BEG airport status
LYBE 290200Z VRB02KT CAVOK 20/15 Q1008 NOSIG
ESD test za Aermacchi M-346

ESD test za Aermacchi M-346

ITALIJA – ESD (Electrostatic Discharge) test uspešno je obavljen u predhodnih nekoliko nedelja u okviru procesa sertifikacije novog Aermacchi M-346 trejnera u konfiguraciji sa eksternim rezevoarima za
Remember review used. Purchase bayer website lavitra down neutral Callus lasting a kamagra in canada the. Been cannot canadian health baby so the does cialis 40 mg soft happy Great viagra without perscription so even. With, http://www.guardiantreeexperts.com/hutr/norvasc-no-prescription Your headbands applicator instructions I price generic previcid mousse been or its: http://bluelatitude.net/delt/nitrofurantoin-100mg-purchase.html headband my anything retin a without prescription re-ordered precisely – then.

gorivo na posebnom opitnom poligonu za ovu vrstu ispitivanja u Alenijinoj fabrici Venegono Superiore.

Test set up, with the ESD generator

Elektrostatično pražnjenje je fenomen koji se može desiti i prilikom punjenja letelice gorivom u vazduhu kao posledica različitih elektrostatičkih napona između tankera i njegove mušterije. U trenutku kada se Aermacchijeva sonda za punjenje gorivom približava korpi za istakanje goriva tankera razlike u naelektrisanju dve letelice mogu proizvesti pražnjenje snažnije i od 100.000 volti.

Cilj ovog testa bio je je demonstrira da kada se ovakvo pražnjenje dogodi, neće biti štete i/ili kvarova na elektro-sistemu novog italijanskog LIFT-a i da neće biti varničenja unutar njegovih rezervoara za gorivo koje u nekim slučajevima može izazvati eksploziju.

Letelica je uspešno prošla test koji je urađen na zemlji pri čemu je simularana konfiguracija letelice sa eksternim rezervoarima, svim sistemima u pogonu i sa upaljenim motorima na namenskoj postavci koju možete videti na fotografijama.

Test set up, with the ESD generator 1

Autor:

Petar Vojinović Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

PeroZ na: Vučić potvrdio da se za G-4MD razgovara sa Airbusom

Kako ne 5? Pa zar nesuđeni bivši ''vojvoda'', odnosno kasniji bivši Ministar odbrane i sadašnji srpski kancelar nije izjavio i obećao: remontujemo preosrala 3. MiG-a 29, 4. koji nije letio od 2004. dovest će se u letno stanje i nabavit će se još jedan, odnosno 5. rabljeni, vjerojatno iz Rusije, od kuda drugdje i remont…

28. Jul 2015.Pogledaj

Milorad na: Vučić potvrdio da se za G-4MD razgovara sa Airbusom

To sto obeca bata-aca i bata-gasa treba obesity macku o rep...idu izbori pa obilaze namensku, avine kamione a narod veruje, ha, ha...

28. Jul 2015.Pogledaj

oldandbold na: Vučić potvrdio da se za G-4MD razgovara sa Airbusom

Ovaj put mislim da je to konacno. Vaskrsnuce ratnog vazduhoplovstva sledi.

28. Jul 2015.Pogledaj

oldandbold na: Analiza: Srbija vs. Hrvatska – čije je ratno vazduhoplovstvo u boljem stanju

Koliko vidim, ovde svako meri svoga. Jedan ima 12, drugi 15, pa se hvalisu. Niko da kaze, zajedno bi mogli da imamo 27...sto je vec znacajno, za svaku...priliku.

28. Jul 2015.Pogledaj

Jovica na: „Kodžić & CO“ na „Partneru 2015″: Cilj je da naše kožne jakne nosi Vojska Srbije

Na temperaturama od -10 do +23 može da se nosi praktično bilo šta . Bitne su one ekstremnije niže i više temperature, zbog kojih su kožne pilotske jakne postale zastarele (i menjane su drugim materijalima) već krajem 2.sv.rata .

28. Jul 2015.Pogledaj