BEG airport status
Predsednik Nikolić: prioritet opremanja u budućnosti vojske imaće ViPVO

Predsednik Nikolić: prioritet opremanja u budućnosti vojske imaće ViPVO

KRUŠEVAC – Dan Vojske Srbije obeležen je juče u Kruševcu tradicionalnim defileom najreprezentativnijih formacija u kojem je, takođe tradicionalno, učestvovalo i ViPVO. Ovaj vid je tom prilikom pomenut u naslovnom govoru predsednika države kao jedan od prioritetnih u planiranoj modernizaciji tehničkih sredstava.

 
_BAN_5669Predsednik države i vrhovni komandant oružanih snaga je posle raporta načelnika Generalštaba i intoniranja državne himne održao govor u kojem je između ostalog, kako prenose Novosti, izjavio:

– Među prioritetima države ubuduće će biti opremanje vojske novim modernim naoružanjem i opremom, posebno u vazduhoplovstvu i protivvazduhoplovnoj odbrani, kao i učešće u međunarodnim mirovnim misijama.
 

„Izvršno obećanje“

 
Da li je u pitanju još jedno obećanje koje je nezaobilazno kao nota optimizma u svakom balansiranom državničkom obraćanju ili je u pitanju osvrt na nedavno, ponovno, povećanje frekvencije pominjanja „novog metala“?

„M2 pitanje“ aktuelno je posle zatišja koje je trajalo u periodu nakon prošlogodišnjeg aeromitinga i Nove godine. 2013. godina donela je  nastavak priče o nabavci, i samim tim modernizovanju, novih višenamenskih letelica za Vazduhoplovstvo i protivvazduhoplovnu odbranu.

Prvi je bio načelnik Generalštaba general Diković u sličnom blago optimističnom i balansiranom obraćanju vazduhoplovcima, zatim je novinar i komentator dnevnog lista Politika Miroslav Lazanski pisao da se gleda u pravcu Rusije i MiG-ova 29M2, usledio je haos u odnosima s javnošću zbog udesa školskog aviona Lasta, da bi se u poslednjih mesec dana ponovo čule informacije da ne odustajemo od zvezde batajničkog mitinga.

Kako smo juče istakli, radi rešavanje najočiglednijeg nedostatka u subotnjem defileu država i dalje priča s Rusijom. Kako Tango Six saznaje iz više dobro obaveštenih izvora na listi želja naše strane, pored Mikojan derivata palubnih lovaca, nalaze se PVO sistem(i) i helikopteri Mi-17. Poseta ruskih tehničara, iako je odmah iscurela u stručnu javnost, nije bila direktno u vezi s modernizacijom u formi novih letelica, već njihovim nezvaničnim preporukama za modernizaciju MiG-ova 21 čiju su bezbednost daljnje upotrebe aminovali.

Novinar i komentator Politike Lazanski u delu svog jučerašnjeg teksta koji se odnosi na operativni ORBAT ViPVO ponovo ponavlja istu informaciju – M2 je na stolu u formi ponude Moskve. Ponude sa cenom, kreditom, u okviru definisanog segmenta predugo odlaganog sporazuma o strateškoj saradnji?
 

Fotografije ne lažu

 
Na kraju ove sinteze započete beleženjem još jednog javnog obećanja ostavljamo vas da uživate, i brojite, najreprezentativnije ViPVO letelice na fotografijama Ministarstva odbrane, Igora Salingera i Dimitrija Ostojića.
 
_SAL9885
 
714 POHE "Senke"
 
_SAL9713
 
_SAL9610
 
ViPVO
 
714 POHE "Senke"
 
BAN_6188
 
 

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Milers na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kako se leti u regiji tijekom Korona krize?

Privilegije EU članstva, Rumunija a i još neke članice su izrazitiji primjer toga

13. Aug 2020.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kako se leti u regiji tijekom Korona krize?

Apsolutno. No, tu je Split miran. Sa ovoliko putnika oni će preživjeti. I Zagreb će sa 1,1 milijun putnika preživjeti. I Beograd koji će imati i više. Dubrovnik neće imati pretjeranih problema, uz nešto rezanja preživjet će. Nešto više problema će imati Skopje i Priština no i oni će preživjeti uz veće redukcije. Ostali će…

13. Aug 2020.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kako se leti u regiji tijekom Korona krize?

Nisu više stradale Milers, samo u tri mjeseca nije bilo prometa. A dok nema prometa ne mogu naknaditi razliku od zime (koja uvijek postoji i koja se u tim mjesecima uvijek nadoknađivala). Kriste bože! U srpnju su debelo naknadili jer su imali 2,7 puta više putnik, u kolovozu će biti još veća razika u korist…

13. Aug 2020.Pogledaj

samo pitam na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kako se leti u regiji tijekom Korona krize?

hvala na analizi, sta nedostaje, ako ste u to upuceni, zasto je npr Srbija rizik za EU, ne razumem, npr danas je u Srbiji 247 pozi-tivnih na 9.100 testiranih, oko 2.7%, u Hrvatskoj 130, da li je testirano 4.814, ili vise ako Hrvatska predstavlja manje rizicnu zemlju od Srbije, ili bilo koja druga zemlja EU,…

13. Aug 2020.Pogledaj

Milers na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kako se leti u regiji tijekom Korona krize?

@touchmeduza Najveći aerodromi u ex yu i najočitiji primjer uticaja krize na avio saobraćaj

13. Aug 2020.Pogledaj

Send this to a friend