BEG airport status
[MEBA 2014] Kinezi dolaze!

[MEBA 2014] Kinezi dolaze!

DUBAI – Sajam u Dubaiju značajno je manji od sajmova u Evropi i Americi. I ove, kao i prethodnih godina, nema spektakularnih premijera. Izložbeni deo bazira se na reprizama prikazanim u Orlandu. Upadljivo je da su izoženi samo veliki avioni, što je i očekivano, budući da je bliskoistočna flota u ogromnoj većini sačinjena od upravo long-range tipova.

 
 
IMG_1314
 
 
Kao i ranijih godina, veoma je mala ponuda prateće industrije, ovde se kupuju uglavnom novi avioni. Ali zato su zato na sajmu upadljivo prisutni izlagači skupih satova i dijamantskog nakita. Ferarri je svoj štand sa automobilima čak i postavio na stajanci – pored svih pomenutih velikih aviona.
 
IMG_1183
 
IMG_1180
 

Kinezi

 
Ove godine najveće iznenađenje su izlagači iz Kine. Iako redovni posetioci sajmova u Ženevi i Orlandu, ove godine su se u Dubaiju pojavili kao izlagači. Najaktivniji među njima, HAECO, imao je konferencije za medije prvog i drugog dana sajma.
 
IMG_1405
 
Flota poslovnih aviona u Kini značajno se povećala u poslednjih 10 godina. Sličnost sa Bliskim Istokom nalazi se u tome što je čine uglavnom veliki avioni, velikog doleta. Bogati Kinezi pridaju ogroman značaj bezbednosti. Zato u ovoj oblasti Kina ni malo ne zaostaje za svetom. Operateri sa Bliskog Istoka na putovanjima po Aziji sve češće koriste i servisne centre u Kini, pre svega u Hong Kongu.

Najveći među njima je HAECO (Hong Kong Aviation Engenering Company). Osnovan je 1950. godine sa zadatkom da održava avione Cathay Pacific Airlinesa. Vremenom je preuzeo ne samo održavanje i servisiranje već i ground handling i catering. Danas održava njihovih 130 Boeing i Airbus aviona, ali i avione Dragon Aira, Air Chine i još 20-tak kompanija koje lete u Aziji.
 
IMG_1343
 
U poslednjih 10-15 godina značajno su uključeni u održavanje rastuće flote poslovnih aviona u Kini. Zanimljivo je da se u projektovanju i uređenju velikih kabina oslanjaju na Fung Shui filozofiju. Možda je počelo zbog specifičnih zahteva lokalnih kupaca ali danas za njihovim konceptom uređenja kabina vlada veliko interesovanje i u svetu. A trenutni kapacitet im omogućava rad na tri velika aviona (Boeing/Airbus) istovremeno!
 

BBJ Feng Shui by HAECO


 
 
[colored_box color=“yellow“]

1795194_300711366801986_1750254247958454717_o
 
Tango Six izveštaji iz Dubaija realizovani su uz saradnju sa AirDB-om.

AirDB je nova aplikacija za iOS platformu sa stalno ažuriranom i detaljnom bazom podataka poslovnih aviona. Na jednom mestu možete naći uvek relevantne podatke o svakom modelu aviona Bombardiera, Cessne, Dassaulta, Embraera, Gulfstreama i drugih. Ono što posebno izdvaja ovu aplikaciju od drugih na tržištu je mogućnost uporednog prikaza performansi izabranih letelica.

Za download i više informacija posetite AirDB prezentaciju.[/colored_box]
 
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Vlado na: Tragedija u noćnom klubu pokrenula je opsežnu međunarodnu operaciju medicinskog vazdušnog transporta u Severnoj Makedoniji

To je najmanje što smo mogli učiniti. Za nadati se da će svi unesrećeni koji se leče Srbiji u i drugim zemljama ozdraviti i vratiti se svojim najmilijim u Makedoniji. Poginulim neka je pokoj dušama.

19. Mar 2025.Pogledaj

Sunny Boy na: Tragedija u noćnom klubu pokrenula je opsežnu međunarodnu operaciju medicinskog vazdušnog transporta u Severnoj Makedoniji

Da, razumemo. Treba se nadati da ti pomoc nikad nece trebati, ali biti svestan da to moze biti vec sutra. Tako se i ponasati - kao da ces ti biti taj kome trebati uzvratna pomoc vrlo skoro.

18. Mar 2025.Pogledaj

Gaga na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

NATO CAOC je sigurno znao koji je domet Kuba i Neve i ni jedna zona punjenja nije bila ni približno dometu naših PVO sistema, osim kad su dopunjavali helikoptere prilikom misija spašavanja pilota. Sve je ovo dramaturgija, zna se zašto.

18. Mar 2025.Pogledaj