BEG airport status
NAJAVA: Sajam generalne avijacije „AERO 2017“ Osim standardnog programa organizator najavljuje i trku bespilotnih letelica / Foto: Screenshot

NAJAVA: Sajam generalne avijacije „AERO 2017“

Prve najave za sledeći najveći evropski sajam generalne avijacije, 25. po redu „AERO“, ovog puta stižu nešto ranije. „AERO 2017“ biće održan od 5. do 8. aprila sledeće godine u Fridrihšafenu, a kako je organizator saopštio, očekuje se učešće preko 600 izlagača.

Osim ultralakih aviona, jednomotornih i višemotornih biznis džetova, helikoptera, žirokoptera, turboprop aviona u fokusu sajma biće i letački „e-flight“ displej i avioni na elektro pogon u delu „E-flight-expo“, kao i dronovi i bespilotne letelice.

– „E-flight-expo“ će naročito biti u fokusu zbog činjenice da su dva giganta – Simens (Siemens) i Erbas (Airbus) počeli proizvodnju električnih aviona – saopštio je organizator.

On je dodao da će u cilju privlačenja mlađih posetilaca deo sajma biti posvećen trci bespilotnih letelica i simulatorima za njihovo upravljanje u okviru „UAS-expo/Aeordrons“. Po četvrti put ovaj sajam generalne avijacije uključiće i bespilotne letelice u svoj program i to kao rezultat brzog razvoja ovog dela vazduhoplovne industrije, saopštio je organizator i dodao da će predstojeći „AERO 2017“ biti prilika da se izlože novi modeli bespilotnih letelica.

Ovogodišnji „AERO 2016“ okupio je oko 600 izlagača. Program je obuhvatio oko 100 radionica, prezentacija, a premijerno su bile prikazani „HondaJet“ i „Vision SF50“.

   

Pretplatite se na nedeljni pregled vesti Tango Six portala. Svakog petka u vašem inboxu.

* indicates required





   
   

   

   


Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Živojin Banković na: Sve varijante moguće modernizacije srpskih MiG-ova 29

Колико разумем, targeting platform је авион који означава циљ а firing platform авион који лансира наоружање.

23. Feb 2017.Pogledaj

Petronije na: [VIDEO] ALAS dokazao preciznost, urađene dodatne modifikacije, uspešno integrisan na prvu platformu naručioca

Beli ti bas imas problem. Niko marsala vucica nije spominjao. Mala na kasicicu stize nora zato sto ne daju pare za.nabavku, inace odlicna haubica za te pare. po pitanju lazara sam jako skeptican, ali necu da prejudiciram. Alas, jos je nepoznanica...maketarstvo sam spomenuo jer su na standu skoro sve makete, marsala ni jednom. Na ovom…

23. Feb 2017.Pogledaj

Joca na: [VIDEO] ALAS dokazao preciznost, urađene dodatne modifikacije, uspešno integrisan na prvu platformu naručioca

Patria je 100% licenca tako da to Hrvatska ne moze da reklamira kao svoj proizvod,nesto slicno kao fiat 500l kod nas samo u vojnoj indistriji,nisam siguran u kojim kolicinama smeju da prodaju.Sto se tice m95 degman postoji samo prototip napravljen jos krajem 90-tih,on vise zivi kao projekat modernizacije m84 kao verzije m84as i ab kod…

23. Feb 2017.Pogledaj

Beli na: [VIDEO] ALAS dokazao preciznost, urađene dodatne modifikacije, uspešno integrisan na prvu platformu naručioca

Nema ih na sajmu! Djuro Djaković je fabrika a ne proizvod. Ta fabrika pravi Patriju po licenci. Patrija je Finski proizvod i koliko ja znam Hrvati smeju u njevoj fabrici samo za sebe da proizvode a nemogu da izvoze! Degman? Čuo sam za njega, ali gde je on, kome je ponudjen, koji su planovi? ...prazna…

23. Feb 2017.Pogledaj