BEG airport status
MS-21: obilazak makete budućeg ruskog lajnera

MS-21: obilazak makete budućeg ruskog lajnera

FARNBORO – Valeri Lunkov, direktor marketinga i prodaje civilnog programa Irkut korporacije, proveo nas je na prošlogodišnjem avio-sajmu u Farnborou kroz mock-up njihovog budućeg lajnera MS-21. Na odličnom srpskom Valeri se obratio i Jatu. Ovde su već prezentovali svoju nadu za razbijanje Boingovog i Erbasovog duopola.

 
Projekat aviona MS-21 koji je Irukt korporacija započela 2010. godine razvija se u kooperaciji OEM-ova iz Rusije, SAD i nekih evropskih zemalja. Letelica po svom deklarisanom kapacitetu spada u klasu aviona od 150-200 mesta i kao takva predstavljaće konkurenciju Boingu 737 i Erbasu A320.

Ono po čemu iz Irkuta tvrde da će se razlikovati od konkurencije jesu manji troškovi leta za 12-15 %. Predsednik kompanije Kiril Budaev izjavljuje da će svaki od ovih aviona donositi kompanijama 4-5 miliona $ godišnje više od konkurencije. Trup aviona širi je za 25% od trupa b737 i 11% od trupa A320 i pored toga planirano je da bude znatno lakši od oba konkurenta.

Model kabine i kokpita aviona predstavljen je prvi put u Hajderabadu u Indiji u martu 2012. godine, a planirano je da prvi MS-21 poleti 2014. godine. Irkut ima 235 porudžbina samo do jula prošle godine. Njihov plan je da avion bude sertifikovan najkasnije do 2017 godine. Cene će biti 69 milona $ za verziju MS-21-200 koja prima 150 putnika i 78 miliona $ za MS-21-300, verziju od 180 putnika.
 

————————————————————————————————————————————————–
Tango Six izveštavanje iz Farnboroa pomogli su itSMF Srbija kao sponzor smeštaja, logistike i prevoza, Mobilna Telefonija Srbije kao sponzor putovanja, Xopyc Air Force Fashion i Pilotshop.rs kao sponzori odeće i reportažne opreme.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Vlad na: [ANALIZA] Prvi deo: Koliko su i kako saveznici opremili i naoružali ratno vazduhoplovstvo i protivvazduhoplovnu odbranu Ukrajine

Petrovic Dusan, Šta misliš, otkuda onolika panika na zapadu sa zadnjim ruskim ofanzivnim dejstvima. Kada odbranbeni front padne strana koja izvodi ofanzivne akcije protiv sebe ima samo svoju logistiku. Ukrajina je ogromna država. Realno, Ruse prostor posle Dnjepra ne zanima. Ali zato, Herson, Odesu, Zaparožje i Harkov Rusi sigurno neće prepustiti zapadu. Za ove skoro…

23. Jun 2025.Pogledaj

Vlad na: [ANALIZA] Prvi deo: Koliko su i kako saveznici opremili i naoružali ratno vazduhoplovstvo i protivvazduhoplovnu odbranu Ukrajine

Petrovic Dusan, Pitanje koliko je i operativnih F16 ostalo s obzirom da Rusi već nekoliko puta u zadnjih mesec dana bombarduju aerodrome i to baš žestoko. Postroji priča da Ukrajinci pokušavaju da sačuvaju Miraže i F16 tako što ih baziraju u okolnim zemljama pa u Ukrajinu doleću samo pred napad na ciljeve. Uglavnom, što više…

23. Jun 2025.Pogledaj