BEOGRAD – Beloruska avio-kompanija Belavia saopštila je danas da od 19. septembra 2013. godine započinje redovne letove na liniji Minsk-Budimpešta-Beograd-Budimpešta-Minsk.
Aerodrom Beograd dobija još jednog redovnog prevoznika. Avio-kompanija Belavia iz Belorusije započeće sa redovnim letovima na liniji Minsk-Budimpešta-Beograd-Budimpešta-Minsk od 19. septembra.
Letovi ka Aerodromu Nikola Tesla i aerodromu Franc List u Budimpešti obavljaće se ponedeljkom i četvrtkom, avionom tipa Canadair Regional Jet 100/200, stoji u saopštenju beogradskog aerodroma i kompanije Belavia.
U Belaviji naglašavaju da ovim letovima neće samo Minsk biti povezan sa glavnim gradovima Srbije i Mađarske, već će povezati Beograd i Budimpeštu između kojih trenutno ne postoje direktni letovi:
– Ovakav jedinstveni let povezaće tri Evropske prestonice. Očekujemo da ćemo privući i poslovne putnike i turiste, kao i beloruske, srpske i mađarske putničke agencije. Nova linija će sigurno povećati broj putnika koji presedaju u Minsku”, kazao je Anatolij Gusarov, generalni direktor Belavie.
[colored_box color=“yellow“]Beloruska avio-kompanija Belavia najveća je avio-kompanija u Republici Belorusiji. Baza avio-komapanije je na nacionalnom aerodromu u Minsku, odakle obavlja redovne letove ka 42 aerodroma u Evropi i Aziji. Belavia je osnovana 5. marta 1996. godine, a 1997. godine postaje punopravni član Međunarodnog udruženja za vazdušni saobraćaj (IATA). Pridruživanje Udruženju evropskih regionalnih avio-kompanija (ERAA) 2010. godine bio je veoma važan događaj za Belavia-iju. 2008. godine Belavia je upisana u registar Međunarodnog udruženja za vazdušni saobraćaj kao avio-kompanija koja zadovoljava sve operativne sigurnosne standarde (IOSA). Trenutno se u flota sastoji od šest aviona tipa Boeing 737-500, šest aviona tipa Boeing 737-300, četiri aviona tipa CRJ-100/200 LR, dva aviona tipa Embraer 175 i 3 aviona tipa Tupolev ТU-154 М.[/colored_box]
Aca J
Kad smo vec kod novosti… da li neko zna zasto je sajt aerodroma prestao da azurira "vest" sekciju sajta? Nema nista o Etihad letovima, ni o ovome… Zadnje je o Turkishu.
Rodney
Trebalo bi pitati Public Relation. Ne azuriraju, totalo su pasivni i to jeste razocaravajuce. Zar ljudi koji prate
Srbsku komercijalnu aviaciju, aerodrome su neodvojivi deo avio biznisa. Ima ih na hiljade koji zele da prate
aerodrome ukljucujuci i Beogradski. Kako u Srbiji tako i sirom sveta gde zivimo. Kakvo misljenje mozemo da
imamo o sluzbi i imidzu o kojima odgovorni ne vode racuna. Dok se aerodrom NTB ne privatizuje ili ne izda pod dugovremenski zakup, nema mnogo nade da drzavna uprava ima mnogo sluha za vas i za mene i mnoge.
Sa postovanjem, iz zimskog Sidneja Rodney Maronkovic, Aircraft Mechanical Engineer (ret.)