BEG airport status
Er Srbija negira optužbe Sindikata pilota Sindikat pilota i Er Srbija započeli javnu komunikaciju

Er Srbija negira optužbe Sindikata pilota

Samostalni sindikat saobraćajnih pilota Srbije uputio je Direktoratu civilnog vazduhoplovstva Zahtev za obavljanje inspekcijskog nadzora u Er Srbiji (Air Serbia). Nacionalni avio-prevoznik je reagovao na ovakav postupak i naveo da se neosnovano dovode u pitanje standardi bezbednosti putnika i zaposlenih koje srpska nacionala avio-kompanija primenjuje.

Sindikat je naveo da piloti Er Srbije imaju organizovane letove prema sistemu AIMS i 25. dana u mesecu dobijaju svoj raspored za narednih mesec dana koji je neodgovarajući.

Ta sindikalna organizacija tvrdi da se pilotima planiraju letovi tako da pojedini od njih lete dve noći za redom, a onda ni narednog dana nisu slobodni, kao i da se događa da pilot sleti u utorak u šest ujutru, pa istog dana poleti u 23 časa i svoj rad završi u sredu ujutru u četiri sata, a da mu je sledeće radno angažovanje moguće već u četvrtak u ranim jutarnjim časovima.

Kompanija Er Srbija je u pisanom odgovoru za Tanjug odbacila ovakve navode:

– Radno vreme pilota, kao i predviđeni raspored vremena provedenog na letu, u Er Srbiji su u potpunosti i bez izuzetka usklađeni sa važećim nacionalnim zakonodavstvom, kao i regulativom EU i u tom smislu se ne razlikuje od bilo koje druge avio-kompanije. –

Nacionalni avio-prevoznik navodi i da je za nadzor sprovođenja i poštovanja svih vazduhoplovnih propisa, uključujući i propise o radnom vremenu letačkih posada zadužen Direktorat civilnog vazduhoplovstva koji sprovodi redovni i vanredni inspekcijski nadzor nad svim operativnim aspektima.

– Ovim tvrdnjama neosnovano se dovode u pitanje standardi bezbednosti putnika i zaposlenih koje Er Srbija primenjuje, zbog čega iznete tvrdnje smatramo vrlo ozbiljnim. – kažu u kompaniji.

Sindikat, međutim, navodi i da je od drugog kvartala ove godine pilotima uskraćeno i pravo na kompanijski prevoz, pa moraju da dolaze na posao svojim prevozom ili da koriste gradski prevoz. Osim toga Sindikat posebno insistira da predmet kontrole budu i letovi iz Beograda za Maskat (Muscat, Oman).

U Direktoratu civilnog vazduhoplovstva  Tanjugu je rečeno da su primili pismo Samostalnog sindikata saobraćajnih pilota Srbije i da će postupiti u skladu sa svojim zakonskim ovlašćenjima i nadležnostima.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miki na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

Da li je Alžir dobio verziju sa novim motorom, ili još koriste onaj starije generacije?

16. Feb 2025.Pogledaj

Branko na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

Ne mogu svi da kupe F-35, cak i da hoce, ne mogu se napraviti bas toliko. Neko mora da kupi ruske, kineske i neke druge avione

16. Feb 2025.Pogledaj

Dekanter na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

@Petar R ja se ne slazem sa vama DP je izneo dosta dobrih analuza, to sto se ne slazu sa srbskim protuskim misljenjem, tj. emocijama, sta da radimo.

16. Feb 2025.Pogledaj

Pajo na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

@Milos77, čudno kako spominjete samo UA gubitke. Prema pro ukrajinskom Warspottingu i pro ruskom LostArmouru gubici rusa su daleko veći. Samo u oklopu broji se nekih 11000/4000, a od tog broja na tenkova se odnosin 1900/800 pri čemu je prva brojka RU/UA. Procjene su da je RU svela svoje strateske rezerve na nekih 40-50% prijeratne…

16. Feb 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

@Casualobserver Javno dostuple oficijalne cifre se ne slazu sa vama. Evo samo iz USA: Imate i za druge zemlje: https://www.state.gov/bureau-of-political-military-affairs/releases/2025/01/u-s-security-cooperation-with-ukraine#:~:text=To%20date%2C%20we%20have%20provided,invasion%20of%20Ukraine%20in%202014. Ponavljam, postoji veoma dobar razlog zasto se Abramsi vise ne šalju.

15. Feb 2025.Pogledaj