BEG airport status
Beogradski aerodrom o uslovima i pregovorima sa Ministarstvom odbrane o prenosu osnivačkih prava nad Muzejom vazduhoplovstva Aerodrom tražio predlog ugovora Ministarstvu odbrane za prenos osnivačkih prava / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

Beogradski aerodrom o uslovima i pregovorima sa Ministarstvom odbrane o prenosu osnivačkih prava nad Muzejom vazduhoplovstva

Defile predstavnika Ministartstva odbrane povodom postavljanja novog rukovodstva Muzeja vazduhoplovstva imenovanog od strane Vlade, okupio je predstavnike vojnog dela ove ustanove kulture, ali i jednog osnivača sa civilne strane – aerodrom Nikola Tesla.

Uprkos podršci koja je data novom rukovodstvu, naš portal došao je do dokumenata koji, pored neistinitih tvrdnji ministra odbrane Bratislava Gašića, potvrđuju da aerodrom Nikola Tesla nije dao saglasnost za prenos osnivačkih prava na Republiku Srbiju. U jednom od dopisa beogradski aerodrom navodi da traži dodatni termin za razmatranje ovakve odluke, kao i predlog ugovora od Ministarstva odbrane o prenosu osnivačkih prava.

U pisanom odgovoru na pitanja Tango Sixa o ovoj situaciji beogradski aerodrom navodi da još uvek nisu dobili takav predlog.

– Ministarstvo odbrane nije AD Aerodromu Nikola Tesla Beograd dostavilo predlog ugovora o prenosu osnivačkih prava – piše u odgovoru.

Na pitanje pod kojim uslovima bi beogradski aerodrom pristao da prenese svoja osnivačka prava na državu, iz Aerodroma odgovaraju:

– U vezi sa daljim tokom postupanja AD Aerodrom Nikola Tesla Beograd nije u mogućnosti da se izjasni imajući u vidu da navedeni prenos osnivačkih prava zahteva sveobuhvatnu analizu koja bi počela sa procenom prenosa imovine od strane ovlašćenih procenitelja –

Podsećamo, vršilac dužnosti direktora beogradskog aerodroma Saša Vlaisavljević je prilikom posete Muzeju zajedno sa ministrom odbrane Bratislavom Gašićem najavio planove za pružnje pomoći Muzeju, koje je Aerodrom kasnije zvanično potvrdio i detaljno objasnio za naš portal.

Tango Six već treću godinu izveštava o dešavanjima u Muzeju vazduhoplovstva. Kliknite na baner za sve tekstove u ovoj temi
 
11351426_10206327791931056_163578268_n

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Goran na: Sve što treba da znate o 9-13, novoj verziji MiG-a 29 za RV i PVO Vojske Srbije

Slazem se sa Zivojinom 100%. Veoma je komplikovano izracunati cenu po satu letenja, jer svi aparati ne lete isti broj sati, to sve zavisi od ekonomske mogucnosti svake drzave. U pojedinim zemljama, piloti imaju oko 50 sati naleta godisnje dok u razvijenijim je situacija sasvim drugacija i krece se i do 200 sati naleta godisnje…

16. Jan 2017.Pogledaj

mtw na: Puštena u rad de-icing i anti-icing platforma na Aerodromu „Nikola Tesla“

There is one "issue" with the deicing apron - officially Apron N(ovembar): due to the design flaw when deicing position N1 (eastern) is occupied, access to position N2 (western) in prohibited. So, even when N2 is vacant aircraft waiting for deicing on F4, cannot access it before N1 has been vacated. That effectively reduces deicing…

16. Jan 2017.Pogledaj

Živojin Banković na: Sve što treba da znate o 9-13, novoj verziji MiG-a 29 za RV i PVO Vojske Srbije

Неће бити да су те цифре тачне. Поготову не толике разлике између МиГ-а 29 и авиона које сте навели. Све зависи и од метода израчунавања цене сати лета.

16. Jan 2017.Pogledaj