BEG airport status
Belavia od 19. septembra leti za Beograd

Belavia od 19. septembra leti za Beograd

BEOGRAD – Beloruska avio-kompanija Belavia saopštila je danas da od 19. septembra 2013. godine započinje redovne letove na liniji Minsk-Budimpešta-Beograd-Budimpešta-Minsk.

 

Belavijin CRJ-100ER
Belavijin CRJ-100ER

Aerodrom Beograd dobija još jednog redovnog prevoznika. Avio-kompanija Belavia iz Belorusije započeće sa redovnim letovima na liniji Minsk-Budimpešta-Beograd-Budimpešta-Minsk od 19. septembra.

Letovi ka Aerodromu Nikola Tesla i aerodromu Franc List u Budimpešti obavljaće se ponedeljkom i četvrtkom, avionom tipa Canadair Regional Jet 100/200, stoji u saopštenju beogradskog aerodroma i kompanije Belavia.

U Belaviji naglašavaju da ovim letovima neće samo Minsk biti povezan sa glavnim gradovima Srbije i Mađarske, već će povezati Beograd i Budimpeštu između kojih trenutno ne postoje direktni letovi:

– Ovakav jedinstveni let povezaće tri Evropske prestonice. Očekujemo da ćemo privući i poslovne putnike i turiste, kao i beloruske, srpske i mađarske putničke agencije. Nova linija će sigurno povećati broj putnika koji presedaju u Minsku”, kazao je Anatolij Gusarov, generalni direktor Belavie. 

 
[colored_box color=“yellow“]Beloruska avio-kompanija Belavia najveća je avio-kompanija u Republici Belorusiji. Baza avio-komapanije je na nacionalnom aerodromu u Minsku, odakle obavlja redovne letove ka 42 aerodroma u Evropi i Aziji. Belavia je osnovana 5. marta 1996. godine, a 1997. godine postaje punopravni član Međunarodnog udruženja za vazdušni saobraćaj (IATA). Pridruživanje Udruženju evropskih regionalnih avio-kompanija (ERAA) 2010. godine bio je veoma važan događaj za Belavia-iju. 2008. godine Belavia je upisana u registar Međunarodnog udruženja za vazdušni saobraćaj kao avio-kompanija koja zadovoljava sve operativne sigurnosne standarde (IOSA). Trenutno se u flota sastoji od šest aviona tipa Boeing 737-500, šest aviona tipa Boeing 737-300, četiri aviona tipa CRJ-100/200 LRdva aviona tipa Embraer 175 i 3 aviona tipa Tupolev ТU-154 М.[/colored_box]
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Ac

Kad smo vec kod novosti… da li neko zna zasto je sajt aerodroma prestao da azurira "vest" sekciju sajta? Nema nista o Etihad letovima, ni o ovome… Zadnje je o Turkishu.

Odgovori
Ro

Trebalo bi pitati Public Relation. Ne azuriraju, totalo su pasivni i to jeste razocaravajuce. Zar ljudi koji prate
Srbsku komercijalnu aviaciju, aerodrome su neodvojivi deo avio biznisa. Ima ih na hiljade koji zele da prate
aerodrome ukljucujuci i Beogradski. Kako u Srbiji tako i sirom sveta gde zivimo. Kakvo misljenje mozemo da
imamo o sluzbi i imidzu o kojima odgovorni ne vode racuna. Dok se aerodrom NTB ne privatizuje ili ne izda pod dugovremenski zakup, nema mnogo nade da drzavna uprava ima mnogo sluha za vas i za mene i mnoge.
Sa postovanjem, iz zimskog Sidneja Rodney Maronkovic, Aircraft Mechanical Engineer (ret.)

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Djuka na: [ANALIZA] Najnoviji iranski raketni napad na Izrael: Problemi sa kojima se suočava savremena protivraketna odbrana

Da, svaka balisticka raketa je "hipersonicna", ako se to tako zeli predstaviti (iz propagandnih razloga)! Takodje svaka raketa koja ima neku vrstu navodjenja modifikuje svoju trajektoriju u zavrsnoj fazi, recimo prima GPS signal i koriguje putanju ili koristi interni INS. Raketa koja signifikantno menja brzinu i trajektoriju u terminalnoj fazi bez aerodinamickih povrsina, izbacuje mamce…

04. Oct 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Najnoviji iranski raketni napad na Izrael: Problemi sa kojima se suočava savremena protivraketna odbrana

@Miks To prosto nije tacno; Izrael je naveo da je ostecena baza ali ne do te mere da Izraelski vazduhoplovstvo ne moze leteti, te su nastavili bombardovanje Sirije i Libana iz tih baza. Da li tvrdite da Izrael nije bombardovao Liban i Siriju posle Iranskog napada?Jer ima video dokaza da jeste. Cim avioni polecu, znaci…

04. Oct 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Najnoviji iranski raketni napad na Izrael: Problemi sa kojima se suočava savremena protivraketna odbrana

Svaka balisticka raketa pri ponovnom ulasku u atmosfeti je "hipersonicna" i dostize brzine 19-20 maha.Razlika je sto ove nove ruske i iranske i manevrisu, princip koji je jos 1960 razvijen i u SSSR i u Americi, pa odbacen zbog minusa koje ima. Tesko da Iran moze razviti bilo sta znacajno,prosli put 45% raketa nije ni…

04. Oct 2024.Pogledaj

Dragan na: [ANALIZA] Najnoviji iranski raketni napad na Izrael: Problemi sa kojima se suočava savremena protivraketna odbrana

Fantastičan tekst,obiman,detaljan,sa gomilom korisnih podataka,profesionalno..svaka čast i veliki pozdrav.

04. Oct 2024.Pogledaj