BEG airport status
Niški aerodrom: Vest o zatvorenom saobraćaju netačna i zlonamerna – sve se odvija normalno "Nadležne službe na aerodromu su u punoj pripravnosti i u potpunosti obezbedjuju normalno funkcionisanje redovnog vazdušnog saobraćaja."/Foto: Aerodrom "Konstantin Veliki"

Niški aerodrom: Vest o zatvorenom saobraćaju netačna i zlonamerna – sve se odvija normalno

Aerodrom „Konstantin Veliki“ demantuje pisanja domaćih medija da je niška vazdušna luka zatvorena za saobraćaj zbog loših vremenskih uslova.

– Povodom vesti koja se pojavila u medijima da je Aerodrom Konstantin Veliki u Nišu zatvoren za saobraćaj zbog snega na pisti, obaveštavamo javnost da se redovni  avio saobraćaj na aerodromu odvija normalno bez obzira na vremenske uslove i da su svi letovi realizovani bez ikakvih problema i bez kašnjenja.

Nadležne službe na aerodromu su u punoj pripravnosti i u potpunosti obezbedjuju normalno funkcionisanje redovnog vazdušnog saobraćaja. Informacija koju su pojedini mediji preneli je netačna, zlonamerna i nanosi veliku štetu aerodromu Konstantin Veliki. – saopštio je niški aerodrom.

Komentari

K

Odnedavno sam postao zaljubljenik aviona i svega oko toga. Bas me interesuje kome je u interesu da omalovazava Niski aerodrom? U zivotu nisam bio u Nisu ali ovakve stvari me izbace iz takta. Citam Vas redovno ali pola skracenica ne rezumem, nema veze, naucicu! Voleo bi kada bi Alen (njega najbolje razumem) pojasnio Ko i Kakav interes ima da opljuje Aerodrom u Nisu. Svi mi imamo FR24 i tamo se sve vidi. Ako ima kasnjenja, a ima, to nije do Aerodroma i osoblja na aerodromu vec do kompanije koja izvodi taj let. Puno pozdrava

Odgovori
V

Dugačka je lista na kojoj piše ko sve pljuje po Aerodromu Niš. Kad bi imalo mesta da se objavi mnogi bi se iznenadili ko je na toj listi.
Mnogi koji bi trebali da podržavaju Aerodrom Niš rade svesno protiv njega. Većina su na ili oko vlasti, ali ne u Nišu. Ne šalim se.

A

Ne sviđa se nekima što ono što je osuđeno na propast funkcioniše. Samo da se pregleda arhiva vesti o niškom aerodromu na Tangosix-u, od početka rada portala do danas, i pametnom dosta. Na šta je ličio samo ovaj aerodrom 2014. godine… a i godinama pre toga, na aerodrom je uglavnom samo ime asociralo na delatnost preduzeća.
Jel znate neku firmu u Srbiji koja je uvela minimalac da bi opstala? Bunili su se i za smanjenje od 10% na debele zarade…
2014 godina – 1335 putnika,
2015. godina – 36258 putnika,
2016. godina – 124917 (izvor sajt aerodroma).

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Goran na: Sve što treba da znate o 9-13, novoj verziji MiG-a 29 za RV i PVO Vojske Srbije

Slazem se sa Zivojinom 100%. Veoma je komplikovano izracunati cenu po satu letenja, jer svi aparati ne lete isti broj sati, to sve zavisi od ekonomske mogucnosti svake drzave. U pojedinim zemljama, piloti imaju oko 50 sati naleta godisnje dok u razvijenijim je situacija sasvim drugacija i krece se i do 200 sati naleta godisnje…

16. Jan 2017.Pogledaj

mtw na: Puštena u rad de-icing i anti-icing platforma na Aerodromu „Nikola Tesla“

There is one "issue" with the deicing apron - officially Apron N(ovembar): due to the design flaw when deicing position N1 (eastern) is occupied, access to position N2 (western) in prohibited. So, even when N2 is vacant aircraft waiting for deicing on F4, cannot access it before N1 has been vacated. That effectively reduces deicing…

16. Jan 2017.Pogledaj

Živojin Banković na: Sve što treba da znate o 9-13, novoj verziji MiG-a 29 za RV i PVO Vojske Srbije

Неће бити да су те цифре тачне. Поготову не толике разлике између МиГ-а 29 и авиона које сте навели. Све зависи и од метода израчунавања цене сати лета.

16. Jan 2017.Pogledaj