BEG airport status
Tužilaštvo: Kriva posada, sumnja se na odgovornost oficira i civila

Tužilaštvo: Kriva posada, sumnja se na odgovornost oficira i civila

Novosti objavile detalje iz završnog izveštaja o padu helikoptera

Novosti objavile detalje iz završnog izveštaja o padu helikoptera

  BEOGRAD – U izveštaju tehničke komisije Komande Vazduhoplova i PVO na 500 strana do detalja su opisani poslednji trenuci…

80 komentara Pročitaj više
Završen izveštaj RV i PVO o padu helikoptera

Završen izveštaj RV i PVO o padu helikoptera

  BEOGRAD – Ministarstvo odbrane saopštilo je danas da je „Komisija za osnovno ispitivanje udesa“ RV i PVO završila svoj…

21 komentara Pročitaj više
Er Srbija – Nova pravila kod nas važe već dve godine

Er Srbija – Nova pravila kod nas važe već dve godine

BEOGRAD – Slučaj Džermanvingsa (Germanwings) širom sveta prenuo je promenu pravila koja regulišu pristup letačkoj kabini. Er Srbija (Air Serbia)…

1 komentar Pročitaj više
Analiza: Sve o ojačanim vratima putničkih aviona i procedurama za njihovo otključavanje

Analiza: Sve o ojačanim vratima putničkih aviona i procedurama za njihovo otključavanje

Pad aviona nemačke low-cost kompanije Germanwings još jednom je podsetio na važnost bezbednosnih procedura. Njene nedostatke nedvosmisleno je otkrila crna…

10 komentara Pročitaj više
Nova pravila: U kokpitu uvek dvoje

Nova pravila: U kokpitu uvek dvoje

Istraga o padu Erbasa A320 sa leta 4U 9525 još traje, a aviompanije i civilne vlasti širom sveta već su…

2 komentara Pročitaj više
Germanwings i Lufthansa organizuju konferenciju za medije u vezi sa letom 4U9525

Germanwings i Lufthansa organizuju konferenciju za medije u vezi sa letom 4U9525

BEOGRAD – Povodom pada aviona A320, kompanije Germanwings i Lufthansa organizuju konferenciju za medije na kojoj će izneti nove informacije.  …

4 komentara Pročitaj više
Kakva je procedura kada jedan pilot ostane sam zaključan u kokpitu?

Kakva je procedura kada jedan pilot ostane sam zaključan u kokpitu?

Crna kutija iz kpita aviona A320 kompanije Garmanwings, koji se srušio na jugu Francuske, za sada je, prema izvoru bliskom…

21 komentara Pročitaj više
Zoran Vučinić: Narušen lanac komandovanja u Vojsci Srbije

Zoran Vučinić: Narušen lanac komandovanja u Vojsci Srbije

  BEOGRAD – Politika danas donosi analizu profesora međunarodnog prava i prava odbrane Zorana Vučinića o možda najbitnijem aspektu nesreće…

91 komentara Pročitaj više

Najnoviji komentari

Goran na: Sve što treba da znate o 9-13, novoj verziji MiG-a 29 za RV i PVO Vojske Srbije

Slazem se sa Zivojinom 100%. Veoma je komplikovano izracunati cenu po satu letenja, jer svi aparati ne lete isti broj sati, to sve zavisi od ekonomske mogucnosti svake drzave. U pojedinim zemljama, piloti imaju oko 50 sati naleta godisnje dok u razvijenijim je situacija sasvim drugacija i krece se i do 200 sati naleta godisnje…

16. Jan 2017.Pogledaj

mtw na: Puštena u rad de-icing i anti-icing platforma na Aerodromu „Nikola Tesla“

There is one "issue" with the deicing apron - officially Apron N(ovembar): due to the design flaw when deicing position N1 (eastern) is occupied, access to position N2 (western) in prohibited. So, even when N2 is vacant aircraft waiting for deicing on F4, cannot access it before N1 has been vacated. That effectively reduces deicing…

16. Jan 2017.Pogledaj

Živojin Banković na: Sve što treba da znate o 9-13, novoj verziji MiG-a 29 za RV i PVO Vojske Srbije

Неће бити да су те цифре тачне. Поготову не толике разлике између МиГ-а 29 и авиона које сте навели. Све зависи и од метода израчунавања цене сати лета.

16. Jan 2017.Pogledaj