BEG airport status
Toplovazdušni Radio-Kontrolisani balon

Toplovazdušni Radio-Kontrolisani balon

Ekskluzivno u TangoSixBlog-u danas možete videti snimak sa prvog leta prvog
toplovazdušnog RC balona u Srbiji!

Firma „Balon Servis“ u čijem je vlasništvu, planira da ga koristi za aerial-marketing
(tzv. brendiranje).

Zlatko Sučić, vlasnik,  kaže da je kapacitet balona 2500 kubnih fita (70 kubnih metara)
Visina sa korpom je 7 metara.
Baneri u svhru reklamiranja će biti postavljani na dva dela od po 1.8 x 3.6 metara.

Trenutna autonimija leta je 20 min, što je operatorima malo, pa će se raditi na ugradnji
druge korpe sa bocom od oko 5 litara propana radi povećanja autonomije.

Maksimalna težina tereta koju može da ponese sa gorivom i korpom je 20 kilograma.

rc-blon-daljinac
Daljinski kontroler balona
[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Vala, mogli su malo vise da se potrude oko stanice . . .

Odgovori
Zl

Oko koje stanice? Daljinskog upravljaca? Ako na to mislis i ovo ima dva kanala vise nego sto je potrebno. Planiram te kanale da iskoristim za neke dodatne komande.

Zlatko

Odgovori

Upravo na to mislim. Koje su karakteristike stanice?

Odgovori
Zl

Futaba ss3 SkySport:

3 kanala single stick
Frekvenca 72 MHz
AM Narrow band
Radi na kanalima 11-60
V-tail or Elevon mixing
Trimovanje obe ose
Potrosnja:
TX:180 mA
RX: 18 mA

Z.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Bole na: Nakon incidenta u vazduhu EXPO Osaka zaustavlja demo letove eVTOL letelica – šansa za Srbiju i EXPO 2027?

u zemlji gde se SMS porukama sakupljaju pare za lečenje mi pričamo o letećim taksijima. zamisli zemlju gde je pšenica 2005 koštala 20 din a prošle godine 19.5. Jel to skok u budućnost ili su budućnost expo i leteći taksiji. to realno zanima 0.1% gradjana Srbije. oni koji ili vole tehnologiju ili baš lepo žive.

28. Apr 2025.Pogledaj

Miloš1977 na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

Tesko ce Francuzi dozvoliti deo proizvodnje Rafala u Indiji, ali Indijci nemaju izbora za novi Palubni lovac bombarder. Rafal im je jedini kandidat jer amerikanac ne dolazi u obzir. A tek im Ameri ne bi dali neku licencu za F-35B ili F-18 :-) Rafal F4 jeste velik skok posle MiG-29K ali i bukvalno 3 puta…

28. Apr 2025.Pogledaj

Milan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Prvenstveno SILA 450/750 Treba domaca avio indistrija da se ozbiljno razvija zato sto imamo potencijala u tome a ne da se daje prvenstvo stranim firmama koje proizvode avione. Misljenja sam da je domace najbolje.

28. Apr 2025.Pogledaj

Bulatovic Nebojsa na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

Branko fantastična analiza i ređanje činjenica. Pogotovo za kapacitete proizvodnje i produkcije sofisticiranih sredstava vojne tehnologije Mnogoljudna zemlja je spremna da obezbedi i dovoljan broj pilota za ovoliku silu aviona. Dokle u isto vreme, (pošto pratim SAD izveštaje o stanju u njihovom RV.kao i novotarijama kod njih) Pentagonove komisije u izveštaju o stanju I sposobnostima…

28. Apr 2025.Pogledaj