Direktorat civilnog vazduhoplovstva povodom situacije u Vazduhoplovnoj akademiji: Svi prijavljeni događaji su obrađeni i procesirani

15. jan 2025

„Prince Aviation“ obavio do sada najduži čarter let: Od Ciriha do Rio de Ženeira preko Kabo Verdea

9. jan 2025

Savet roditelja Vazduhoplovne akademije protiv nove uprave: „15 rukovodilaca sa vazduhoplovnim sertifikatima podneće neopozive ostavke“

4. jan 2025

Smene u Vazduhoplovnoj akademiji: Direktorat civilnog vazduhoplovstva demantuje da postavlja rukovodioce

1. jan 2025

[POSAO] Beogradski „MPC Air“ traži Kapetana i Kopilota na avionu „Cessna Citation“ XLS+

29. dec 2024

[DELIMO KALENDARE] Osvojite kalendar kompanije „Prince Aviation“ za 2025. godinu

28. dec 2024

Još jedan budući program besplatnog letenja: DCV donirao novčana sredstva Vazduhoplovnom savezu za kupovinu jedrilice za obuku pilota

27. dec 2024

Makedonski Er Traktor primećen u Austriji 

26. dec 2024

Hrvatskoj policiji isporučeni helikopteri Subaru Bell 412EPX

18. dec 2024

[MEBAA 2024] Manji sajam, veće poslovne aktivnosti, AOC za manje od 60 dana i zapaženo srpsko prisustvo

14. dec 2024

[MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona

13. dec 2024

Visoka delegacija američkog „Garmina“ u poseti beogradskom „Prince Aviation-u“: Nastavak strateškog partnerstva za nove poslove modernizacije poslovnih aviona

11. dec 2024

Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

27. nov 2024

Međunarodna radionica posvećena žirokopterima okupila najiskusnije pilote iz Hrvatske, Srbije i Mađarske u Čakovcu

14. nov 2024

Rekordna godina za Aero-klub Otočac: Ostvareno 1000 operacija na Špilniku

12. nov 2024

Avio-služba Vlade Srbije: Osvežen izgled Lirdžeta 31, novi hangar u rebalansu državnog budžeta

11. nov 2024

Vazdušni saobraćaj budućnosti: Srpski i svetski stručnjaci na panelu o „letećim taksijima“

1. nov 2024

Od utopije do realnosti: Analiza izvodljivosti „letećih taksija“ za EXPO 2027 u Srbiji

31. okt 2024

ISSA simpozijum na Mašinskom fakultetu: Kompanija „Prince Aviation“ i održivo poslovanje – od „pametne zgrade“ do „chat bota“ u procesu zapošljavanja

30. okt 2024

FAA usvojila novu regulativu za eVTOL letelice: Prva nova regulatorna kategorija civilnih vazduhoplova od 1940-ih

28. okt 2024
„Prince Aviation“ produžio ugovor sa američkom kompanijom: Instalacija inovativnih vingleta za unapređenje performansi poslovnih aviona u Beogradu
Princ je vinglet-rešenje instalirao i na svoj CJ

„Prince Aviation“ produžio ugovor sa američkom kompanijom: Instalacija inovativnih vingleta za unapređenje performansi poslovnih aviona u Beogradu

Američka kompanija „Tamarack Aerospace“ objavila je pre dva dana da su sklopili novi ugovor o ovlašćenom zastupništvu sa srpskom kompanijom „Prince Aviation“.

Kako je saopšteno, novi ugovor nastavlja višegodišnju saradnju koje dve kompanije realizuju u oblasti strukturnih modifikacija poslovnih aviona.

Konkretnije, reč je o inženjerskoj i tehničkoj sposobnosti MRO sektora srpske kompanije da obavlja instalacije vingleta na poslovne mlaznjake iz Cesna „Citattion“ serije.

Radi se o IP rešenju američke kompanije koje je tržišno brendirano kao „Active Winglets“.

„Tamarack Aerospace“ tvrdi da instalacija ovih dodatnih aerodinamičkih površina na krajeve krila povećava operativni dolet i smanjuje prosečnu potrošnju goriva. Zbog efikasnijeg kretanja kroz vazduh koji je rezultat instalacije, operateri CJ mlaznjaka mogu, kako tvrdi „Tamarack“ povećati kapacitet potencijalnog tereta za dvestotinjak kilograma (400 libri), obećavajući i bolje performanse prilikom penjanja i atmosferski izazovnijih „hot and high“ uslova.

„Aktivni vingleti“ izbliza / Foto: „Prince Aviation“

Princ i Tamarak sarađuju od 2018. godine ali će sada, kako je izjavio Đorđe Petrović komercijalni direktor srpske kompanije, potpisivanjem ovog ugovora Princ biti u stanju da svojim klijentima pruži obimniju podršku i direktniji pristup Tamarak rešenjima.

– Naš izuzetan višegodišnji odnos sa kompanijom „Princ Aviation“ koji odlikuje duboko poverenje, zajedno sa našom identičnom misijom da nudimo inovativna rešenja vlasnicima i operatera CJ serije aviona, čini ovo partnerstvo jače nego ikada. Sa novim sporazumom osiguravamo i praktičniju dostupnost naše „Active Winglet“ tehnologije klijentima u Istočnoj Evropi. – kazao je ovim povodom direktor kompanije „Tamarack Aerospace“ Nik Gvida (Nick Guida).

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Ro

Dobijati ugovor za modifikaciju, ugradjivanje Vingleta na Sessnama je priznanje inzenjeringu Prince Aviation.
Kada bi imalo podrske da se podigne MRO Centar za reviziju avio motora i komponenti na avionima poslovne avijacije. obzirom da ce se graditi Kargo Centar na Aerodromu Morava. Mozda bi u sklopu toga se na tom aerodromu moglo razviti i tehnicke delatnosti. Prince Aviation je baziran na Aerodromu Beograd. ipak razvoj nove baze i delatnosti bi verujem bio povoljniji na ovom, potencijalnom aerodromu Centralne Srbije.
Ako bi Aerodromima Srbije bilo u interesu da se Tehnicka strana prosiruje u Centralnoj Srbiji.
iz prolecnog Sidneja, iskrene pozdrave i zelje za Prince Aviation. za ostalo kako Bog da i volja ljudska.
🇷🇸🛫🇺🇸🛫🇦🇺🛬 Rodney Marinkovic Aviation Enthusiast. West Ryde

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs