BEG airport status
Godišnja konferencija za medije kompanije ATR

Godišnja konferencija za medije kompanije ATR

BEOGRAD – Rast regionalnog avio-saobraćaja pozitivno je uticao na uspeh Francusko-Italijanske kompanije ATR za koju je 2013. godina bila rekordna sa prihodom od 1.63 milijarde dolara i 74 isporučena aviona. Izdvajamo najzanimljivije detalje sa njihove godišnje konferencije za medije održane danas.

 

ATR-600-series

 
Filippo Bagnato, direktor kompanije, rekao je danas da je ATR u 2013. godini zvanično postavio nove rekorde i zaradu od 1.63 milijarde dolara što je rast u zaradi od 13% kada se poredi sa 2012.godinom. Efikasnost isporuke aviona je značajno povećana što je omogućilo isporuku 74 aviona u 2013.godini. Pored ovih rezultata ATR je uspešno obezbedio 159 prodaja u 2013.godini što je zaključno sa 31. decembrom 2013. godine povećalo broj prodatih aviona različitim firmama na 221.

Prema rečima Bagnatoa povećala se zainteresovanost lizing kompanija za avione ATR-a što pokazuje cifra od 89 narudžbina od strane kompanija i porast od 20% u ovakvom tipu narudžbina u odnosu na 2012.godinu. Skoro 85% ukupne ovogodišnje prodaje činili su avioni sa konfiguracijom ispod 90 sedišta čiji su najčešći kupci bili zemlje Latinske Amerike i zemlje u razvoju regiona Jugoistočne Azije.
 
atr42500nordstarfleet19419
 
Važno je istaći da je ATR zauzeo vodeći položaj kada je upitanju proizvodnja i prodaja putničkih aviona sa konfiguracijom ispod 90 sedišta. Učešće ovakvih aviona u ukupnoj prodaji od 2010. godine je 35%. Ova činjenica je pomogla da ATR-600 postane reper za poređenje kada je u pitanju takav tip aviona. ATR-600 je ovu titulu zaslužio zahvaljujući savremenoj tehnologiji, avangardnom komforu i performansama koje su podjednako visoke kako u ekonomskom tako i ekološkom pogledu.

Kompanija ATR potpisala je i brojne ugovore o održavanju u toku 2013.godine. Ovi ugovori su potpisani sa 15 avio-kompanija širom sveta, a ako ih posmatramo kroz brojke u pitanju je cifra od 164 aviona u vrednosti 330 miliona dolara. Ovakvi ugovori čine skoro 30% poslovanja kompanije ATR a cilj je napraviti globalnu mrežu servisa i podrške svim avio kompanijama koje koriste sa ATR letelice. Ovome u prilog ide instalacija novog simulatora za ATR-600 u Bogoti (Kolumbija) prošle godine, i otvaranje novog centra za podršku kupcima u Majamiju (SAD). Proširena je i MRO mreža (Maintenance, Repair and Overhaul) servisnih stanica potpisivanjem više ugovora u Evropi sa različitim kompanijama koje se bave servisiranjem.
 
ATR-FFS-600
 
Osnovana 1981. godine, kompanija je postala svetski lider na tržištu aviona za regionalne letove sa konfiguracijom od 90 sedišta. Od samog osnivanja ATR je prodao preko 1.300 aviona u preko 180 avio-kompanija u 90 zemalja širom sveta. Broj sati naleta ATR letelica je narastao na 21 milion časova. ATR je partnerska kompanija dva velika evropska igrača u oblasti aeronautike –Alenia Aermacchi i EADS (sada Erbas grupa). Sedište kompanije se nalazi u Tuluzu.
 
Pogledajte i našu video reportažu sa poslednjeg Farnboroa gde smo imali jedinstvenu priliku da obiđemo najnoviji ATR serije 600:
 
 

 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Najnoviji komentari

    BSD na: Iznad Kosova i Metohije danas leteo francuski izviđački avion King Air 350 ASLR

    Navalili da snime nisanac da li na FK-3 ili HQ-17, videcemo.

    17. Apr 2024.Pogledaj

    Amater na: Vežba PVO “Štit 24“: Hrvatska vojska prvi put lansirala raketu sistema Mistral 3

    Sve i da pokriva jedan slučaj, tipa Gerana ili ovih ukrajinskih preradjeno-poljoprivrednih i dalje je korisno jer izbacuje jedan metod napada iz asortimana protivnika. Trocevac može da štiti bilo koji cilj od "poljoprivrednog drona". Da su se Rusi toga setili, ne bi im pada 2 komada na onaj kampus.

    17. Apr 2024.Pogledaj

    Thomas na: Iznad Kosova i Metohije danas leteo francuski izviđački avion King Air 350 ASLR

    @Nenad (Sr) Mozda sa time daju Srbiji na znanje da i nisu bas prijateljski raspolozeni. Nije li to bio bas Franzuski radar koji je prikazao neki Ballon. Nestao kao sto je se pojavio.

    17. Apr 2024.Pogledaj

    Stojko na: Vežba PVO “Štit 24“: Hrvatska vojska prvi put lansirala raketu sistema Mistral 3

    @Miloš Mislim da mogu da se nadju analize efikasnosti tog topa iz 1999. pa ce ti biti jasno da tesko sta moze da uradi modernim dronovima.

    17. Apr 2024.Pogledaj

    Multi Boy na: Vežba PVO “Štit 24“: Hrvatska vojska prvi put lansirala raketu sistema Mistral 3

    BOV treba baciti jer se novi oružani sistem ne može uvesti dok je stari u upotrebi. To isto se odnosi na MRAP i ove Bradley-e koje Milanović forsira. To su stara vozila koje je uništila korozija. HV ima limit za oko 300 vozila, plus MUP 75 . To je jedna tranša gusjeničar, druga na kotačima.…

    17. Apr 2024.Pogledaj