BEG airport status
Smiješne strane avio-svijeta – 1. dio "Michael O'Leari, avio-pajac broj 1"

Smiješne strane avio-svijeta – 1. dio

Praznici su, pa ćemo se malo odmoriti od teških tema. Stoga će iduća tri članka biti potpuno drugačija. Ekipa uživajte i nadam se da će vam ovaj članak izvući toliko potreban smiješak na usta u ova tmurna vremena.

Kada pilot zaboravi gdje se nalazi

Redovna pojava JAT-ovih pilota na DC-10 je bila da prespavaju u SAD-u. Stoga supruga pilota Roberta F. iz Zagreba (ime i prezime je izmišljeno da se zaštiti identitet pilota) nije posumnjala kada je rekao da leti za Chicago, gdje će prenoćiti, te se vraća za tri dana. No, umjesto toga naš Robert je zapravo dogovorio sa svojom „najdražom“ stjuardesom igrati se mame i tate puna tri dana. Kako je „najdraža“ stjuardesa živjela u istoj zgradi, Robert se pozdravio sa suprugom, no umjesto da uđe u kombi JAT-a on je ušao u susjedni haustor i razuzdani tulum je krenuo. Mislim da je svima jasno kakav je to dernek bio, a osim višekratne vertikalne tjelovježbe, kolege su potrošile i zavidnu količinu alkohola. Ujutro se Robert probudio mamuran i još uvijek poprilično izvan svijesti, obukao je kućni ogrtač, te iznio vreću sa smećem u kontejner. No, još uvijek pod utjecajem alkohola, Robert je zaboravio da se mora vratiti „najdražoj“ stjuardesi i onako mamuran i zbunjen, iz navike se popeo u svoj stan. Pozvonio je i supruga mu je otvorila, nemalo iznenađena što je umjesto u Chicago, ispred stana u kućnoj haljini. Supruga mu se opako osvetila u brakorazvodnoj parnici gdje je naš Robert odnio gaće na štapu.

Maslacem podmazali vrata

Službeni dopis šefovima tehničke službe, kapetana zrakoplova Q400 9A-CQA (Slavonija) na liniji Istanbul-Zagreb, 29. 8. 2012. glasio je:

– Poštovani, predlažem da planirate na svim letovima dodatni maslac da kako ne bih ponovo bio primoran oduzeti maslac članu posade da bih namastio novu brtvu na vratima zrakoplova. –

Prvo je kapetan vukao vrata iznutra, prvi časnik je izvana namještao brtvu, treći član posade je pokušavao okrenuti ručicu, a četvrti je glumio policajca, pazivši da nitko neovlašten ne uđe u zrakoplov. Kada sila nije uspjela, odlučili su se za podmazivanje. Posada je razmišljala da uporabi maslinovo ulje, ali prevladala je ekonomska logika, jer su ustanovili da je maslac bitno jeftinije rješenje. Nakon što su uporabili maslac, sve je dalje išlo kao „podmazano“.

Operativni genijalac

Na nekom od Jadranskih aerodroma traktor je udario u avion JAT-a. Piloti su odmah nazvali u Operativni u Beograd preko HF radio stanice:

– Operativni Beograd, JAT, dobar dan. Samo da vam javimo da nas je udario traktor i kasnimo zbog toga. –

– Hvala za informaciju. Samo mi recite, jel vas traktoru udario na zemlji ili u zraku? –

Kažu da je pilot opsovao cijelu plejadu psovki preko mikrofona.

Croatijin let za Volgograd postao prava avantura

Jedan od prvih letova tada novog A320 Croatie Airlinesa bio je charter vaterpolista Mladost za Volgograd u Rusiji 1. 5. 1998. godine. No jednostavan let ozbiljno se zakomplicirao u Volgogradu. Nakon što smo istovarili putnike, kapetan je poslao kopilota da plati gorivo i aerodromske takse, i to u gotovini, jer je to bio jedini prihvatljiv način za aerodrom. Potom je uslijedio prvi šok. Aerodrom nije mogao istovariti našu prtljagu jer nije imao opremu za istovarivanje kontejnera. Nakon sat i pola smislili su originalno rješenje. Doveli su kiper iz obližnjeg gradilišta, postavili ga na improviziranu rampu, te je 5-6 radnika snagom mišića istovarivalo kontejnere. Kapetan je doslovce mislio da će nam razvaliti avion, a po zvukovima koji su dolazili iz prtljažnika mislili smo da nam rastavljaju A320. No, tu nije završio kraj našim šokovima. Nakon ovog originalnog istovarivanja krenule su nas obilaziti razno-razne delegacije aerodroma, Aeroflota i tko zna kojih sve službi kako bi vidjele Airbus iznutra, a kapetan i stjuardese su postale istinski turistički vodiči. Posljednji je došao čovjek u dugom kožnom kaputu koji je nevjerojatno sličio na herr Flicka iz serije Alo-alo. U šali sam ga pitao „KGB?“, a lik je mrtvo hladno rekao „Da“. Lik nam je dozvolio da izađemo na stepenice aviona, a dalje na stajanku nismo smjeli. Nakon puna tri sata postali smo istinski zabrinuti za kopilota, pa smo se poprilično razveselili kada se napokon pojavio. Kaže da se doslovce morao cjenkati jer su mu htjeli naplatiti veće takse nego je dogovoreno. U svakom slučaju iz Volgograda smo krenuli nakon 3,5 sata. Četiri stjuardese, dva pilota, četiri mažoretkinje i moja malenkost povratak je preživjelo na toni bajadera koje su se tih godina dijelile u Croatijinim avionima, a koje smo bez imalo srama potamanili.

Sead Hodović – osoba koja je pojela najviše obroka u bivšoj državi

Na bilo kojem aerodromu bivše države Jatove posade su mogle naručiti hranu za sebe. Samo je trebalo reći tko naručuje hranu. I sve Jatove posade su iz zafrkancije uvijek koristile ime kolege Seada Hodovića. Iz nekih aerodroma su tako zvali u JAT uz izjavu „danas Sead naručio samo 6 puta obrok“. No, na sarajevskom aerodromu radnik donosi hranu i pita „Tko je naručio hranu“. A kolegica po navici kaže „Sead Hodović“. Na to radnik izbezumljeno kaže „Ma koga vi je*ete. Danas je Sead bio mlado žensko, jučer pilot, prekjučer neka babetina. Kako ste krenuli sutra ću se ja zvati Sead Hodović“.

SAS kasnio u Split radi vibratora

U 6. mjesecu 2014. avion SAS-a je kasnio za Split, jer se iz kofera putnice čuo sumnjiv zvuk. Dvadesetogodišnju putnicu su zatražili da otvori kofer pred svim putnicima, te se pokazalo da zvukove proizvodi vibrator koji se pogreškom upalio. Putnica je, na zahtjev posade, izvukla baterije iz dildača da se isti ne bi ponovo aktivirao. Mlada dama je putovala sama.

Kako razbiti mobitel Michela Platinija

U obilasku nogometnih saveza i lobiranja za svoju kandidaturu za predsjednika UEFA-a, Michel Platini je došao i u Zagreb. Stoga je mene zapalo da ga u ime Hrvatskog nogometnog saveza otpratim iz Zagrebačke zračne luke. Prilikom prolaska bodičeka prerevni policajac je tražio od Platinija da poskida sve sa sebe. U to vrijeme se još nisu morale skidati jakne i remeni, ali policajac je tražio i to. Nakon trećeg prolaza kontrolne točke, policajac je tražio da skine i remen. U tom trenutku sam rekao „zar je to stvarno potrebno, pa to je Michel Platini“. Policajac je doslovce odbrusio „pa da je i sveti otac papa, skinut će remen“. Platini je, naravno, poslušao, no kako je zbog svega toga njegovih stvari bilo na sve strane, odlučio sam se pokazati kao pravi domaćih i pomoći mu oko gomile stvari. Dodavši mu remen, cipele, laptop i torbicu, posegnuo sam za mobitelom no, u zamahu mi je ispao, odletio par metara i raspao se u tisuću dijelova. Zemljo, progutaj me, to mi je bila jedna od najneugodnijih scena ikad. Platini nije bio baš najsretniji, a meni je samo ostalo ispričavati se u beskraj i jedina zadovoljština je činjenica da nema puno ljudi na svijetu koji mogu reći da su „razbili mobitel Michelu Platiniju“.

Kada zaboraviš na VIP putnike

Par godina kasnije tijekom UEFA kongresa u Zagrebu, najviše sudionike smo provodili preko VIP salona. No, kako je supruga počasnog predsjednik UEFA-a Lennard Johansson invalid, a tada još nije bilo dizala za 1. kat gdje je VIP salon, dogovoreno je da neće ići preko VIP-a nego preko odlaznih gateova uz limuzinu koja je samo za njih uvedena na stajanku. Naravno sve policijske i aerodromske procedure obavljene su preko VIP salona. I tako su gospođa i gospodin Johansson pristojno čekali vrijeme ukrcaja, a sam ispraćaj je trebao obaviti jedan od najviših funkcionara Hrvatskog nogometnog saveza (obveza diskrecije mi ne dozvoljava da kažem njegovo ime ili funkciju). Stoga je moja obveza bila u isto vrijeme u ime Saveza otpratiti ostale predsjednike saveza i članove Upravnog odbora UEFA-a (EXCO) za što sam na raspolaganje dobio VIP autobus ZL Zagreb.

Nakon što sam otpratio predsjednika Ukrajinskog nogometnog saveza do njegovog privatnog jeta, nešto mi je govorilo da provjerim je li otišao Johansson. Došavši na odlazne gateove, vidio sam dvoje Johanssona kako i dalje sjede u čekaonici, svi ostali putnici za Austrianov let već odavno su otišli do aviona. Na gateu nije bilo nikoga jer osoblje je bilo uvjereno da su Johanssoni već u avionu pošto je kompjuter prikazao da su prošli gate (preko VIP-a). Iste sekunde sam pokušao nazvati funkcionera HNS-a, no na sva tri boja telefona nije se javljao. Potom sam kontaktirao povjerenika za osiguranja Hrvatskog nogometnog saveza (HNS), koji je alarmirao sigurnost i policiju aerodroma jer se funkcioner ni njemu nije javio. Doslovce smo posumnjali da mu se, nedaj bože, desio infarkt jer perfekcionista kakav je nikad ne bi napravio propust da „zaboravi“ takvu VIP osobu.

Svi raspoloživi policajci i sigurnjaci obišli su aerodrom u potrazi za facom HNS-a, provjerili su čak i toalete, ali on kao da je u zemlju propao. Stoga sam samoinicijativno ukrcao Johanssone u autobus, otpratio ih do aviona, učinio osoblje aviona presretnim jer im je falilo dva putnika (a aerodromski spisak i broj ljudi u avionu se nije slagao), ispričao se u ime naše face, te se vratio u VIP salon. A tamo je naša HNS faca u udobnoj fotelji spavala snom pravednika. Njemu u obranu, moram spomenuti da je bio budan cijelu noć radi tuluma koji se za UEFA-ovce organizirao do ranih jutarnjih sati, nakon čega je direktno došao na aerodrom kako bi pratio najviše UEFA VIP-oce.

Radnik zaspao u prtljažniku aviona

Djelatnik Menzies Aviationa nakon što je utovario prtljagu u prtljažnik aviona Alaska Ailinesa, odlučio se malo skloniti od nadzora šefova, te je ubio oko u tom istom prtljažniku. No, umjesto par minuta planiranog sna, čovjek je prespavao zatvaranje prtljažnika i polijetanje aviona. No, buka i vibracije su ga ipak probudile, pa je mobitelom nazvao 911, te u panici izjavio da ne može disati, nakon čega se prekinula veza. Iako je prtljažnik aviona bio grijan i pod tlakom, pa prave opasnosti nije bilo, kapetan je, naravno, odmah vratio avion na aerodrom. U avionu je bilo 170 ne baš oduševljenih putnika. Djelatnik je, dobio otkaz i doživotnu zabranu rada za Alaska Airlines.

Anne nakon 24 sata na polaznom aerodromu

Osamnaestogodišnja Anne Keane na prvom letu u životu imala je vatreno krštenje. Iako je trebala letjeti samo 60 minuta na letu iz Shannona za Manchester, Anne je ušla u pogrešan avion, te sletjela u Minsk, u Bjelorusiji. Tamo su je uhitili zbog ilegalnog ulaska u zemlju. Vlasti su je ipak pustile i jedna ju je stjuardesa otpratila u avion. No i ovaj je bio pogrešan, pa je sletio u Prag. Sljedeći let odveo ju je u Dusseldorf odakle je trebala letjeti za Manchester. Umjesto toga ponovno je završila u Shannonu odakle je i krenula. Na kraju, da bude sigurna put je nastavila vlakom i trajektom, te je u Manchester došla nakon 24 sata putovanja.

Oprostite, ali mislim da je pilot pijan

Nakon što se u kratko vrijeme ulovilo nekoliko pilota koji su pijani pokušali letjeti, putnici su bili poprilično sumnjičavi. Tako je na jednom letu iz Francuske za veliku britaniju pilot izazvao sumnje putnika dok se obraćao preko interfona. Jedan stariji putnik u ime putnika je zatražio od stjuardese da provjeri je li pilot pijan i ako jest da ga spriječi da upravlja avionom. Stjuardesi je obraćanje pilota također bilo sumnjivo, pa je poslušala putnike i otišla provjeriti pilota. Vrativši se u kabinu izjavila je:

– Gospodo pilot nije pijan, on je Nizozemac. –

Qantasova komunikacija pilota i tehničara

Qantas je jedna od rijetkih kompanija koja nije imala fatalnih udesa u svojoj dugogodišnjoj povijesti. Stoga je komunikacija pilota i tehnike vrlo bitna. Evo i nekoliko primjera profesionalnosti u komunikaciji:

Zahtjev: Lijeva guma skoro treba biti zamijenjena.
Izvještaj: Lijeva guma skoro zamijenjena.

Zahtjev: Nešto se otkvačilo u kabini.
Izvještaj: Nešto smo zakvačili u kabini.

Zahtjev: Autopilot sam gubi visinu za po 200 stopa u minuti.
Izvještaj: Nismo uspjeli ponoviti problem na zemlji.

Zahtjev: Tragovi curenja na lijevom stajnom trapu.
Izvještaj: Tragovi obrisani.

Zahtjev: Zvuk iz DME instrumenta glasan da ne povjeruješ.
Izvještaj: Zvuk iz DME podešen na nivo u koji možeš povjerovati.

Zahtjev: IFF instrument neoperativan.
Izvještaj: IFF instrument je uvijek neoperativan kad je isključen.

Zahtjev: Sumnjamo na pukotinu u staklu vjetrobrana.
Izvještaj: Sumnjamo da ste u pravu.

Zahtjev: Nema motora broj 3
Izvještaj: Vizualnim pregledom letjelice pronađen motor na lijevom krilu.

Zahtjev: Avion smiješno reagira na komande.
Izvještaj: Avion upozoren da se uozbilji.

Zahtjev: Čudan zvuk iz instrument-table, kao da neki patuljak udara čekićem.
Izvještaj: Patuljku oduzet čekić.

Zahtjev: Pokusni let OK, ali je auto-slijetanje vrlo grubo.
Izvještaj: Auto-slijetanje nije instalirano.

Zahtjev: Mrtve bube na staklu.
Izvještaj: Žive bube naručene.

Zahtjev: Miš u kokpitu.
Izvještaj: Mačka instalirana.

Ali vi ste na krivom aerodromu

Ryanairov let 29. 3. 2006. godine iz Liverpoola za Londonderry (kojeg je za Ryanair tada letio Eirjet) nakon što je sletio iznenadio je sve. Pilot je javio tornju „sletjeli smo“, a toranj je odgovorio „ali vi ste na Ballykellyu“, a pilot je rekao „nažalost znam“. Iznenadio je i putnike koji su na pilotovu objavu da su sletjeli na krivi aerodrom grohotom se nasmijali, no kada su primijetili vojnike koji slikaju avion usred svoje vojne baze shvatili su da se ne radi o šali. Vojnici su bili pak najviše iznenađeni jer je avion sletio na pistu koja je služila za slijetanje helikoptera, a na koju od 1971. nije sletio ni jedan veći avion. Pista nije imala nikakve oznake, osim bijelih križeva koji su označavali da je ista zatvorena, a upotrebljavalo se tek 600 metara piste za manje vojne letjelice, puno premalo za A320. Toviše preko piste je išla i željeznička pruga, no pilota ni to nije smelo da bude uvjeren kako se radi o Londonderryu, 10 km udaljenom od vojne baze. Putnici su morali čekati 20 minuta da iz Londonderrya dovezu stepenice da iskrcaju putnike.

No, ovo nije najekstremniji slučaj da piloti promaše aerodrom. Northwestovim pilotima je 2009.  trebalo 240 km da ustanove kako su promašili Minneapolis, a 2005. Spanairovi piloti su umjesto u sjeverozapadnom Santiago de Composteli, sletjeli na stotinama kilometra udaljenom aerodromu Sevilla na jugu Španjolske.

Depardieu se pomokrio na podu aviona

Planetarno popularni glumac Gérard Departieu je u 8. mjesecu 2011. godine trebao letjeti iz Pariza za Dublin na snimanje „Asterixa i Obelixa u Britaniji“. CityJetov avion samo što nije poletio kada je Departieu krenuo vikati „moram mokriti“. No, posada je bila neumoljiva i nije dozvolila uporabu toaleta tijekom polijetanja. Glumčev suputnik je Departieu dao praznu bocu Eviana i glumac se pokušao olakšati intimno koliko je mogao obzirom na okolnosti. No, problem je bio što je boca bila puno premalena, pa je Depatieu nastavio mokriti izvan boce, po podu aviona. Stjuardese nije utješila želja glumca da sam počisti nered, te je zbog čišćenja avion kasnio 2 sata. Depatieu je maknut sa leta i rebukiran na idući let. Kasnije se ustanovilo da je glumac imao problema sa prostatom. Na ovoj priči je profitirao Ryanair koji je ponudio karte od 9,99 EUR za svakog putnika koji je bio „p***ed off“ na high fairs avio kompanijama, objavljujući slike Departieua uz objavu.

Kada pilot zaurla tijekom leta

Let iz New Yorka za Los Angeles je tekao glatko, vrijeme je bilo savršeno. I upravo se putnicima obratio kapetan da im kaže kako će let proći mirno, da bi usred objave kapetan zaurlao „aaaaa, o moj Bože“, nakon čega je uslijedilo pet minuta napete tišine. Mučninu je prekinuo kapetan novom objavom:

– Dame i gospodo, iskreno se ispričavam što sam vas prepao prije par minuta. Dok sam vam se obraćao stjuardesa je prolila punu šalicu kipuće kave u moje krilo. Trebali bi vidjeti na što liči prednji dio mojih hlača. –

Na to se jedan od putnika zaderao:

– To je ništa, Vi bi trebali vidjeti na što liče zadnji dio mojih hlača. –

Prvoaprilske šale avio-kompanija

Niz kompanija zbija šale tijekom 1. aprila. Među najuspješnijima je ona Ryanaira koji je najavio pokretanje novog online sajta na kojem je obećao potpuno gole slike ljepotica svog znamenitog kalendara, screensavere, i velik broj porno fotografija. Klikom na stranicu dočekala vas je informacija „April Fools’ Day“.

Jedna specijalizirana novina u objavila je da je British Airways iznajmio Airbus 300-600 ST Belugu i obojio ga u svoje boje kako bi uspostavio redovnu cargo liniju London-Milano i na taj način prevezao izgubljenu prtljagu putnika zbog problematičnog početka prometovanja terminala T5 na LHR.

WesJet je najavio pokretanje novog programa od 1. travnja u kojem putnicima za dodatnih 12 $ nudi korištenje kreveta iznad sjedala, a koji je ugrađen u ormariće za prtljagu (luggage lockers). U reklami se navodi da će putnici na ovaj način dobiti mogućnost prileći i rastegnuti se te svježi doći na odredište.

Na drugoj strani svijeta dijametralno suprotna ideja. Virgin Blue je putnici ponudio karte za stajanje sa 50% nižom cijenom. Projekt je nazvan „Stand Up and Be Discounted“. Svaki putnik koji se odluči za stajaću kartu na letovima dužim od dva sata dobiti će i besplatnu masažu. Više od 1.000 putnika pokušalo je 1. travnja kupiti ovu kartu.

Branson bio stjuardesa

Richard Branson je 1. 5. 2011. godine bio stjuardesa u sexy crvenoj ženskoj uniformi na 13 satnom letu AirAsie između Londona i Kuala Lumpura. Naime, avio mag je izgubio okladu od Tonya Fernandesa, vlasnika Air Asie. Njih dvojica su se kladili koji će tim formule 1 biti bolji u sezoni 2010, Brensonov Virgin Racing ili Fernadesov Lotus. Onaj koji izgubi biti će stjuardesa na letu druge kompanije. Branson je morao depilirati noge, jer AirAsia ne dozvoljava „dlakave stjuardese“, no bradu su mu ipak ostavili. Branson je Fernanedsu i ostalih 250 putnika posluživao hranu i piće cijelim putem. Let je bio humanitarnog karaktera, a skupili su 720.000 EUR.

Inače Branson je autor najpoznatije avio-rečenice u povijesti:

– Želite li imati milijun dolara, uzmite milijardu i otvorite avio kompaniju. –

Michael O’Leari, avio-pajac broj 1

Michael O’Leari, CEO Ryanaira godinama nas zabavlja izjavama, koje pokoji puta graniče sa ludilom. Probrao sam najzanimljivije.

– Ovdje sam sa Howardom Millarom i Michaelom Cawleyem, dva zamjenika CEO. Ali oni trenutno vode ljubav u muškom toaletu, koliko su uzbuđeni radi rezultata poslovanja koje ćemo danas objaviti. –

– Ako prodaja pića na letu padne, mi zatražimo od pilota da napravi opaku turbulanciju. To uvijek poveća prodaju pića. –

– Ako putnik zaboravi isprintati boarding pass, treba platiti 60 EUR. Što je toliko glup? –

– Razmišljamo o postavljanju automata za kovanice na vrata toaleta, da bi putnici morali potrošiti funtu za korištenje toaleta. Ako netko želi platiti 5 funti da ode na toalet, ja ću ga osobno nositi. Ma, obrisat ću mu i guzu za petaka. –

– Nećete dobiti refundaciju, stoga odje*ite. Ne želimo slušati vaše jecaje. Koji dio ‘nema refundacije’ niste razumjeli. –

– Na transatlantskim rutama Ryanaira u ekonomskoj klasi no frills. Ali u business klasi sve će biti u cijeni karte, uključujući pušenje (oralni seks). –

– Ryanair je doveo ogroman broj različitih kultura na obale Španjolske, Grčke i Italije gdje imaju snošaj, a u interesu pan-europskog mira. –

Nakon što mu je buduća supruga kasnila na vlastito vjenčanje 35 minuta izjavio je:

– Ona dolazi sa Aer LIngusom. –

Izjava vezana uz spajanje Britisha i Iberije:

– To me podsjeća na dva pijanca koji pridržavaju jedan drugoga. –

– Ako globalno zatopljenje podigne temperaturu za jedan ili dva stupnja, Francuska će postati pustinja, što i nije loša stvar. Škotska će uzgajati vina i proizvoditi mozzarellu. –

Nakon prijetnje bombom u Škotskoj:

– Policija je bila nevjerojatno uspješna u svom polju. Ali sve što su napravili je da su stajali u svom polju. Ostavili su putnike u avionima dok su se oni igrali oko sumnjivog paketa 2 sata i 45 minuta. Izvanredno. –

– Nitko ne želi sjediti pokraj stvarno debelog kopileta. Bili smo iznenađeni koliko je ogromna brojka naših mušterija koji ne samo da bi naplatili dodatne takse za debele ljude, nego smatraju da ih moramo mučiti. –

– MBA studente dolaze sa teorijom ‘moji djelatnici su moja najvažnija imovina’, što je totalno sranje. Djelatnici su moj najveći trošak. Svi mi zapošljavamo neke lijene gadove koji trebaju jak udarac u stražnjicu. –

– Avio industrija je puna glupana, lažljivaca i pijanaca. U Irskoj smo spojili sve to troje. –

– Da li Ryanari prijevozi bogate ljude na svojim letovima? Naravno, ja sam ovog jutra letio sa Ryanairom, a ja sam jako bogat. –

– Ja sam europski najpotplaćeniji i podcijenjeni šef. Plaća mi je 20 puta veća od prosječnog Ryanairovog zaposlenika. Smatram da bi razmak trebao biti veći. –

-Ljudi me vide kao Isusa, Supermena ili kao maleno govno. Ja mislim da sam Isus. –

– Koje je najveće postignuće Ryanaira? Uvođenje niskih tarifa u Europi i nastavak smanjenja. Najveći promašaj Ryanaira? Što su mene zaposlili. –

– Baš me briga što me ljudi ne vole. Ja ne volim avione. Nikada nisam želio biti pilot za razliku od one gomile koja popularizira avio industriju. –

Poštovanim čitateljima katoličke vjere želim čestit Božić, mnogo mira i božjeg blagoslova.

Nastavak idući tjedan u kojima ćemo se nasmijati uz kontrolore leta, te objavama pilota i kabinaca.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]