BEG airport status
Stara frajla, novo ruho…

Stara frajla, novo ruho…

Dva incidenta

Dva incidenta

Dva pilota, dva incidenta predhodne neje. Jedan je očigledno demostrirao veštinu u pravo vreme i na pravi način. Drugi izgleda…

0 komentara Pročitaj više
Predrag Draško Vujović ili jedna tužna priča

Predrag Draško Vujović ili jedna tužna priča

Tragom vesti Siva eminencija JAT-a. Predrag Vujović. Čovek koji je krajem osamdesetih najuren iz JAT-a, danas se opet na mala…

2 komentara Pročitaj više
Olympic safety video, ili kako bi trebao stvarno da zvuči :)

Olympic safety video, ili kako bi trebao stvarno da zvuči :)

1 komentar Pročitaj više
Tobogan

Tobogan

Kada se sve završi dobro kada je krenulo loše… Utorak, 12. Maj A Southwest Airs Boeing 737-300, registration N371SW performing…

0 komentara Pročitaj više
Novi avioni

Novi avioni

Od Vas 27 koliko je glasalo, 11 misli da će Lasta možda naći još jednog izvoznog kupca. To je za…

2 komentara Pročitaj više
Novi autobusi

Novi autobusi

Rezultati ovonejne ankete kažu da neće biti novih autobusa u našem javnom prevozu. Ova komedija ima nekoliko činova i dozvolite…

3 komentara Pročitaj više
JAA training Centre – Beograd

JAA training Centre – Beograd

Tragom objavljivanja oglasa u najnovijem „Flight International-u“ (7-13. april) podsećam na nedavno ustanovljen JAA Training Centar u Beogradu. Lociran u…

0 komentara Pročitaj više
Nit’ glupljeg posla nit’ boljeg pogleda

Nit’ glupljeg posla nit’ boljeg pogleda

3 komentara Pročitaj više

Najnoviji komentari

Goran na: Sve što treba da znate o 9-13, novoj verziji MiG-a 29 za RV i PVO Vojske Srbije

Slazem se sa Zivojinom 100%. Veoma je komplikovano izracunati cenu po satu letenja, jer svi aparati ne lete isti broj sati, to sve zavisi od ekonomske mogucnosti svake drzave. U pojedinim zemljama, piloti imaju oko 50 sati naleta godisnje dok u razvijenijim je situacija sasvim drugacija i krece se i do 200 sati naleta godisnje…

16. Jan 2017.Pogledaj

mtw na: Puštena u rad de-icing i anti-icing platforma na Aerodromu „Nikola Tesla“

There is one "issue" with the deicing apron - officially Apron N(ovembar): due to the design flaw when deicing position N1 (eastern) is occupied, access to position N2 (western) in prohibited. So, even when N2 is vacant aircraft waiting for deicing on F4, cannot access it before N1 has been vacated. That effectively reduces deicing…

16. Jan 2017.Pogledaj

Živojin Banković na: Sve što treba da znate o 9-13, novoj verziji MiG-a 29 za RV i PVO Vojske Srbije

Неће бити да су те цифре тачне. Поготову не толике разлике између МиГ-а 29 и авиона које сте навели. Све зависи и од метода израчунавања цене сати лета.

16. Jan 2017.Pogledaj