Mađarska niskotarifna avio-kompanija Wizz Air održaće Otvoreni dan za pilote sa srpskim državljanstvom u Beogradu 12. i 13. decembra. Svi zainteresovani mogu se .
Kako je saopšteno iz kompanije, cilj im je da pruže podršku svim zainteresovanim lokalnim pilotima sa konverzijama dozvola iz srpskih (ICAO) u EASA.
– Na Otvorenom danu prezentovaćemo moguća rešenja pilotima koji bi želeli da se pridruže Wizz Airu. – poručuju iz kompanije koja u svojoj bazi na aerodormu „Nikola Tesla“, otvorenoj 2011. godine, trenutno koristi četiri aviona.
Otvoreni dan će se u Beogradu održati 12. decembra sa početkom u 14 časova i 13. decembra sa početkom u 9 časova u beogradskom Jump inn hotelu u ulici Koče Popovića 2a (bivšoj zagrebačkoj).
Svi zainteresovani mogu se .
Ukoliko imate dodatna pitanja, možete pisati na: pilotrecruitment@wizzair.com.
Señor
Za laike, koja je sustinska razlika izmedju ICAO i EASA dozvole?
Da li jedna organizacija me priznaje dozvole druge?
Borna
ICAO je medjunarodna organizacija za civilno zrakoplovstvo, te sve zemlje koje su clanice ICAO-a, moraju imati dozvole uskladjene sa ICAO regulativom, a EASA je EU organizacija( nasljednica JAA, koje je Srbija bila clanica). Recimo da ICAO propisuje neki „minimum“ kojih se sve zemlje clanice moraju pridrzavati. EASA ima jos nekih dodatnih uvjeta, slicno je i sa FAA ( americkim dozvolama) . Neke dozvole i ovlastenja EASA priznaje, a za neke je potreba validacija.
Pilot320
Razlika je sto je EASA dozvola napravljena za Evropsko tržište, time ga štite, dok kod nas u Srbiji dobijes ICAO dozvolu koja je priznata u Aziji, Arici. ( Svuda osim u Evropi)
Za konverziju polažeš 13 indentičnih predmeta. Samo uzimanje para.