Direktorat civilnog vazduhoplovstva domaćin 206. sastanka Koordinacionog komiteta ECAC-a

5. nov 2025

Početak zimske sezone na aerodromu „Nikola Tesla“

30. okt 2025

[POSAO] Drugi „Otvoreni dan“ u Beogradu za pilot kadet program „Wizz Aira“: Od nule do zaposlenja u avio-kompaniji kroz program finansiranja otvoren i za građane Srbije

24. okt 2025

Novi rekordi saobraćaja beogradskog aerodroma: U prva tri kvartala ove godine opsluženo 6,8 miliona putnika

16. okt 2025

„Prince Aviation“ prvi put u Beogradu servisira avion na indijskom registru nakon dobijanja odobrenja indijskih vazduhoplovnih vlasti

16. okt 2025

[POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim državljanstvom u ponedeljak 27. oktobra

15. okt 2025

„Wizz Air“ otvara bazu u Podgorici: Dva aviona, 14 novih linija i više od milion novih sedišta godišnje

15. okt 2025

[POSLEDNJA VEST] Er Srbija objavila uspostavljanje treće linije do Severne Amerike: Letovi za Kanadu, kroz Toronto, počinju krajem maja sledeće godine

13. okt 2025

KLM slavi 106. rođendan, na ruti Amsterdam – Beograd lete od 1920. godine

8. okt 2025

„Prince Aviation“ prvi u Evropi dobio „Wyvern Wingman Pro“ sertifikat nakon eksterne kontrole SMS sistema

7. okt 2025

[POSLEDNJA VEST] Direktan let Beograd – Toronto potvrđen za proleće sledeće godine

6. okt 2025

Er Frans predstavio novi enterijer putničke kabine na Embraer 190 floti

2. okt 2025

Delegacija Direktorata na 42. Skupštini ICAO u Montrealu

1. okt 2025

Jačanje regionalne saradnje: Direktori civilnih vazduhoplovnih vlasti održali sastanak u Podgorici

17. sep 2025

Er Frans i KLM pokrenuli promotivne kampanje za putovanja iz Beograda

12. sep 2025

Frank Haberkamp imenovan za novog generalnog direktora MTU Srbija

4. sep 2025

[POSAO] Beogradski „Flyus“ zapošljava kapetane sa iskustvom na tipu aviona Cesna „Citation“ CJ3

3. sep 2025

[POSAO] „Princ Aviation“ zapošljava nove kapetane ali i kopilote bez prethodnog iskustva

26. avg 2025

Predsednik Srbije kontrolorima letenja u štrajku: „Ne može 15% povećanje plata“

24. avg 2025

Šarl de Gol i Er Frans uveli novi sistem brzog presedanja za konekcije ispod 45 minuta

21. avg 2025
„Prince Aviation“ prvi u Evropi dobio „Wyvern Wingman Pro“ sertifikat nakon eksterne kontrole SMS sistema
"Wyvern Wingman Pro" sertifikat ponovo u Princu / Foto: "Prince Aviation"

„Prince Aviation“ prvi u Evropi dobio „Wyvern Wingman Pro“ sertifikat nakon eksterne kontrole SMS sistema

Kompanija „Prince Aviation“ obnovila je drugi put sertifikat „Wyvern Wingman PRO“, eksterni odit njihovog „Safety Management“ sistema. Kako su saopštili iz Princa, obnova sertifikata dokaz je konstantnog truda njihove organizacije u domenu interne samoregulacije kroz sve tri divizije kompanije: MRO-a, čarter operacija i škole letenja.

Kompanija je, kako su saopštili, prva u Evropi koja je, nakon učešća u „Wyvern Flight Leader“ programu, sada drugi put, dobila „Wingman PRO“ sertifikat. Predmet ovog konkretnog odita bili su svi segmenti kompanije koji se bave (čarter) saobraćajem i održavanjem kontinuirane plovidbenosti (CAMO).

Američki „Wyvern“ jedna je od samo nekoliko globalnih specijalizovanih privatnih kompanija koje se bave oditovanjem vazduhoplovnih organizacija u domenu internih sistema bezbednosti i upravljanja rizikom.

Milica Đurđević, Princova menadžerka za bezbednost, obezbeđivanje i usaglašenost kazala je da je ovo kompaniji drugi, odnosno obnovljeni Wyvern Nivo 4 SMS („Safety Manafament System“) sertifikat.

– Prvi smo dobili pre skoro tri godine i sada smo ga, podjednako uspešno, obnovili.

Posebno smo ponosni na činjenicu da smo prvi „biz jet“ operater u Evropi koji je zaslužio sertifikat.

Proces ovog odita formalno dokazuje da kompanija ide i preko standardnih zahteva za upravljanje SMS sistemom. Ne samo da ga primenjujemo korektivno, već preventivno i bitnije – prediktivno.

„Prince Aviation“ je postavio sistem širom kompanije koji treba da predviđa bezbedonosne rizike, da postavi standarde iznad regulatornih minimuma, da inovira gde je to moguće, zadržavajući regulatornu usklađenost uz obavezne prioritete – obuke pilota i tehničara.

Najbitnije od svega, trudimo se da negujemo „safety“ kulturu u svakom segmentu kompanije, gde je svaki zaposleni, bez obzira na poziciju, usmeren ka najbitnijem cilju: bezbednosti. – kazala je Đurđević.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs