BEG airport status
Toplovazdušni Radio-Kontrolisani balon

Toplovazdušni Radio-Kontrolisani balon

Ekskluzivno u TangoSixBlog-u danas možete videti snimak sa prvog leta prvog
toplovazdušnog RC balona u Srbiji!

Firma „Balon Servis“ u čijem je vlasništvu, planira da ga koristi za aerial-marketing
(tzv. brendiranje).

Zlatko Sučić, vlasnik,  kaže da je kapacitet balona 2500 kubnih fita (70 kubnih metara)
Visina sa korpom je 7 metara.
Baneri u svhru reklamiranja će biti postavljani na dva dela od po 1.8 x 3.6 metara.

Trenutna autonimija leta je 20 min, što je operatorima malo, pa će se raditi na ugradnji
druge korpe sa bocom od oko 5 litara propana radi povećanja autonomije.

Maksimalna težina tereta koju može da ponese sa gorivom i korpom je 20 kilograma.

rc-blon-daljinac
Daljinski kontroler balona
[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Vala, mogli su malo vise da se potrude oko stanice . . .

Odgovori
Zl

Oko koje stanice? Daljinskog upravljaca? Ako na to mislis i ovo ima dva kanala vise nego sto je potrebno. Planiram te kanale da iskoristim za neke dodatne komande.

Zlatko

Odgovori

Upravo na to mislim. Koje su karakteristike stanice?

Odgovori
Zl

Futaba ss3 SkySport:

3 kanala single stick
Frekvenca 72 MHz
AM Narrow band
Radi na kanalima 11-60
V-tail or Elevon mixing
Trimovanje obe ose
Potrosnja:
TX:180 mA
RX: 18 mA

Z.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Djuka na: [ANALIZA] Najnoviji iranski raketni napad na Izrael: Problemi sa kojima se suočava savremena protivraketna odbrana

Da, svaka balisticka raketa je "hipersonicna", ako se to tako zeli predstaviti (iz propagandnih razloga)! Takodje svaka raketa koja ima neku vrstu navodjenja modifikuje svoju trajektoriju u zavrsnoj fazi, recimo prima GPS signal i koriguje putanju ili koristi interni INS. Raketa koja signifikantno menja brzinu i trajektoriju u terminalnoj fazi bez aerodinamickih povrsina, izbacuje mamce…

04. Oct 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Najnoviji iranski raketni napad na Izrael: Problemi sa kojima se suočava savremena protivraketna odbrana

@Miks To prosto nije tacno; Izrael je naveo da je ostecena baza ali ne do te mere da Izraelski vazduhoplovstvo ne moze leteti, te su nastavili bombardovanje Sirije i Libana iz tih baza. Da li tvrdite da Izrael nije bombardovao Liban i Siriju posle Iranskog napada?Jer ima video dokaza da jeste. Cim avioni polecu, znaci…

04. Oct 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Najnoviji iranski raketni napad na Izrael: Problemi sa kojima se suočava savremena protivraketna odbrana

Svaka balisticka raketa pri ponovnom ulasku u atmosfeti je "hipersonicna" i dostize brzine 19-20 maha.Razlika je sto ove nove ruske i iranske i manevrisu, princip koji je jos 1960 razvijen i u SSSR i u Americi, pa odbacen zbog minusa koje ima. Tesko da Iran moze razviti bilo sta znacajno,prosli put 45% raketa nije ni…

04. Oct 2024.Pogledaj

Dragan na: [ANALIZA] Najnoviji iranski raketni napad na Izrael: Problemi sa kojima se suočava savremena protivraketna odbrana

Fantastičan tekst,obiman,detaljan,sa gomilom korisnih podataka,profesionalno..svaka čast i veliki pozdrav.

04. Oct 2024.Pogledaj