BEG airport status
Belavia od 19. septembra leti za Beograd

Belavia od 19. septembra leti za Beograd

BEOGRAD – Beloruska avio-kompanija Belavia saopštila je danas da od 19. septembra 2013. godine započinje redovne letove na liniji Minsk-Budimpešta-Beograd-Budimpešta-Minsk.

 

Belavijin CRJ-100ER
Belavijin CRJ-100ER

Aerodrom Beograd dobija još jednog redovnog prevoznika. Avio-kompanija Belavia iz Belorusije započeće sa redovnim letovima na liniji Minsk-Budimpešta-Beograd-Budimpešta-Minsk od 19. septembra.

Letovi ka Aerodromu Nikola Tesla i aerodromu Franc List u Budimpešti obavljaće se ponedeljkom i četvrtkom, avionom tipa Canadair Regional Jet 100/200, stoji u saopštenju beogradskog aerodroma i kompanije Belavia.

U Belaviji naglašavaju da ovim letovima neće samo Minsk biti povezan sa glavnim gradovima Srbije i Mađarske, već će povezati Beograd i Budimpeštu između kojih trenutno ne postoje direktni letovi:

– Ovakav jedinstveni let povezaće tri Evropske prestonice. Očekujemo da ćemo privući i poslovne putnike i turiste, kao i beloruske, srpske i mađarske putničke agencije. Nova linija će sigurno povećati broj putnika koji presedaju u Minsku”, kazao je Anatolij Gusarov, generalni direktor Belavie. 

 
[colored_box color=“yellow“]Beloruska avio-kompanija Belavia najveća je avio-kompanija u Republici Belorusiji. Baza avio-komapanije je na nacionalnom aerodromu u Minsku, odakle obavlja redovne letove ka 42 aerodroma u Evropi i Aziji. Belavia je osnovana 5. marta 1996. godine, a 1997. godine postaje punopravni član Međunarodnog udruženja za vazdušni saobraćaj (IATA). Pridruživanje Udruženju evropskih regionalnih avio-kompanija (ERAA) 2010. godine bio je veoma važan događaj za Belavia-iju. 2008. godine Belavia je upisana u registar Međunarodnog udruženja za vazdušni saobraćaj kao avio-kompanija koja zadovoljava sve operativne sigurnosne standarde (IOSA). Trenutno se u flota sastoji od šest aviona tipa Boeing 737-500, šest aviona tipa Boeing 737-300, četiri aviona tipa CRJ-100/200 LRdva aviona tipa Embraer 175 i 3 aviona tipa Tupolev ТU-154 М.[/colored_box]
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Ac

Kad smo vec kod novosti… da li neko zna zasto je sajt aerodroma prestao da azurira "vest" sekciju sajta? Nema nista o Etihad letovima, ni o ovome… Zadnje je o Turkishu.

Odgovori
Ro

Trebalo bi pitati Public Relation. Ne azuriraju, totalo su pasivni i to jeste razocaravajuce. Zar ljudi koji prate
Srbsku komercijalnu aviaciju, aerodrome su neodvojivi deo avio biznisa. Ima ih na hiljade koji zele da prate
aerodrome ukljucujuci i Beogradski. Kako u Srbiji tako i sirom sveta gde zivimo. Kakvo misljenje mozemo da
imamo o sluzbi i imidzu o kojima odgovorni ne vode racuna. Dok se aerodrom NTB ne privatizuje ili ne izda pod dugovremenski zakup, nema mnogo nade da drzavna uprava ima mnogo sluha za vas i za mene i mnoge.
Sa postovanjem, iz zimskog Sidneja Rodney Maronkovic, Aircraft Mechanical Engineer (ret.)

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Vlad na: [FOTO-REPORTAŽA] USS George H.W. Bush: Već drugi američki nosač ove godine u Splitu

Bože, čitam komentare i ne verujem koliko izgubljenih u vremenu i prostoru ovde ima. Super Hornet za Srbiju? Baš će nam Ameri i gumu od točka za njega da prodaju. A gde su tu još i ucene i curenje informacija. Za par godina svašta se može desiti, pa čak možda kupimo i ruske avione. Posle…

28. Nov 2022.Pogledaj

Vlad na: [FOTO-REPORTAŽA] USS George H.W. Bush: Već drugi američki nosač ove godine u Splitu

Teshke, Biće zanimljivo videti kako će Amerikanci finansirati sve te troškove kada im petro dolar isklizne iz ruku kao sredstvo pijenja krvi celom svetu (i to na slamčicu)...

28. Nov 2022.Pogledaj

Miloš77 na: [RAT U UKRAJINI] Jesen i zima neće smanjiti intenzitet borbenih dejstava, Britanija šalje helikoptere, vojna pomoć Ukrajini ubrzano smanjuje zalihe zapadnih armija

@Oblomov Zato sto Kalibri i krstarece rakete ne osvajaju teritorije i ne pobedjuju vojske. Sluze za unistenje neprijateljskih komandnih centara i infrastrukture i vecih "morskih objekata" sa ciljem da se neprijatelj prisili na neki dijalog ili kapitulaciju. Ovde stvarno ljudi ne razlikuju kopneni rat protiv snaznog i dobro opremljenog neprijatelja, i ratove koje je recimo…

28. Nov 2022.Pogledaj

Srbofil na: [RAT U UKRAJINI] Jesen i zima neće smanjiti intenzitet borbenih dejstava, Britanija šalje helikoptere, vojna pomoć Ukrajini ubrzano smanjuje zalihe zapadnih armija

@Nikola To stalno pricaju Rusi i to je sve ok sa njihove tacke gledista. Ali isto tako Ukrajinci i Gruzini kazu da su upravo ti sukobi dokaz kako je njima clanstvo u NATO neophodno i da je Rusija agresivna. I kako onda da gledamo? Sta je tu kokoska, a sta jaje? Naravno, mi kao zrtve…

28. Nov 2022.Pogledaj

obrad na: [FOTO-REPORTAŽA] USS George H.W. Bush: Već drugi američki nosač ove godine u Splitu

Nosači aviona su moćno oružano sredstvo namenjeno prvenstveno za vojnu dominaciju u ma kom delu sveta. Zaista impresivna koncentracija oružane moći na jednom mestu koje se ne može porediti ni sa jednim drugim oružjem. Ali... uvek ima ali. Kroz istoriju je poznato da svako oružje ma kako moćno bilo već svojom pojavom izazove pojavu protiv…

28. Nov 2022.Pogledaj