BEG airport status
Diković juče na Batajnici informisao vazduhoplovce o „perspektivama i pravcima razvoja“ RV i PVO po Dikoviću ima perspektivu.

Diković juče na Batajnici informisao vazduhoplovce o „perspektivama i pravcima razvoja“

Načelnik generalštaba juče obišao pripadnike RV i PVO na aerodromu Batajnica.

Načelnik Generalštaba Vojske Srbije general Ljubiša Diković obišao je juče 204. vazduhoplovnu brigadu na aerodromu Batajnica, saopštila je Vojska Srbije:

„General Diković je na aerodromu „Batajnica“ održao sastanke sa komandantima eskadrila, pilotima i mehaničarima-letačima 204. vazduhoplovne brigade i Centra za letna ispitivanja Tehničkog opitnog centra i informisao pripadnike ovih sastava o stanju u avijaciji, njenim perspektivama i pravcima razvoja.“, stoji u saopštenju.

Autor:

Petar Vojinović Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Z

Perspektiva je u muzeju.

Odgovori
G

Što i nije tako loše kada se zna da je alternativa ilovača…

b

Umesto čučavca dobiće WC šolje, tuzno, da nije tužno bilo bi strašno!!!

Odgovori
a

Sve sami generali i komadanti, a eskadrila i aviona nigde…….

Odgovori
D

Goji Dikovic prase uoci Bozica. Sad se setio…
Prekjuce zvao komandante jedinica i ustanova, juce obilazi 204. na Batajnici…kasno Marko na Kosovo stize.
Po desavanjima poslednjih dana cini se da ce Gasic i Bandic ipak biti pusteni niz vodu, samo je pitanje ko ce sa njima.

Odgovori
N

Sta ima da im on prica, kao da ljudi ne vide u kakvoj su situaciji. Vazno da je njegova perspektiva sigurna

Odgovori
B

Diković i vazduhoplovstvo…čudnog li spoja

Odgovori
J

Nažalost, jedina realna perspektiva je napuštanje vojske i prelazak u privatni sektor negde u inostranstvu . Odluka da se RV i PVO ugasi doneta je čini mi se negde već 2000.te , a sad se samo lagano sprovodi . Pošto biračkom telu ipak izgleda sve ovo odgovara, a ljudi moraju da hrane porodice, onda tu perspektivu treba tražiti negde drugde .

Odgovori
M

Dok tužilaštvo radi svoj posao, dok javnost ispoljava strpljenje i dok se očekuju najavljene perspektive i razvitak u našoj vojnoj avijaciji, 30. marta 2015. godine, japanski ambasador je uručio ključeve 150 ekoloških vozila, kao donaciju Vladi Repiblike Srbije kako bi novi automobili doprineli smanjenju budžetskih troškova u gorivu i popravkama. Zašto do sada, posle 4 nedelje, nema bar izjave o moralnoj odgovornosti i ponude ostavki na funkcije, bilo kog ministra, posebno Ministra odbrane/zdravlja/unutrašnjih poslova/saobraćaja/lokalne samouprave, zbog neuspešnog planiranja i obavljanja aktivnosti u spasavanju obolelog novorođenčeta iz Novog Pazara, kada je sedam ljudskih života izgubljeno? Možda zato, kako je napisala pomoćnica glavnog i odgovornog urednika NIN-a: „Jer PITANJE narušava poželjan model da nepogrešiva vlast komunicira sa javnošću monolozima“.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Goran na: Sve što treba da znate o 9-13, novoj verziji MiG-a 29 za RV i PVO Vojske Srbije

Slazem se sa Zivojinom 100%. Veoma je komplikovano izracunati cenu po satu letenja, jer svi aparati ne lete isti broj sati, to sve zavisi od ekonomske mogucnosti svake drzave. U pojedinim zemljama, piloti imaju oko 50 sati naleta godisnje dok u razvijenijim je situacija sasvim drugacija i krece se i do 200 sati naleta godisnje…

16. Jan 2017.Pogledaj

mtw na: Puštena u rad de-icing i anti-icing platforma na Aerodromu „Nikola Tesla“

There is one "issue" with the deicing apron - officially Apron N(ovembar): due to the design flaw when deicing position N1 (eastern) is occupied, access to position N2 (western) in prohibited. So, even when N2 is vacant aircraft waiting for deicing on F4, cannot access it before N1 has been vacated. That effectively reduces deicing…

16. Jan 2017.Pogledaj

Živojin Banković na: Sve što treba da znate o 9-13, novoj verziji MiG-a 29 za RV i PVO Vojske Srbije

Неће бити да су те цифре тачне. Поготову не толике разлике између МиГ-а 29 и авиона које сте навели. Све зависи и од метода израчунавања цене сати лета.

16. Jan 2017.Pogledaj