BEG airport status
[VRŠAC 2014] Šest minuta sa šefom operacija Privredne avijacije

[VRŠAC 2014] Šest minuta sa šefom operacija Privredne avijacije

BEOGRAD – Kako šef operacija Privredne avijacije opisuje aktuelnu sezonu, koje je stanje tehnike i šta je sve potrebno da bi mlad i  perspektivan letač postao deo jurišne komponente domaće generalne avijacije, pogledajte u našem intervjuu sa gospodinom Jonom Kadarjanom.

 
 
IMG_6558
 
Retko imamo priliku da se tokom sezone sretnemo sa šefom operacija Privredne avijacije iz Vršca i jednim od njenih najiskusnijih pilota Jonom Kadarjanom. Jon upravlja flight ops aspektom najveće domaće flote aviona pod jednim operaterom – skoro 30 letelica. I dok mnogi „Privrednu“ neretko potcenjuju, organizaciono i letački ona predstavlja najkompleksniju vrstu letenja kod nas.

Da sve protekne bezbedno, da letčki kadar bez većih poteškoća „uradi“ jednog dana Đerdap, sledećeg centar Beograda a trećeg već neku drugu lokaciju, potrebno je veliko iskustvo i ljubav prema ovakvoj vrsti letenja. Tokom aeromitinga „Vršac 2014.“ iskoristili smo priliku da sa Jonom popričamo o aktivnostima Privredne avijacije u tekućoj sezoni, raspitamo se o stanju flote i ljudstva i pitamo ga kako ide zanavljanje kadra i koji su minimumi za letače koji bi hteli da lete 5 metara iznad zemlje u avionima koji imaju više motorskih nego osnovnih letnih instrumenata.
 
 

 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Go

Hvala na ovom prilogu .Dobro je da se nešto kaže o ovom vidu letanja koji je jedan od najtežih. Možda na proleće da se napravi jedna veća reportaža.

Odgovori
Ze

Znam da je cetiri godine kasnije, ali imam pitanje za Tangosix: Ovo sto sef operacija pominje upis za tretiranje 35 sati, gde to upisati i koliko kosta taj broj sati na predpostavljam dromaderu? Interesujem se za privrednu avijaciju i za to sta i kako ide u ovom vidu avijacije.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miks na: [RAT U UKRAJINI] Ukrajinci traže raznovrsniju i obimniju vojnu pomoć, Rusi sve sposobniji u vazdušnim udarima sa distance

Ameri '99-te nisu pojma imali da naprave distinkciju prave mete od makete. Na tom polju VJ je odradila najbolji posao ikada, tome najbolje svedoči šok u NATO komandi prilikom povlačenja VJ sa Kosova i kasnije saznanje brojnosti raznih sredstava nakon rata. Potrošili su gomilu sredstava na odlične makete, naročito tenkove i druga vozila. Sa avionima…

08. Dec 2023.Pogledaj

Djuka na: Slovenija korak bliže do nabavke nemačkog raketnog sistema PVO IRIS-T SLM

Hensoldt-ov radar koji ide uz Iris-T SLM, TRML-4D, prati 1500 ciljeva u opsegu 250 km. To je dakle AESA masina masivnih sposobnosti, na nivou stacionarnog radara za osmatranje VAP-a cele jedne pokrajine ili male drzave. Izvesno znatno iznad nivoa FK-3 senzora. Hensoldt ima veoma mnogo iskustva sa radarima, sve nemacke korvete i fregate opremljene su…

08. Dec 2023.Pogledaj

Stojko na: [RAT U UKRAJINI] Ukrajinci traže raznovrsniju i obimniju vojnu pomoć, Rusi sve sposobniji u vazdušnim udarima sa distance

A sta su Rusi zauzeli za to isto vreme? Inace ,moje misljenje je da jedna moderna armija treba da ima mogucnost udara sa distance a ne da se toga sete posle dve godine rata.

08. Dec 2023.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [RAT U UKRAJINI] Ukrajinci traže raznovrsniju i obimniju vojnu pomoć, Rusi sve sposobniji u vazdušnim udarima sa distance

Zanimljivo je da su Amerikanci jos pre 25 godina lako mogli da uoce makete u napadu na SRJ 1999, dok Rusi i danas to ne mogu. Verovatno je vezano za kvalitet slika sa satelita i obavestajnim podatcima. O tome svedoci i americki pilot koji je ucestvovao u napadu na SRJ 1999 : https://tangosix.rs/2023/30/01/americki-pilot-koji-je-dokrajcio-letece-zvezde-opisuje-kako-su-po-ciljevima-u-jugoslaviji-destvovale-posade-aviona-f-15e-i-rekonstruise-dejstvo-na-putnicki-voz-u-grdelickoj-klisuri/

08. Dec 2023.Pogledaj

Sima na: [RAT U UKRAJINI] Ukrajinci traže raznovrsniju i obimniju vojnu pomoć, Rusi sve sposobniji u vazdušnim udarima sa distance

Ништа ново ни на западу ни на истоку .Само пропаганда и маркетинг ....

08. Dec 2023.Pogledaj