BEG airport status
Etihad ervejz i Montenegro erlajns potpisali kod-šer sporazum Posle Lufthanze kod-šer i sa Montenegrom / Foto: SEAS

Etihad ervejz i Montenegro erlajns potpisali kod-šer sporazum

Etihad ervejz (Etihad Airways) i Montenegro erlajns (Montenegro Airlines) potpisali su kod-šer sporazum, saopštio je bliskoistočni avio-prevoznik i naveo da se „očekuje odobrenje vazduhoplovnih vlasti“.

Po ovom sporazumu, Etihad ervejz će dodati svoju oznaku “EY” na letove avio-kompanije Montenegro erlajns između Beograda i dve destinacije u Crnoj Gori – Podgorice i Tivta.

S druge strane, Montenegro erlajns dodaće oznaku “YM” na svakodnevne letove Etihada između Beograda i Abu Dabija. 

– Naš stav je jasan da je ovakav oblik saradnje sa Etihadom, globalnim liderom u avio-industriji, od velikog značaja za Montenegro erlajns i Crnu Goru. Kod-šer sporazum će osnažiti našu povezanost sa mrežom linija avio-kompanije Etihad ervejz i doprineti unapređenju globalne prepoznatljivosti Montenegro erlajnsa. – izjavila je Daliborka Pejović, predsednica Odbora direktora Montenegro erlajnsa.

Rezervacija mesta na kod-šer letovima počela je od 20. decembra, a putovanja se mogu odvijati počev od 9. januara 2017. godine, saopštio je Etihad ervejz.

Etihad je nedavno potpisao i kod-šer sporazum sa Lufthanzom, a vest o novoj saradnji stiže gotovo istovremeno sa informacijom da ovaj bliskoistočni prevoznik planira otpuštanja u pojedinim sektorima i spekulacijama koje je objavio „Handelsblatt Global“ da bi Džejms Hogan mogao biti razrešen sa mesta predsednika i generalnog direktora Etihad ejviejšn grupe (Etihad Aviation Group).

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Goran na: Sve što treba da znate o 9-13, novoj verziji MiG-a 29 za RV i PVO Vojske Srbije

Slazem se sa Zivojinom 100%. Veoma je komplikovano izracunati cenu po satu letenja, jer svi aparati ne lete isti broj sati, to sve zavisi od ekonomske mogucnosti svake drzave. U pojedinim zemljama, piloti imaju oko 50 sati naleta godisnje dok u razvijenijim je situacija sasvim drugacija i krece se i do 200 sati naleta godisnje…

16. Jan 2017.Pogledaj

mtw na: Puštena u rad de-icing i anti-icing platforma na Aerodromu „Nikola Tesla“

There is one "issue" with the deicing apron - officially Apron N(ovembar): due to the design flaw when deicing position N1 (eastern) is occupied, access to position N2 (western) in prohibited. So, even when N2 is vacant aircraft waiting for deicing on F4, cannot access it before N1 has been vacated. That effectively reduces deicing…

16. Jan 2017.Pogledaj

Živojin Banković na: Sve što treba da znate o 9-13, novoj verziji MiG-a 29 za RV i PVO Vojske Srbije

Неће бити да су те цифре тачне. Поготову не толике разлике између МиГ-а 29 и авиона које сте навели. Све зависи и од метода израчунавања цене сати лета.

16. Jan 2017.Pogledaj