BEG airport status
[VRŠAC 2014] Šest minuta sa šefom operacija Privredne avijacije

[VRŠAC 2014] Šest minuta sa šefom operacija Privredne avijacije

BEOGRAD – Kako šef operacija Privredne avijacije opisuje aktuelnu sezonu, koje je stanje tehnike i šta je sve potrebno da bi mlad i  perspektivan letač postao deo jurišne komponente domaće generalne avijacije, pogledajte u našem intervjuu sa gospodinom Jonom Kadarjanom.

 
 
IMG_6558
 
Retko imamo priliku da se tokom sezone sretnemo sa šefom operacija Privredne avijacije iz Vršca i jednim od njenih najiskusnijih pilota Jonom Kadarjanom. Jon upravlja flight ops aspektom najveće domaće flote aviona pod jednim operaterom – skoro 30 letelica. I dok mnogi „Privrednu“ neretko potcenjuju, organizaciono i letački ona predstavlja najkompleksniju vrstu letenja kod nas.

Da sve protekne bezbedno, da letčki kadar bez većih poteškoća „uradi“ jednog dana Đerdap, sledećeg centar Beograda a trećeg već neku drugu lokaciju, potrebno je veliko iskustvo i ljubav prema ovakvoj vrsti letenja. Tokom aeromitinga „Vršac 2014.“ iskoristili smo priliku da sa Jonom popričamo o aktivnostima Privredne avijacije u tekućoj sezoni, raspitamo se o stanju flote i ljudstva i pitamo ga kako ide zanavljanje kadra i koji su minimumi za letače koji bi hteli da lete 5 metara iznad zemlje u avionima koji imaju više motorskih nego osnovnih letnih instrumenata.
 
 

 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Go

Hvala na ovom prilogu .Dobro je da se nešto kaže o ovom vidu letanja koji je jedan od najtežih. Možda na proleće da se napravi jedna veća reportaža.

Odgovori
Ze

Znam da je cetiri godine kasnije, ali imam pitanje za Tangosix: Ovo sto sef operacija pominje upis za tretiranje 35 sati, gde to upisati i koliko kosta taj broj sati na predpostavljam dromaderu? Interesujem se za privrednu avijaciju i za to sta i kako ide u ovom vidu avijacije.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Pajo na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

@Vladimir, naveo sam izvore za podatke koje sam izmio sto one pro ruske ili pro ukrajniske i sto se oklopa tiče oni se približno podudaraju. Nitko nije govorio o tome koja strana trenutno ima inicijativu i napreduje ali po koju cijenu. Daleko od toga da se stvari po UA razvijaju povoljno ali sanjati o tome…

17. Feb 2025.Pogledaj

Mislav na: [IDEX 2025] Tango Six na najvećem sajmu naoružanja i vojne opreme na planeti: Srbija i zemlje regiona izlažu, Rusiji dozvoljeno da se vrati pod reflektore

Croatian Army, Swedish Army, German Army, Kuwaiti Army, French Army, Singapore Army, Israel Army, Saudi Arabian Army, Polish Armed Forces, Australian Army, Turkish Armed Forces, Czech Army, Bulgarian Army, United Arab Emirates Army, Lithuanian Armed Forces, Mexican Army, Spanish Army, Pakistan Army, Malaysian Army, Saudi Arabian Army, Finnish Army, National Army of Colombia, Armed Ilija,…

17. Feb 2025.Pogledaj

PeleBC na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

Imaš izjavu Bogdana od prije par dana gdje govori kako su taj manevar za film "ukrali" sa njegovog demo leta sa nekog ranijeg MAKS-a na Su-57.

17. Feb 2025.Pogledaj