BEOGRAD – Kako šef operacija Privredne avijacije opisuje aktuelnu sezonu, koje je stanje tehnike i šta je sve potrebno da bi mlad i perspektivan letač postao deo jurišne komponente domaće generalne avijacije, pogledajte u našem intervjuu sa gospodinom Jonom Kadarjanom.
Retko imamo priliku da se tokom sezone sretnemo sa šefom operacija Privredne avijacije iz Vršca i jednim od njenih najiskusnijih pilota Jonom Kadarjanom. Jon upravlja flight ops aspektom najveće domaće flote aviona pod jednim operaterom – skoro 30 letelica. I dok mnogi „Privrednu“ neretko potcenjuju, organizaciono i letački ona predstavlja najkompleksniju vrstu letenja kod nas.
Da sve protekne bezbedno, da letčki kadar bez većih poteškoća „uradi“ jednog dana Đerdap, sledećeg centar Beograda a trećeg već neku drugu lokaciju, potrebno je veliko iskustvo i ljubav prema ovakvoj vrsti letenja. Tokom aeromitinga „Vršac 2014.“ iskoristili smo priliku da sa Jonom popričamo o aktivnostima Privredne avijacije u tekućoj sezoni, raspitamo se o stanju flote i ljudstva i pitamo ga kako ide zanavljanje kadra i koji su minimumi za letače koji bi hteli da lete 5 metara iznad zemlje u avionima koji imaju više motorskih nego osnovnih letnih instrumenata.
Gost
Hvala na ovom prilogu .Dobro je da se nešto kaže o ovom vidu letanja koji je jedan od najtežih. Možda na proleće da se napravi jedna veća reportaža.
Zeljko
Znam da je cetiri godine kasnije, ali imam pitanje za Tangosix: Ovo sto sef operacija pominje upis za tretiranje 35 sati, gde to upisati i koliko kosta taj broj sati na predpostavljam dromaderu? Interesujem se za privrednu avijaciju i za to sta i kako ide u ovom vidu avijacije.