[EBACE 2025] Delegacije četiri srpske kompanije u Ženevi, najveći evropski sajam poslovne avijacije od sledeće godine napušta Švajcarsku

21. maj 2025

Srpski Falkon 6X preko Banja Luke do Majamija; Iz Pariza novi podaci o globalnoj upotrebi Falkon porodice

6. maj 2025

[NAJAVA] Šesti po redu Avijatičarski bal u restoranu Aeroklub 17. maja

30. apr 2025

„Green Power Turbine Systems“ prvi put na sajmu AERO u Fridrishafenu: Pogonska grupa i dva nova projekta aviona iz Srbije

30. apr 2025

[NAJAVA] Četvrti memorijal „Pukovnik-pilot Milenko Pavlović“ na aerodromu Divci kod Valjeva

28. apr 2025

Nakon incidenta u vazduhu EXPO Osaka zaustavlja demo letove eVTOL letelica – šansa za Srbiju i EXPO 2027?

27. apr 2025

[POSLEDNJA VEST] Prva javno dostupna fotografija novog Falkona 6X Avio-službe Vlade Srbije

25. apr 2025

Škola letenja „Prince Aviation“ objavljuje početak novog kursa za PPL dozvolu

23. apr 2025

Rafal 4.1 i Falkon 6X u Srbiji: Vojni pedigre jedinstvene civilno-vojne kupovine

21. apr 2025

Trenutno najmoderniji avion u Srbiji: Novi Falkon 6X državne Avio-službe

18. apr 2025

[POSLEDNJA VEST] U Beograd sleteo novi Falkon 6X, najverovatnije novi avion Avio-službe Vlade Srbije

16. apr 2025

[EKSKLUZIVNO] „MIND Aviation“ 14. juna organizuje aero-miting na kragujevačkom aerodromu

11. apr 2025

AERO Fridrishafen 2025: Od Pipistrela do Falkona, uz jako srpsko prisustvo

10. apr 2025

Aero-klub Valjevo organizuje obuku za pilote jedriličare

7. apr 2025

Dve kompanije iz Srbije izlažu na ovogodišnjem sajmu AERO u Fridrishafenu

3. apr 2025

[POSAO] Nova škola letenja iz Kragujevca „MIND Aviation“ zapošljava „Head of training“ profesionalca i instruktore letenja

1. apr 2025

[INTERVJU] Od travnate piste do regionalnog centra: Kako Bratislav Milanović i MIND Grupa grade vazduhoplovni ekosistem u srcu Šumadije

31. mar 2025

Škola letenja „Prince Aviation“ traži predavače za PPL i ATPL kurseve

15. mar 2025

„Prince Aviation“ donira Saobraćajnom fakultetu: Renovirana učionica, donirana vazduhoplovna učila

14. mar 2025

Erbas i Robinson predstavili potpuno nove helikoptere H140 i R88

11. mar 2025
Bili smo na otvaranju novog hangara „Prince Aviationa“: Nova etapa u rastu srpskih bizjet eksperata
Ulazna strana hangara ukrašena je logoima svih kompanija čija ovlašćenja "Prince Aviation" poseduje / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Bili smo na otvaranju novog hangara „Prince Aviationa“: Nova etapa u rastu srpskih bizjet eksperata

Kompanija „Prince Aviation“ svečano je prošlog petka otvorila svoj novi hangar, na, za njih, standardno glamurozan i upečatljiv način. „Prinčevi srpskog civilnog vazduhoplovstva“ pozvali su gotovo sve predstavnike domaće avijacije u goste. Prijatelje i poslovne partnere koji su kroz, više nego interesantan umetničko-scenski program, mogli da svedoče pažnji na detalje kojima je ova grupa vazduhoplovnih entuzijasta dugo poznata.

Kako su iz Princa ranije kazali za Tango Six, novi hangar je višegodišnja potreba kompanije koja je tek nedavno rešena. Sada već „stari“ hangar odavno je postao neadekvatan po kapacitetu, ne samo za Princ nego i za kompanije sa kojim su ga delili. Nakon uspešnog epiloga u rešenju te prepreke za dalji rast, pre svega njihovih MRO kapaciteta, Princ je dobio znatno uvećanu radnu prostoriju koja se prostire na preko 3000 kvadratnih metara.

Tokom svečane ceremonije u petak nekoliko detalja zavredilo je pažnju kada je građevinsko-tehnička izvedba projekta u pitanju. Od standardnih detalja koji spadaju u najsavremenija rešenja za sve vrste kritičnih instalacija, najkvalitetnijeg mogućeg anti-statik poda, do najinteresantnije odlike nove građevine – vrata hangara koja gotovo da nemaju vertikalne ramove i koja omogućuju da u njega uđe mnogo raznovrsniji broj poporečnih preseka raznih letelica.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Tango Six Portal (@tangosix)

Nakon emotivnog uvoda od strane top menadžera kompanije Vladimira Jovanovića i Srđana Kragojevića, hangar je formalno otvorio ministar Građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić. Suvlasnici kompanije, Slobodan Stričević, Đorđe Jovanović i od nedavno Veselin Jevrosimović, dočekivali su kolege i goste, među kojima je bio i ambasador Sjedinjenih Američkih Država Kristofer Hil.

Tango Six je imao zadovoljsto da, sada već kroz dve decenije, izveštava o aktivnostima nesumljivo najsposobnije grupe vazduhoplovnih entuzijasta koji su rešili da privatan kapital stave u funkciju ljubavi prema letenju. „Prince Aviation“ konstantno je kao kompanija rastao kroz tri vertikale: školovanje pilota, privatni čarter avio-prevoz i MRO segment koji je zapravo postao lokomotiva njihovog poslovanja. Tako ste nedavno imali prilike da čitate naše izveštavanje iz Ženeve, gde je na sajmu EBACE kompanija bila jedna od ključnih globalnih vesti kada je „onboard conectivity“ segment u pitanju.

Dok je prošlonedeljna ceremonija zapravo tek početak izgradnje novog i sličnog sadržaja na „Nikoli Tesli“ (preko puta niče budući hangar Avio-službe Vlade Srbije) i dok tek predstoje interesantna dešavanja u domaćem MRO biznisu, Princ je još jednom zadao domaći zadatak kako u prezentaciji tako i u suštini vazduhoplovnog preduzetništva.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

ma

Svaka čast Kompaniji „Prince Aviation“ na svemu što su postigli i što postavljaju nove standarde u avio industriji, barem kada je u pitanju Jugoistočna Evropa, ako ne i šire. Kompanija „Prince Aviation“ je ponos Srbije! Hvala T 6 na sjajnoj reportaži i nenadmašnom izveštavanju!

Odgovori
Ve

..lepo ali na nezgodnom mestu gde vlada krkljanac//i tesno za avione air serbia jat tehnika..itd…trebalo je da se gradi negde drugde ..gde ima prostora ovako su postali cep za sebe a i druge..

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs