BEG airport status
A321neo sa „Pratt & Whitney“ motorima dobio EASA i FAA sertifikate "A321neo sa CFM International LEAP-1A motorom biće sertifikovan u narednim mesecima"/ Foto: Airbus

A321neo sa „Pratt & Whitney“ motorima dobio EASA i FAA sertifikate

A321neo opremljen „PurePower PW1100G-JM“ motorima kompanije „Pratt & Whitney“ dobio je zajedničke EASA i FAA sertifikate, saopštila je kompanija Erbas (Airbus).

– A321neo,najveći član A320neo porodice, završio je program sertifikacije nakon više od 350 časova leta tokom 130 obavljenih letova. Kampanja je takođe potvrdila da letelica dostiže željene performanse na polju doleta i utroška goriva nudeći ekološke benefite, uključujući i manji nivo buke. – rečeno je u Erbasu.

U kompaniji navode da je A321neo sa „Pratt & Whitney“ prva varijanta ove letelice koja je dobila sertifikat kao i da će A321neo sa „CFM International LEAP-1A“ motorom biće sertifikovan u narednim mesecima.

unnamed-12

Dokumente za prvi sertifikovan A321neo potpisali su Trevor Vuds , direktor zadužen za proces sertifikacije u EASA-i i Džefri Duven, menadžer Odseka za transportne letelice – Služba za sertifikaciju u FAA-u. Sertifikate su u ime kompanije Erbas primili izvršni potpredsednik kompanije Erbas i šef programera Didije Evrard i viši potpredsednik kompanije Erbas za A320neo program Klaus Roe.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Čisto na: [POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

Zna li se da li su piloti bili pod uticajem lekova, alkohola, droga? Bitno je za razumevanje odluke da krenu sa D5.

22. Feb 2024.Pogledaj

Boris SV na: [POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

@Tor. Cenim Vašu kulturu izražavanja. Ništa onda, ja ću da lupetam, a Vi i ostali kvazi stručnjaci se divite šatro projektu zvanom Er Srbija. Nema veze ni njeno osnivanje, ni u čijem vlasništvu su avioni, ni tehnika, ni gubitci koje svi mi pokrivamo pa se to onda predstavlja kao dobit, nema veze ni ko je…

22. Feb 2024.Pogledaj

Tor na: [POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

@Boris SV Cilj ti je verovatno bio da lupetaš i u tome si uspeo :) Kakve veze ima što avioni nisu u vlasništvu?

22. Feb 2024.Pogledaj

Boris SV na: [POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

Er Srbija je jedna blago rečeno sprdnja od avioprevoznika. Ni jedan avion u vlasništvu, osim možda ATR-ova, nasleđenih od JAT-a, tehnička služba za održavanje aviona je pred gašenjem, ali se zato umesto njih forsira privatna firma Aviostar koja je do juče bila zadužena za pranje i čišćenje aviona. Ima tu još mnogo toga, ali je…

22. Feb 2024.Pogledaj