BEG airport status
Dopunjeno izdanje knjige Vojislava Eskića: „Dobrovoljno janjičari: Kako smo postali borbeni piloti“ Tri nova poglavlja sa novim ilustracijama. "Dobrovoljno janjičari" dopunjeno drugo izdanje.

Dopunjeno izdanje knjige Vojislava Eskića: „Dobrovoljno janjičari: Kako smo postali borbeni piloti“

Bilo jednom…

Upravo ovim riječima može se opisati sadržaj knjige moga mlađeg kolege i prijatelja Eskić Vojislava.

Knjiga koja me vratila decenijama unazad, naterala da ponovno proživljavam sopstveni, veoma sličan put. „Dobrovoljno janjičari: Kako smo postali borbeni piolti“. Jedno vrijeme, snovi i nadanja nekih, sada već davnih mladosti. Intimna priča iz prve ruke o stasanju nas vojnih pilota nekadašnje zajedničke države.

Literarni spomen, iz današnje perspektive toliko različitih vremena i ljudi, ispričan bujnim anegdotskim stilom autora. Radosti i tegobe jednog dječarca, zaljubljenog u nebesko plavetnilo na njegovom putu ostvarenja snova, snova da postane pilot.

Priča je ovo koja ne poznaje vrijeme niti granice, za čije je razumijevanje dovoljno samo otvoreno srce i vjera u ispunjenje vlastitih snova. Ova knjiga je i nostalgično štivo za prisjećanje na vlastitu mladost, kao i podsjetnik na neke trajne, neprolazne životne vrijednosti. Sjećanja, krajputaši života.

Ovo je drugo, dopunjeno izdanje Vojinih „Janjičara“ i nakon zbirke priča „Treća dimenzija“ ponovni užitak njegovog čitanja!

I zato vam je od srca preporučujem.

(knjigu možete poručiti preko ovog linka)

Autor:

Suad Hamzić Gostujući autor suadhamzic@yahoo.com

Komentari

F

Господине Хамзићу,да ли ће ускоро бити нека ваша допуњена неиспричана прича?:)

Odgovori
S

Hoće ! I ne samo priča.
Pratite Tango Six i o svemu ćete biti blagovremeno obavešteni.

F

Наравно :)

N

Radujemo se Vasim novim pricama. Pozdrav

V

Respekt!

B

Super gospodine Hamzicu. Cekamo… ;)

Odgovori
I

Lepo sto se neko setio da priblizi ovu pricu o skolovanju borbenih pilota, nama obicnim smrtnicima. Procitao sam roman i ostavio je jak utisak na mene. Preporucujem je od srca svima koji su kao deca mastali o ovom pozivu!
Za mene je rec – pilot- znacila bas i samo ovo! Pilot borbenog aviona! Kasnije sam shvatio da ima i onih drugih pilota, a srecom, nebo mi nije ostalo visoko…

Hvala Vojislave! Puno uspeha u daljem pisanju!

Odgovori
E

Hvala ti Ivice,
na ovim divnim rečima.
Nadam se da ćemo se uskoro i upoznati pa ću biti u prilici i da ti lično zahvalim.
Uz neizmernu zahvalnost Petru i Suadu, na ovom sjajnom obliku promocije, ove, „naše“ knjige, upravo ovakvi komentari pokazuju da nije sve bilo uzalud i da će, barem na ovaj način, jedno lepo „vazduhoplovno“ vreme ostati da živi u sećanju i srcima dobrih i čestitih ljudi, jer ono to sasvim sigurno, iz puno razloga, zaslužuje ;)

Moram se malo našaliti sa imenom Petrovog portala. Znaš kako ono lepo kažu da je ples Tango „meditacija u zagrljaju“ onda su ovakva, izuzetna mesta, priče i momenti, ja volim reći, možda „avijacija u zagrljaju“ ;)
Hvala ti Pero, mislim da si, i sam, svestan da si napravio jedno izuzetno mesto za druženje i edukaciju sa pravim i pravovremenim vestima…
Sudo ljudino, momci u prethodnim komentarima su sasvim u pravu ;) Zima je duga, a mi svi nestrpljivo čekamo ;) Ne dangubi ;)

Ivice, još jednom, neizmerno, ljudski i drugarski hvala.
Uskoro se spremam za prvu promociju „… janjičara“ u Nišu, pa dobro ste došli. Javiću termin.

Svako dobro, hvala i pozdrav svima ;)

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Goran na: Sve što treba da znate o 9-13, novoj verziji MiG-a 29 za RV i PVO Vojske Srbije

Slazem se sa Zivojinom 100%. Veoma je komplikovano izracunati cenu po satu letenja, jer svi aparati ne lete isti broj sati, to sve zavisi od ekonomske mogucnosti svake drzave. U pojedinim zemljama, piloti imaju oko 50 sati naleta godisnje dok u razvijenijim je situacija sasvim drugacija i krece se i do 200 sati naleta godisnje…

16. Jan 2017.Pogledaj

mtw na: Puštena u rad de-icing i anti-icing platforma na Aerodromu „Nikola Tesla“

There is one "issue" with the deicing apron - officially Apron N(ovembar): due to the design flaw when deicing position N1 (eastern) is occupied, access to position N2 (western) in prohibited. So, even when N2 is vacant aircraft waiting for deicing on F4, cannot access it before N1 has been vacated. That effectively reduces deicing…

16. Jan 2017.Pogledaj

Živojin Banković na: Sve što treba da znate o 9-13, novoj verziji MiG-a 29 za RV i PVO Vojske Srbije

Неће бити да су те цифре тачне. Поготову не толике разлике између МиГ-а 29 и авиона које сте навели. Све зависи и од метода израчунавања цене сати лета.

16. Jan 2017.Pogledaj