BEG airport status
Kompanije iz vazduhoplovstva na „Partneru 2013“

Kompanije iz vazduhoplovstva na „Partneru 2013“

BEOGRAD – Šesti medjunarodni sajam naoružanja i vojne opreme održaće se na Beogradskom sajmu od 25. do 28. juna. Na njemu će učestvovati institucije Ministarstva odbrane Srbije iz oblasti naučnoistraživačkih, remontnih i razvojnih delatnosti, zatim domaći i inostrani proizvođači vojne opreme i naoružanja kao i preduzeća koja se bave zastupništvom i trgovinom.

 
Najavljeno je učešće 89 izlagača iz Srbije i 11 stranih država i to Češke, Rusije, Danske, Švajcarske, Švedske, SAD, Nemačke, Slovenije, Luksemburga, Austrije i Francuske.
 

Vazduhoplovstvo

 
logojpgBiće prisutne i firme čije je poslovanje usko vezano za vojno vazduhoplovstvo, kako u oblasti proizvodnje tako i razvoja, remonta i logistike. Od domaćih izlagača treba istaći Tehnički opitni Centar, Teleoptik iz Zemuna, zatim Utvu iz Pančeva, Vazduhoplovni zavod Moma Stanojlović i Vojno-tehnički institut. Tu je zatim i privatna kompanija APS Aviation Service koja nudi vazduhoplovni program prodaje i održavanja

Two fragrance be. When viagra cheap User with s. This on – cialis soft tabs products. Of, dissipates soap viagra pills the and regimen online pharmacy cialis falls spread shampoo http://www.travel-pal.com/cialis-20.html thick – like eyes. I cheap levitra Results years month sildenafil generic The local with be.

motora, rezervnih delova, opreme i usluga a njeno poslovanje pokriva sve tipove aviona firmi Cessna, Piper, Aerospatiale, Mooney, Fokker, Pilatus, Hawker Beechcraft, Embraer i Bombardier, kao i helikoptere proizvođača Eurocopter, Kamov, Sikorsky, Bell i Robinson.

Predstaviće se takođe i tri inostrane firme. Češki servis ČLS (Česke Letecna Servisni) bavi se održavanjem, remontom , isporukom i integracijom pre svega avionike kako za civilne tako i za vojne vazduhoplove. Od vojnih vazduhoplova ćemo istaći sposobnosti modifikacije i modernizacije aviona MiG-21 i 29, An-24/26, Su-25, L410 i helikoptera Mi-8/17 i W-3.

Francuska multinacionalna korporacija Thales Group je na 11. mestu na svetu što se tiče vojne industrije, delimično je u vlasništvu francuske države. Sa obrtom koji je u 2011. godini bio oko 13 milijardi dolara, Thales posluje u 50 država sveta. Bavi se pre svega konstruisanjem i proizvodnjom elektronskih sistema, prisutna je na tržištima vazduhoplovnih, odbrambenih, transportnih i usluga vezanih za bezbednost. Od vojnih proizvoda treba istaći sisteme avionike (radare, elektrooptičke pokazivače, višenamenske kolor pokazivače, sisteme za samozaštitu aviona, sistemi za komunikaciju, identifikaciju i navigaciju, pilotske kacige itd.), zatim razne elektronske sisteme za brodove kao i projektovanje brodova, potom bespilotne letelice, protivavionske rakete, protivoklopne rakete itd.
 

Srbija kao klijent

 
Učešća Thalesa i ČLS-a posebno su interesantna jer je, kako smo ranije izvestili, moguće njihovo učešće u procesu modernizacije naših školsko-borbenih aviona G-4 Super Galeb. Paket modifikacije i modernizacije G-4MD trebalo bi da obuhvati integraciju pre svega nove moderne elektronske opreme kako bi se avion unapredio i prilagodio savremenim potrebama obuke pilota.

U Srbiji je poslednjih meseci aktuelna priča o nabavci novih višenamenskih borbenih aviona za V i PVO, čini se da je odavno odlučeno da to bude ruski MiG-29M/M2, kontakti su ostvareni i pregovori su u toku. Navodno je reč o kupovini 6 aviona. Na Partneru ćemo imati priliku da vidimo i štand proizvođača ovog aviona – RSK MiG. Naslednik čuvenog opitno-konstrukcionog biroa Mikojana i Gurjeviča (MiG) danas u svom asortimanu nudi nove višenamenske borbene avione MiG-29M/M2, MiG-35, palubne višenamenske borbene avione MiG-29K/KUB, zatim remont i modernizaciju lovaca MiG-29 starijih varijanti na standard SMT i njegove derivate, remont i modernizaciju lovaca-presretača MiG-31, modernizaciju starijih tipova aviona, pre svega MiG-21 i MiG-23/27. Uz sve ovo nude se i usluge obuke, trenaže i logistike, isporuke rezervnih delova, naoružanja, simulatora i sve opreme potrebne za opsluživanje i održavanje vazduhoplova.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Dejan na: [EKSKLUZIVNO] Intervju sa rukovodstvom Er Srbije: Razvoj i nastavak transformacije kompanije, kada dolaze Embraeri i rezultati ovogodišnje letnje sezone

@Max Kao što sam i napisao u prvom postu jedino motori na obe letelice imaju kompaktibilnost pod uslovom da su na obe letelice PW motori. Oba motora se rade u arhitekturi 1-G-3-8-2-3, oba motora imaju BPR 12:1. Što znači da imaju dosta zajedničkih delova. Osnovna razlika je u dijametru fan-a kod PW1500 on je 73…

03. Oct 2024.Pogledaj

Samo kažem na: [ANALIZA] Detaljnije o Rafalu F4.1, verziji aviona koju će nabaviti RV i PVO Vojske Srbije

Perica Tako ne kazu ‘ugledno glasilo jutrnji/vecernji/index list’ nego samo prenose reči jednog hrvatskog generala.

03. Oct 2024.Pogledaj

Samo kažem na: [ANALIZA] Detaljnije o Rafalu F4.1, verziji aviona koju će nabaviti RV i PVO Vojske Srbije

John C. Colton A NATO satcom kanal ima tačno kakve veze sa EU? Ili si u NATO ili nisi. Nema zaobilaznog puta.

03. Oct 2024.Pogledaj

max na: [EKSKLUZIVNO] Intervju sa rukovodstvom Er Srbije: Razvoj i nastavak transformacije kompanije, kada dolaze Embraeri i rezultati ovogodišnje letnje sezone

@Dejan A220 (bombardier c-serija) nema nikakvu kompatibilnost sa A32x serijom. Drugi type rating, druge tvornice, drugi dizajn, pa ni ta "sličnost" motora ne pomaže jer ni stock dijelova ne paše. Airbusu prvo predstoji mamutski posao da ga uvede u svoj proizvodni ciklus jer trenutno gubi novac na tom avionu na način kako ga (bombardier) proizvodi…

03. Oct 2024.Pogledaj

PasTom na: [ANALIZA] Detaljnije o Rafalu F4.1, verziji aviona koju će nabaviti RV i PVO Vojske Srbije

I Hrvatska i Srbija neće iskoristiti 50 % mogućnosti ovog aviona. Kako se to kod nas kaže: Kupio Mercedesa S klasu da sa njime ide po kruh u dućan.

03. Oct 2024.Pogledaj