Direktorat civilnog vazduhoplovstva domaćin 206. sastanka Koordinacionog komiteta ECAC-a

5. nov 2025

Početak zimske sezone na aerodromu „Nikola Tesla“

30. okt 2025

[POSAO] Drugi „Otvoreni dan“ u Beogradu za pilot kadet program „Wizz Aira“: Od nule do zaposlenja u avio-kompaniji kroz program finansiranja otvoren i za građane Srbije

24. okt 2025

Novi rekordi saobraćaja beogradskog aerodroma: U prva tri kvartala ove godine opsluženo 6,8 miliona putnika

16. okt 2025

„Prince Aviation“ prvi put u Beogradu servisira avion na indijskom registru nakon dobijanja odobrenja indijskih vazduhoplovnih vlasti

16. okt 2025

[POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim državljanstvom u ponedeljak 27. oktobra

15. okt 2025

„Wizz Air“ otvara bazu u Podgorici: Dva aviona, 14 novih linija i više od milion novih sedišta godišnje

15. okt 2025

[POSLEDNJA VEST] Er Srbija objavila uspostavljanje treće linije do Severne Amerike: Letovi za Kanadu, kroz Toronto, počinju krajem maja sledeće godine

13. okt 2025

KLM slavi 106. rođendan, na ruti Amsterdam – Beograd lete od 1920. godine

8. okt 2025

„Prince Aviation“ prvi u Evropi dobio „Wyvern Wingman Pro“ sertifikat nakon eksterne kontrole SMS sistema

7. okt 2025

[POSLEDNJA VEST] Direktan let Beograd – Toronto potvrđen za proleće sledeće godine

6. okt 2025

Er Frans predstavio novi enterijer putničke kabine na Embraer 190 floti

2. okt 2025

Delegacija Direktorata na 42. Skupštini ICAO u Montrealu

1. okt 2025

Jačanje regionalne saradnje: Direktori civilnih vazduhoplovnih vlasti održali sastanak u Podgorici

17. sep 2025

Er Frans i KLM pokrenuli promotivne kampanje za putovanja iz Beograda

12. sep 2025

Frank Haberkamp imenovan za novog generalnog direktora MTU Srbija

4. sep 2025

[POSAO] Beogradski „Flyus“ zapošljava kapetane sa iskustvom na tipu aviona Cesna „Citation“ CJ3

3. sep 2025

[POSAO] „Princ Aviation“ zapošljava nove kapetane ali i kopilote bez prethodnog iskustva

26. avg 2025

Predsednik Srbije kontrolorima letenja u štrajku: „Ne može 15% povećanje plata“

24. avg 2025

Šarl de Gol i Er Frans uveli novi sistem brzog presedanja za konekcije ispod 45 minuta

21. avg 2025
Novi rekordi saobraćaja beogradskog aerodroma: U prva tri kvartala ove godine opsluženo 6,8 miliona putnika
"Stalno povećanje nivoa saobraćaja potvrđuje opravdanost radova na proširenju i modernizaciji aerodroma u prethodnih pet godina." / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Novi rekordi saobraćaja beogradskog aerodroma: U prva tri kvartala ove godine opsluženo 6,8 miliona putnika

Kompanija „VINCI Airports“, matična grupacija kompanije „Belgrade Airport“ objavila je rezultate saobraćaja za treći kvartal (jul-septembar) 2025. godine.

– Aerodrom Nikola Tesla ugostio je u trećem kvartalu 2025. godine gotovo 2,9 miliona putnika, što je 6,5% više u odnosu na isti period prošle godine, a obavljeno je više od 27,200 avio-operacija, odnosno poletanja i sletanja, 4,8% više nego u istom periodu prošle godine. –

Kako su saopštili, u prva tri kvartala 2025. godine, beogradski aerodrom ugostio je 6,8 miliona putnika, što je 5,8% više u odnosu na isti period prošle godine, a obavljeno je ukupno više od 68,300 avio-operacija, odnosno poletanja i sletanja, odnosno 4,3% više nego u istom periodu prošle godine:

– Podsećamo, u ovom periodu, odnosno u avgustu, beogradski aerodorm je prvi put u istoriji zabeležio više od milion putnika u jednom mesecu, a 1. avgusta zabeležen je i dnevni rekord sa opsluženih više od 37.000 putnika.

 Ovakvi rezultati saobraćaja nastavak su rekordnih rezultata iz prethodne i prve polovine 2025. godine, a stalno povećanje nivoa saobraćaja potvrđuje opravdanost radova na proširenju i modernizaciji aerodroma u prethodnih pet godina. – navodi se u saopštenju kompanije.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

No

Da li je bolje nego sto je bilo pre koncesije: jeste!
Da li ima mesta za dalja poboljšanja: ima.

Na kratke staze, kao putnik, ne mogu da dočekam da se smanji broj skela u enterijeru aerodroma i da se konačno završe ti „dodatni sadržaji“ (kafići, restorani, prodavnice…).

Da li mi se čini, ili je terasa sa pogledom na stajanku uklonjena iz planova?

Odgovori
Sa

Cisto radi komparacije, mogu li uporedni podaci za Zagrebacki aerodrom?

Odgovori
Ac

ide dividenda na max, zar ne?

Vl

Ne, ne mogu i po jednom parametru.

Ma

4 miliona i tristo tisuća prošle godine

Ma

Sve zračne luke (Zagreb,Split,Zadar,Osjek,Dubrovnik,Rijeka,Pula) 11,2 miliona u 2024.

Odgovori
Ne

Svi kad se sastave, duplo su manji povrsinski (glavni objekat) od Beogradskog. Da ne pominjem da svi vise lice na autobuske stanice/postaje nego na aerodrome sto zna svatko ko ih je ikad koristio.

Lo

Ko god je ijednom bio tamo zna da su svi pomenuti u rangu aerodroma u Tivtu ili Podgorici. Tacnije, pre u rangu aerodroma u Tivtu. Svi, cak i taj maleni u Zg. Ko je bar jednom bio na Bg aerodromu zna da je razlika izmedju njih kao izmedju vile od 300 m2 i ostave od 5 m2. Sto se tice te cifre, o broju putnika, samo ne znam gde su stali svi oni u zemlji koja ima 3 – 3,5 miliona stanovnika. Nesto se tu debelo ne uklapa.

Sp

„Lol“ pa kako ti se onda uklapa u priču da aerodromi Podgorica i Tivat će ove godine imati 3 miliona prevezenih putnika a Crna gora samo 650000 stanovnika , aj razmisli malo “ tu se nešto grdno ne uklapa“ ,sa manje sujete je zdraviji život

Vr

Jednostavno je, kada se ode online na današnji dan (20.10.) na stranice odlazaka i dolazaka može se videti da je na Bg aerodrom dana sleelo/sleteće 128 aviona a poletelo/poleteće 131 avion, što ukupno iznosi 259 letova. Sa druge strane, danas je u Zagreb sletelo/sleteće 10 aviona a poletelo/poleteće 10 aviona što je u zbiru 20 letova.

Eh

Beogradski aerodrom Nikola Tesla daleko je najprometniji u regionu bivše Jugoslavije. Ono što ga posebno izdvaja jeste prisustvo širokotrupnih aviona na dugolinijskim letovima, među kojima su Airbus A330 i A340, kao i Boeing 777 i 787. Zagreb je drugi po prometu, ali sa znatno manjim obimom saobraćaja i gotovo isključivo uskotrupnim avionima, dok su širokotrupni letovi tamo retki i uglavnom povremeni čarteri ili posebni događaji. Beogradski aerodrom je više od deset puta veći od zagrebačkog po broju putnika, veličini terminala i broju gejtova, a u poređenju sa svim aerodromima u Hrvatskoj zajedno, ne samo da je veći već i znatno kompleksniji. On funkcioniše kao pravi regionalni čvor sa dva putnička terminala – starijim Terminalom 1, namenjenim čarter i niskotarifnim letovima, i glavnim Terminalom 2 sa zgradom Satelit A koja je povezana podzemnim tunelom i omogućava istovremeno ukrcavanje velikog broja aviona. Redovni letovi širokotrupnim avionima ka Njujorku, Čikagu, itd. zahtevaju posebne gejtove, veće platforme i naprednu opremu za rukovanje prtljagom, čime Beograd nudi nivo usluge koji Zagreb i Podgorica nemaju. Pored putničkog saobraćaja, Beograd je i glavni logistički centar jugoistočne Evrope sa modernim cargo terminalom koji ga dodatno izdvaja u regionu. Aerodrom nudi besplatan i izuzetno brz Wi-Fi na celoj površini terminala, kao i moderan sistem naručivanja taksija koji sprečava prevaru putnika i garantuje fer cenu vožnje. Unutrašnjost je potpuno obnovljena i moderna, sa velikim brojem luksuznih restorana, kafića, prodavnica i duty free šopova. Ambijent je prijatan, udoban i estetski uređen, sve je novo i besprekorno čisto, toaleti su uredni, osoblje ljubazno, a dostupno je više opcija parkiranja i ostavljanja vozila na prostranim i dobro organizovanim parking prostorima. Ovo je moje iskustvo sa Bg aerodrom a bio sam na bezbroj aerodroma sirom sveta, od Seulskog ili Melbourne pa sve do Seattle.

Ro

vrlo jednostavno
To je priča za ZL Franjo Tuđman i Aerodrom Nikola Tesla.
Međutim, Hrvatska ima 7 međunarodnih zračnih luka, i ukupno godišnje preko 13 milijuna putnika, dok je u Srbiji skoro sav zračni promet koncentriran u Beogradu. ovakva situacija uvjetovana je oblicima teritorija i turizmom kao vrlo važnom granom hrvatskog gospodarstva.
Zanimljivo, ZL Majka Tereza u Tirani Hepi broju putnika ispred ove dvije zračne Luke.

sp

„vrlo jednostavno“ da netko ode na službene stranice aerodroma vidio bi da pišeš laži ,a ako još upotrijebi i logiku vidio bi da brojke ne štimaju sa deset puta manjim brojeva letova postići upola manji ukupni broj putnika šta ga ima aerodrom u Beogradu.

„eh svašta“ pa ti i sam sebe pobijaš u izjavama “ Zagreb je drugi po prometu“-„Beogradski aerodrom je više od deset puta veći od zagrebačkog po broju putnika“ . Istinu kaže statistika sa brojkama 2024.g.
1.Beograd -8 400 000 putnika
2.Zagreb – 4 300 000
3. Budimpešta-17 500 000
4.Bukurešt – 15 950 000
5.Sofija- 7 900 000
e to su rezultati iz vašeg regiona , da komentiram „Beograd je i glavni logistički centar jugoistočne Evrope sa modernim cargo terminalom “ usporedi si podatke sa aerodromom Budimpešta u cargo prometu vidjet ćeš ako i radiš PR za aerodrom da je jako slaba podloga u takvim izjavama. O čistim WC-ima i Wi-Fi-u ne bih komentirao , dobro došao u 21 „vek“.

li

Upravo gledam FlightRadar24 za danas, 21. oktobar 2025. koji kaže: Beograd 345 letova, Zagreb 152. Dakle, skoro dva i po puta više. Što se tiče carga, Budimpešta jeste veći regionalni centar, ali to ne menja činjenicu da je Beograd ključni logistički čvor jugoistočne Evrope. To što postoji veći čvor negde drugde ne znači da ovaj prvi ne postoji, niti da su Zagreb ili bilo koji od tih manjih aerodromčića koje pominjete u toj ligi. A što se „mirisa toaleta“ tiče, izgleda da neki ljudi aerodrome posmatraju iz potpuno drugog ugla, olfaktornog. Možda je vreme da neko napravi „TripAdvisor za mirise“, tamo bi verovatno imali značajan doprinos. A možda se ovde i preporučuju kao potencijalno bolji higijeničari od postojećih?!

Ne

Ako se nastavi trend, sa trendom od prosle godine, do kraja 2025. ce biti skoro 9 miliona. Sto je odlicno.

Odgovori
Al

Pogotovu imajući u vidu spor rast Er Srbije, strani prevoznici su izvukli rast aerodroma na svojim plećima.

Nadam se da će se JU probuditi i krenuti ponovo da raste.

Mi

A dividende slabo napreduju!!

Odgovori
Ne

Nego kad ce ta rekonstrukcija da se konacno zavrsi?

Mi

Ja znam iz ličnog iskustva da nije potrebna tabla gde je toalet, po mirisu ga nađeš bez grešie. Novi vlasnik a stari način poslovanja daje isti rezultat.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs