BEG airport status
NAJAVA: Sajam generalne avijacije „AERO 2017“ Osim standardnog programa organizator najavljuje i trku bespilotnih letelica / Foto: Screenshot

NAJAVA: Sajam generalne avijacije „AERO 2017“

Prve najave za sledeći najveći evropski sajam generalne avijacije, 25. po redu „AERO“, ovog puta stižu nešto ranije. „AERO 2017“ biće održan od 5. do 8. aprila sledeće godine u Fridrihšafenu, a kako je organizator saopštio, očekuje se učešće preko 600 izlagača.

Osim ultralakih aviona, jednomotornih i višemotornih biznis džetova, helikoptera, žirokoptera, turboprop aviona u fokusu sajma biće i letački „e-flight“ displej i avioni na elektro pogon u delu „E-flight-expo“, kao i dronovi i bespilotne letelice.

– „E-flight-expo“ će naročito biti u fokusu zbog činjenice da su dva giganta – Simens (Siemens) i Erbas (Airbus) počeli proizvodnju električnih aviona – saopštio je organizator.

On je dodao da će u cilju privlačenja mlađih posetilaca deo sajma biti posvećen trci bespilotnih letelica i simulatorima za njihovo upravljanje u okviru „UAS-expo/Aeordrons“. Po četvrti put ovaj sajam generalne avijacije uključiće i bespilotne letelice u svoj program i to kao rezultat brzog razvoja ovog dela vazduhoplovne industrije, saopštio je organizator i dodao da će predstojeći „AERO 2017“ biti prilika da se izlože novi modeli bespilotnih letelica.

Ovogodišnji „AERO 2016“ okupio je oko 600 izlagača. Program je obuhvatio oko 100 radionica, prezentacija, a premijerno su bile prikazani „HondaJet“ i „Vision SF50“.

   

Pretplatite se na nedeljni pregled vesti Tango Six portala. Svakog petka u vašem inboxu.

* indicates required





   
   

   

   


Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Goran na: Sve što treba da znate o 9-13, novoj verziji MiG-a 29 za RV i PVO Vojske Srbije

Slazem se sa Zivojinom 100%. Veoma je komplikovano izracunati cenu po satu letenja, jer svi aparati ne lete isti broj sati, to sve zavisi od ekonomske mogucnosti svake drzave. U pojedinim zemljama, piloti imaju oko 50 sati naleta godisnje dok u razvijenijim je situacija sasvim drugacija i krece se i do 200 sati naleta godisnje…

16. Jan 2017.Pogledaj

mtw na: Puštena u rad de-icing i anti-icing platforma na Aerodromu „Nikola Tesla“

There is one "issue" with the deicing apron - officially Apron N(ovembar): due to the design flaw when deicing position N1 (eastern) is occupied, access to position N2 (western) in prohibited. So, even when N2 is vacant aircraft waiting for deicing on F4, cannot access it before N1 has been vacated. That effectively reduces deicing…

16. Jan 2017.Pogledaj

Živojin Banković na: Sve što treba da znate o 9-13, novoj verziji MiG-a 29 za RV i PVO Vojske Srbije

Неће бити да су те цифре тачне. Поготову не толике разлике између МиГ-а 29 и авиона које сте навели. Све зависи и од метода израчунавања цене сати лета.

16. Jan 2017.Pogledaj