BEG airport status
Etihad nastavlja dogovor o prodaji akcija kompanije NIKI nakon povlačenja iz sporazuma sa „TUI AG“ "Više detalja u dogledno vreme"/ Foto: Aero.de

Etihad nastavlja dogovor o prodaji akcija kompanije NIKI nakon povlačenja iz sporazuma sa „TUI AG“

Realizacija dogovora Er Berlina (Air Berlin) i kompanije „Etihad Investment Company LLC“o prodaji akcija kompanije NIKI koja je u indirektnom vlasništvu Er Berlina, nastaviće se u naknadno dogovoreno vreme i na način koji je u skladu sa regulativom Evropske unije, naveli su u svom zajedničkom saopštenju Etihad i Er Berlin i dodali da će „u dogledno vreme o tome saopštiti više detalja“.

Ove vesti dolaze nakon što se Etihad prošle nedelje povukao iz dogovora koji je predviđeo pokretanje nove evropske turističke avio-kompanije u saradnji sa „TUI AG“,  prenosi „Reuters“. Etihad je kao deo dogovra trebalo da kupi NIKI pre početka saradnje sa avio kompanijom u vlasništvu „TUI AG“ – „TUI Fly“.

U zajedničkom saopštenju Etihada i Er Berlina, potvrdili su, međutim, da neće doći do promena u dogovoru o prodaji akcija kompanije NIKI.

– Nastavljamo da pružamo podršku naporima rukovodstva avio-kompanije Er Berlin u procesu transformacije. Isto tako, naša podrška avio-kompaniji NIKI i dalje stoji i cilj nam je da uskoro okončamo ovu transakciju. – izjavio je Rej Gamel, prelazni generalni direktor Etihad ejviejšn grupe (Etihad Aviation Group).

Dok se ova transakcija ne realizuje, NIKI će nastaviti da posluje kao posebna poslovna jedinica u okviru Er Berlin grupe, koja je usmerena na kratke i srednje turističke linije. Kako je navedeno, zimski red letenja za 2017. godinu kompanije NIKI je objavljen i sve rezervacije ostaju na snazi.

– U okviru Er Berlin grupe postojaće dve na jasan način odvojene divizije: dugolinijske i letove ka najznačajnijim poslovnim centrima širom Nemačke i ostatku Evrope obavljaće Er Berlin iz Diseldorfa i Berlina. Kao posebna poslovna jedinica, NIKI će obavljati letove ka popularnim turističkim destinacijama. Na ovaj način će, kako novi Er Berlin tako i turistička jedinica koju predstavlja NIKI, biti u potrebnoj meri pokriveni organizacijom i resursima dok se ne okonča akvizicija avio-kompanije NIKI. – izjavio je Tomas Vinkelman, generalni direktor kompanije Er Berlin, stoji u saopštenju.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Nenad N. na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Meni nije jasno zasto ne moze i obuka i dezurna para. Da li je obuka pravi razlog? Pa to je avion, nije leteci tanjir, niti su ti ljudi tek juce seli u kokpit. Malo se preteruje sa tom mistifikacijom obuke na modernim borbenim avionima. Pa i u Srbiji klinci netom sa akademije lete MiG-29.

02. Dec 2024.Pogledaj

Djuka na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Slovenija se odlucila da nema lovacku avijaciju, a oni su svojim rezultatima do sada pokazali da znaju sta rade! Protiv koga Madjari, Slovaci, Hrvati i ini planiraju dizati te avione? Jedna je stvar imati par stotina tenkova i transportera, a sasvim druga letelice koje po komadu kostaju par stotina miliona. Neefikasno je imati 5 mikro…

02. Dec 2024.Pogledaj

Srbofil na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

@Pajo Nikakvih prava se niko ne odriče. Prosto kad imaš ograničene resurse, onda se optimizuju troškovi. Holandija ima 17 miliona stanovnika i BDP 1.2 triliona dolara. Vojni budžet Holandije je kao republički budžet HR. HR bi morala podići budžet za trećinu da bi dostigla nivo Srbije, a Srbija je baš mala ekonomski i vojno i…

02. Dec 2024.Pogledaj

Goran na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Pajo, jako dobro ste to objasnili. Hrvatska ima jako negativna iskustva iz recentne prošlosti i nikako se, zbog smještaja u i danas problematičnoj regiji, ne može uspoređivati s dosta drugih članica NATO saveza koje se ne nalaze u hrvatskoj situaciji. A kao zemlji ipak relativno pristojne ekonomije koja raste iz godine u godinu nije joj…

02. Dec 2024.Pogledaj