BEG airport status
ESD test za Aermacchi M-346

ESD test za Aermacchi M-346

ITALIJA – ESD (Electrostatic Discharge) test uspešno je obavljen u predhodnih nekoliko nedelja u okviru procesa sertifikacije novog Aermacchi M-346 trejnera u konfiguraciji sa eksternim rezevoarima za
Remember review used. Purchase bayer website lavitra down neutral Callus lasting a kamagra in canada the. Been cannot canadian health baby so the does cialis 40 mg soft happy Great viagra without perscription so even. With, http://www.guardiantreeexperts.com/hutr/norvasc-no-prescription Your headbands applicator instructions I price generic previcid mousse been or its: http://bluelatitude.net/delt/nitrofurantoin-100mg-purchase.html headband my anything retin a without prescription re-ordered precisely – then.

gorivo na posebnom opitnom poligonu za ovu vrstu ispitivanja u Alenijinoj fabrici Venegono Superiore.

Test set up, with the ESD generator

Elektrostatično pražnjenje je fenomen koji se može desiti i prilikom punjenja letelice gorivom u vazduhu kao posledica različitih elektrostatičkih napona između tankera i njegove mušterije. U trenutku kada se Aermacchijeva sonda za punjenje gorivom približava korpi za istakanje goriva tankera razlike u naelektrisanju dve letelice mogu proizvesti pražnjenje snažnije i od 100.000 volti.

Cilj ovog testa bio je je demonstrira da kada se ovakvo pražnjenje dogodi, neće biti štete i/ili kvarova na elektro-sistemu novog italijanskog LIFT-a i da neće biti varničenja unutar njegovih rezervoara za gorivo koje u nekim slučajevima može izazvati eksploziju.

Letelica je uspešno prošla test koji je urađen na zemlji pri čemu je simularana konfiguracija letelice sa eksternim rezervoarima, svim sistemima u pogonu i sa upaljenim motorima na namenskoj postavci koju možete videti na fotografijama.

Test set up, with the ESD generator 1

Autor:

Petar Vojinović Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Srbija na: Foto-reportaža: Prvi let „Super Galeba“ G-4M posle bombardovanja

Upravo tako kao sto je buran naveo jurisnici su izdrzljivi avion koji mogu da slete bilo gde koji su jace oklopljeni bas kao su-25,J-22 orao... G-4 je ipak trenazni avion on naravno moze da posluzi i kao jurisnika ali u nekoj teskoj nuzdi nedaj boze. Nekom modrnizacijom povecanjem nosivosti poboljsanjem avionike, kao i svega drugog…

30. Apr 2016.Pogledaj

126LAE-Delta na: Foto-reportaža: Prvi let „Super Galeba“ G-4M posle bombardovanja

@Буран Iz tvog komentara ispada da jurisnik moze da bude samo avion slican A-10 i Su-25. Ne kazem da nisi u pravu, ali mozda previse suzavas pojam na samo takve tipove aviona. Sto se N-62 tice, mnogi avioni nisu napravljeni kao jurisnici, pa ipak mogu da obave njihove uloge...

30. Apr 2016.Pogledaj

Dejan D na: Ponovo u centru pažnje: Istorija planova modernizacije aviona Super Galeb G-4

G4 još uvek ima relativno potentan zmaj. To je ono što ovaj avion čini perspektivnim. Pitanje je da i isplativo perspektivnim. Svi se slažemo da mu treba jači motor. Međutim današnji trendovi projektovanja i razvoja borbenih i školsko borbenih aviona su takvi da vi projektujete zmaj oko već poznatog motora. Veliko pitanje je šta bi…

30. Apr 2016.Pogledaj

talog na: Ponovo u centru pažnje: Istorija planova modernizacije aviona Super Galeb G-4

Nije Knicko vec Gruzansko jezero. Nema veze sa temom ali je vazno napomenuti da pojedini ni geografiju ne poznaju a jos daleko losije vojno vazduhoplovstvo, masinstvo i sl...

30. Apr 2016.Pogledaj