BEG airport status
„Prince Aviation“ upisuje novu klasu pilota i nudi besplatnu teorijsku obuku Princova Cesna iznad Crne Gore / Foto: Dušan Atlagić

„Prince Aviation“ upisuje novu klasu pilota i nudi besplatnu teorijsku obuku

U školskom centru Prince Aviation-a novi kurs za obuku sportskih pilota (PPL) počinje 1. novembra, najavljeno je danas iz beogradskog ATO-a.

– Za poslednji kurs koji počinje u kalendarskoj 2016. godini, Prince Aviation je pripremio posebnu pogodnost za zainteresovane kandidate – teorijska nastava za sve polaznike će biti potpuno besplatna.

Teoretski deo nastave održava se u prostorijama školskog centra na Novom Beogradu, dok će se letačka obuka novih pilota sprovoditi na aerodromu Ečka. Kandidati na početnoj obuci lete na vazduhoplovima Cessna 172N, dok su napredne faze obuke sprovode na vazduhoplovima Cessna 172R i koja je opremljena Garminom 1000.

Školski centar Prince Aviation-a je ovlašćen za sve vrste obuka od sportskog do saobraćajnog pilota, kao i za obuka na tipu za vazduhoplove iz porodice Cessna Citation. Takođe, Prince Aviation nudi i kurseve za rad u višečlanoj posadi (MCC), kao i testiranje znanja engleskog jezika u skladu sa ICAO standardima. – rekli su u Princu.

Zainteresovani kandidati sve potrebne informacije mogu dobiti telefonom 011/260 84 31 ili putem elektronske pošte ng@princeaviation.com

   

Pretplatite se na nedeljni pregled vesti Tango Six portala. Svakog petka u vašem inboxu.

* indicates required





   
   

   

   


Autor:

Petar Vojinović Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Goran na: Sve što treba da znate o 9-13, novoj verziji MiG-a 29 za RV i PVO Vojske Srbije

Slazem se sa Zivojinom 100%. Veoma je komplikovano izracunati cenu po satu letenja, jer svi aparati ne lete isti broj sati, to sve zavisi od ekonomske mogucnosti svake drzave. U pojedinim zemljama, piloti imaju oko 50 sati naleta godisnje dok u razvijenijim je situacija sasvim drugacija i krece se i do 200 sati naleta godisnje…

16. Jan 2017.Pogledaj

mtw na: Puštena u rad de-icing i anti-icing platforma na Aerodromu „Nikola Tesla“

There is one "issue" with the deicing apron - officially Apron N(ovembar): due to the design flaw when deicing position N1 (eastern) is occupied, access to position N2 (western) in prohibited. So, even when N2 is vacant aircraft waiting for deicing on F4, cannot access it before N1 has been vacated. That effectively reduces deicing…

16. Jan 2017.Pogledaj

Živojin Banković na: Sve što treba da znate o 9-13, novoj verziji MiG-a 29 za RV i PVO Vojske Srbije

Неће бити да су те цифре тачне. Поготову не толике разлике између МиГ-а 29 и авиона које сте навели. Све зависи и од метода израчунавања цене сати лета.

16. Jan 2017.Pogledaj