BEG airport status
LYBE 2004:00 Z 240°05KT CAVOK 05/03 Q1025 NOSIG=
Toplovazdušni Radio-Kontrolisani balon

Toplovazdušni Radio-Kontrolisani balon

Ekskluzivno u TangoSixBlog-u danas možete videti snimak sa prvog leta prvog
toplovazdušnog RC balona u Srbiji!

Firma „Balon Servis“ u čijem je vlasništvu, planira da ga koristi za aerial-marketing
(tzv. brendiranje).

Zlatko Sučić, vlasnik,  kaže da je kapacitet balona 2500 kubnih fita (70 kubnih metara)
Visina sa korpom je 7 metara.
Baneri u svhru reklamiranja će biti postavljani na dva dela od po 1.8 x 3.6 metara.

Trenutna autonimija leta je 20 min, što je operatorima malo, pa će se raditi na ugradnji
druge korpe sa bocom od oko 5 litara propana radi povećanja autonomije.

Maksimalna težina tereta koju može da ponese sa gorivom i korpom je 20 kilograma.

rc-blon-daljinac
Daljinski kontroler balona

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

I

Vala, mogli su malo vise da se potrude oko stanice . . .

Odgovori
Z

Oko koje stanice? Daljinskog upravljaca? Ako na to mislis i ovo ima dva kanala vise nego sto je potrebno. Planiram te kanale da iskoristim za neke dodatne komande.

Zlatko

Odgovori
I

Upravo na to mislim. Koje su karakteristike stanice?

Odgovori
Z

Futaba ss3 SkySport:

3 kanala single stick
Frekvenca 72 MHz
AM Narrow band
Radi na kanalima 11-60
V-tail or Elevon mixing
Trimovanje obe ose
Potrosnja:
TX:180 mA
RX: 18 mA

Z.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Dubrovnik najuspješniji aerodrom regije

Upravo tako. A330 bi mogao sletjeti na SPU, no ako želi poletjeti morao bi uzeti gorivo do Zagreba ili nekog drugo aerodroma, pa tamo puniti gorivo. A to poskupljuje operacije i čini ih neisplativim u današnje vrijeme.

19. Sep 2019.Pogledaj

dax na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Dubrovnik najuspješniji aerodrom regije

Air Serbia je već duže vreme pod velikim pritiskom sa svih strana. Air France i KLM/Transavia su otvorili letove tamo gde je do sada Air Serbia radila fidanje njigovih habova u Parizu i Amsterdamu. Na letu BEG-JFK ih svi veliki evropski igrači lome damping cenama. Aeroflot razvaljuje ka Moskvi/Aziji. Turkish ka Istanbulu. Eurowings otvara uskoro…

19. Sep 2019.Pogledaj

Miloš77 na: Višenamenski borbeni avion Su-30, univerzalni član familije Flankera

Isto sam i ja čitao što se lobiranja tiče. Jedno je sigurno- teško ih je zadovoljiti kad je pazar u pitanju jer imaju iskustva sa svima a to i kotiste da se cenjkaju. Hoću da kažem da ako Indijac ponovo kupi R-77 onda bih je i ja uzeo. Drugo, sama ta raznolikost i šarenilo se…

19. Sep 2019.Pogledaj

JU240 na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Dubrovnik najuspješniji aerodrom regije

Alene, nećemo sad zamenu teza. Prvo je bilo: 'Prelazak granice i vožnja trajektom je tlaka', a posle: 'Aerodrom je blizu'. Ali je, Alene, preko granice, i posle trajekta. A šta ćemo sa domaćom i najlegitimnijom mogućom linijom Banjaluka - Trebinje? To bi u svakoj, ali u svakoj zemlji sa takvom geografijom postojalo. Bez izuzetka. E,…

19. Sep 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Dubrovnik najuspješniji aerodrom regije

Da, to je stvarno mjerljivo, Dubrovnik i Trebinje. U stvari ste u pravu. U regiji ima nekih stotinjak mjestačca od 25.000-100.000 koji nemaju aerodrome. Odmah svakom aerodrom napravit. Bez obzira jel par desetaka kilometara u okolici ima aerodrom. Ma što je milijarda EUR za izradnju tih 100 aerodroma i 200 milijuna godišnje za operiranje. Jel…

19. Sep 2019.Pogledaj

Send this to a friend