BEG airport status
Belavia od 19. septembra leti za Beograd

Belavia od 19. septembra leti za Beograd

BEOGRAD – Beloruska avio-kompanija Belavia saopštila je danas da od 19. septembra 2013. godine započinje redovne letove na liniji Minsk-Budimpešta-Beograd-Budimpešta-Minsk.

 

Belavijin CRJ-100ER
Belavijin CRJ-100ER

Aerodrom Beograd dobija još jednog redovnog prevoznika. Avio-kompanija Belavia iz Belorusije započeće sa redovnim letovima na liniji Minsk-Budimpešta-Beograd-Budimpešta-Minsk od 19. septembra.

Letovi ka Aerodromu Nikola Tesla i aerodromu Franc List u Budimpešti obavljaće se ponedeljkom i četvrtkom, avionom tipa Canadair Regional Jet 100/200, stoji u saopštenju beogradskog aerodroma i kompanije Belavia.

U Belaviji naglašavaju da ovim letovima neće samo Minsk biti povezan sa glavnim gradovima Srbije i Mađarske, već će povezati Beograd i Budimpeštu između kojih trenutno ne postoje direktni letovi:

– Ovakav jedinstveni let povezaće tri Evropske prestonice. Očekujemo da ćemo privući i poslovne putnike i turiste, kao i beloruske, srpske i mađarske putničke agencije. Nova linija će sigurno povećati broj putnika koji presedaju u Minsku”, kazao je Anatolij Gusarov, generalni direktor Belavie. 

 
[colored_box color=“yellow“]Beloruska avio-kompanija Belavia najveća je avio-kompanija u Republici Belorusiji. Baza avio-komapanije je na nacionalnom aerodromu u Minsku, odakle obavlja redovne letove ka 42 aerodroma u Evropi i Aziji. Belavia je osnovana 5. marta 1996. godine, a 1997. godine postaje punopravni član Međunarodnog udruženja za vazdušni saobraćaj (IATA). Pridruživanje Udruženju evropskih regionalnih avio-kompanija (ERAA) 2010. godine bio je veoma važan događaj za Belavia-iju. 2008. godine Belavia je upisana u registar Međunarodnog udruženja za vazdušni saobraćaj kao avio-kompanija koja zadovoljava sve operativne sigurnosne standarde (IOSA). Trenutno se u flota sastoji od šest aviona tipa Boeing 737-500, šest aviona tipa Boeing 737-300, četiri aviona tipa CRJ-100/200 LRdva aviona tipa Embraer 175 i 3 aviona tipa Tupolev ТU-154 М.[/colored_box]
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Ac

Kad smo vec kod novosti… da li neko zna zasto je sajt aerodroma prestao da azurira "vest" sekciju sajta? Nema nista o Etihad letovima, ni o ovome… Zadnje je o Turkishu.

Odgovori
Ro

Trebalo bi pitati Public Relation. Ne azuriraju, totalo su pasivni i to jeste razocaravajuce. Zar ljudi koji prate
Srbsku komercijalnu aviaciju, aerodrome su neodvojivi deo avio biznisa. Ima ih na hiljade koji zele da prate
aerodrome ukljucujuci i Beogradski. Kako u Srbiji tako i sirom sveta gde zivimo. Kakvo misljenje mozemo da
imamo o sluzbi i imidzu o kojima odgovorni ne vode racuna. Dok se aerodrom NTB ne privatizuje ili ne izda pod dugovremenski zakup, nema mnogo nade da drzavna uprava ima mnogo sluha za vas i za mene i mnoge.
Sa postovanjem, iz zimskog Sidneja Rodney Maronkovic, Aircraft Mechanical Engineer (ret.)

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Branko na: Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele

Od 17 nasledjenih aviona trenutno je u Srbiji 6 aviona, 7 u Hrvatskoj ovoj firmi, 1 je poklonjen Sloveniji za Muyej a 4 preostala su ovi koji se prodaju... I to je sve kada se sabere

07. Feb 2025.Pogledaj

Nenad na: Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele

Možda neki bofors L70 ako imaju i prodaju. Mada sam ja mišljenja da ih mi sami imamo dovoljno. A sve ovo ostalo otpad.

07. Feb 2025.Pogledaj

Dejanera na: Komercijalne operacije „letećim taksijem“ u Srbiji sada i regulatorno definisane: Direktorat civilnog vazduhoplovstva objavio pravila za eVTOL letelice

A ko je lud da izda takav sertifikat i takvu dozvolu a da pre toga tu istu dozvolu ne izdajuFAA, EASA ili bar pojedinacno neka agencija iz zemlje proizvodjaca? I manite se pritisaka! Moze da te pritiska ko god hoce ako treba da potpises nesto to znaci da ces morati i da odgovaras za to…

07. Feb 2025.Pogledaj

Miki na: Komercijalne operacije „letećim taksijem“ u Srbiji sada i regulatorno definisane: Direktorat civilnog vazduhoplovstva objavio pravila za eVTOL letelice

Dakle, za početak, nema autnomnog letenja. Ok! Smislili su pojam vertiporta. Dalje, sad bas nije jasno, ni jedna takva letelica do danas nema FAA ili EASA sertifikat. Ako ih i ne bude do 2027, da li DCV može izdati neki sertifikat, pa da ipak lete, samo kod nas? (...ali u tako nešto ja ne bih…

07. Feb 2025.Pogledaj

Milan na: Srbiji ostalo da se isporuči još 5 lakih višenamenskih helikoptera H145M

Nama trebaju veci a ne komarci,od helikoptera..Mi28,je za nas. ok ne moze sad ali takav,heliš,on je toliko bolji od MI24-35,jel 1986SSSR,je napustio projekat MI24I Presli na MI28,I uradili dobar helih..naravno uz KA52,2najjj. u Ruskoj vojsci. Hrvati su 1992jos imali 10 MI 24,dobili od jbg,od brace,Rusa. ali takva vremena bila!!

07. Feb 2025.Pogledaj