BEG airport status
Srđan Kostić – najmlađi instruktor ultralakog letenja u Srbiji

Srđan Kostić – najmlađi instruktor ultralakog letenja u Srbiji

BEOGRAD – Srđan Kostić (23) najmlađi je instruktor ultralakog letenja u Srbiji. U priči posvećenoj vešću da je Srđan pre par dana postao nastavnik ultralake avijacije, sajt letelišta „13. maj“ kod Zemun Polja, sa ponosom ističe i druge njegove kvalitete.

 
 
IMG_20131026_121645-1024x576
 
 
U pitanju je mlad čovek koji nema bogate roditelje, nema višak para, koji nije gubio vreme na Internetu gledajući fotografije aviona i nije protokolarno proklinjao svoju tužnu sudbinu – jednostavno se jednog dana pojavio na aerodromu:

– Posle skoro dve decenije od prvih letova na letelištu „13. maj” i popriličnog broja kandidata koji su stekli ovlaštenja za upravljanje letelicama iz klase ultralakih, izdvojio se jedan pilot koji je do juče bio takoreći dete. Srđan Kostić, momak iz Nove Pazove koji je paralelno odrastao kako pored aerodroma Batajnica tako i našeg letelišta, od pre par dana je postao najmlađi nastavnik letenja ultralake avijacije.

Odličan student mašinstva na Vazduhoplovnoj katedri, uzoran i maksimalno predan svojoj prvoj ljubavi – vazduhoplovstvu, sa naletom od skoro 300 h  je definitivno odličan kalup koji će sutra svoje znanje stečeno od iskusnih ex-vojnih pilota prenositi na neke mlađe generacije. Srđan je takođe jedan od prvih pilota u Srbiji koji su završili obuku na zirokopteru što opet ide u prilog priči o tome koliko je sebe posvetio vazduhoplovstvu i klasi ultrlakih vazduhoplova!, piše Letenje.rs.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Х

Срђане друже авиони круже! Честитам ти и овде!

Odgovori
Go

Pa 70 tih i osamdesetih godina je to bil normalno. Moj klasić je završio ŠROA sa 19,5 godina, aktivirao se i posle nastavničkog kursa radio kao nastavnik u vojsci. Ne znam šta je ovde čudno. Srđanu neka je srećno…

Odgovori
Х

Глупости! Како је могуће бити наставник летења у војсци са 23 године када се са толико година завршава академија? Није Вам добра та математика, или Вас сећање не служи како треба.
А ако се већ повела прича шта је ту чудно, рећи ћу да је чудна љубомора која говори из Вас!

Go

Bez uvrede, ali svašta pričate. Pa da znate šta je ŠROA i kako su se ljudi aktivirali posle toga nebiste ovako pisali. Dotični klasić o kome pišem je leteo 522, a i ja tekođe.

MU

Svaka cast, danas je to moguce.
Kako je nekada bilo, kada je letenje bilo ozbiljana profesija.
Zavrsis VVA sa 300 sati naleta osposobljen za letenje u svim vremenskim uslovima danju i nocu. Pa onda u skolu godinu dana, sve ispocetka 80-tih tek nakon 4 godine letenja pa pored letenja i ispiti andragogija, psihologija, pedagogija, organizcija letenja, meteorologija ….. pa godinu dana staziranja (obuka pilota) i najzad zvanje NASTAVNIK LETENJA na odredjeom tipu aviona. Pa nakon 10 godina rada to za pilote najvise priznanje INSTRUKTOR LETENJA.
Pa ako letis jos neki tip vazduhoplova letacka obuka ponovo.
Ono na sta sam hteo da ukazem pored ostalog je vremenska distaca…… Jer kada 'iskusan' pilot shvati koliko ne zna, spreman je da drugome podari svoje znanje i sposobnosti. NPR – Tek kada dobijes zvanje i postanes probni pilot shvatis koliko nisi znao o avionu i koliko je ozbiljan poziv pilota.
Ovo je iz licnog iskustva i uverenja,
Pozdrav svim pilotima. Vedro vam nebo.
MUNISA
PS. Nova vremena donose nova pravila.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: [RAT U UKRAJINI] Rusi i dalje napreduju, PVO Ukrajine na izdisaju

Pa sto ne prave te granate i cevi (ukljucujuci i 155mm). Nije to ni blizu toliko komplikovano za takve majstore i toliko zemlju sa istorijom masinke manufakture svega i svacega. Sa druge strane hoce da prave Bajraktare i svoje Lancete a nemaju dovoljno granata, i ceo NATO nema dovoljno da im pokloni. Totalno nelogicno. .…

15. Apr 2024.Pogledaj

Miloš77 na: [RAT U UKRAJINI] Rusi i dalje napreduju, PVO Ukrajine na izdisaju

@Sheik Rusi prave i koriste svoje rakete za unistavanje ciljeva, a iranski Shahed/Geran2 su tu da zasicuju i trose NATO PVO. Sto se tice nemogucnosti brzog prodora, tu su se tesko zeznuli jer su krenuli sporo i neorganizovano sa idejom da ce se Ukrajinci razbezati i Zelenski otici van zemlje. Kardinalna takticka greska koja ih…

15. Apr 2024.Pogledaj

Miloš77 na: [RAT U UKRAJINI] Rusi i dalje napreduju, PVO Ukrajine na izdisaju

Ne bi ja sudio po dosadasnjem tempu nista. Trenutno se lomi ljuska od tvrdog oraha velikog 1000km. Zna se sta biva kad ljuska krcne.

15. Apr 2024.Pogledaj

Thomas na: Višenamenski borbeni avion Rafal: Od nedostatka porudžbina do navale naručilaca

@Milki Zasto bi Hrvatska presla na F-35? Obucava svoje Pilote na Rafaliman. Nebi me cudilo da Hrvatska naruci nove Rafale kao zamjenu za ove pristigle. Dok im isteknu resursi bice novi gotovi za izporuku. Za despet ce jos naruciti METEORe i to jos i objavit. Tek ce onda onaj pacenik krajnje poludit. To za dva…

15. Apr 2024.Pogledaj

Frequent Flyer na: Vučić: Potpisivanje ugovora za Rafale u naredna dva meseca

@ Evroprc Tebi kao da ne pada na, ovoga, pamet da se kupljeni Rafali F3-R s resursima do 2040. itekako mogu da nadograde na F4 pa i na sledeće, novije standarde, nešto što se u Francuskoj upravo i dešava, ne samo s Rafalima za francusku Armee de l'Air nego i s bivšim F3 Rafalima koji…

15. Apr 2024.Pogledaj