BEG airport status
[INTERVJU] „Kako sam snimao MiG-ove i Air Serbia Airbus“

[INTERVJU] „Kako sam snimao MiG-ove i Air Serbia Airbus“

BEOGRAD – Bili smo na otvaranju izložbe fotografija u kojoj će uživati svaki vojno-vazduhoplovni entuzijasta. Napravili smo intervju sa njenim autorom u kojem on prvi put govori kako je izgledala akcija snimanja prvog aviona kompanije Air Serbia.

 
 
2014-12-16 19.17.28
 
 
Sinoć je u galeriji Ikar Komande Ratnog vazduhoplovstva i protivvazduhoplovne odbrane Vojske Srbije otvorena samostalna izložba fotografija Dragoljuba Stefanovića pod nazivom „Gospodarima neba, bedemima otadžbine“.

Uz prisustvo svojih kolega pilota i starešina srpskog vojnog vazduhoplovstva pilot i fotograf Dragoljub Stefanović izložio je izbor svojih najatraktivnijih fotografija snimljenih iz vazduha. Kao aktivni vojni pilot Dragoljub je spojio svoj posao i fotografski hobi koristeći svaku priliku da zabeleži RV i PVO operacije iz najatraktivnijih mogućih uglova – leteći krilo uz krilo. Iz pozicija koji se sve ređe mogu videti u današnje vreme.

Izložba će u galeriji Ikar biti otvorena do 29. decembra.
 

Fotografisanje Airbusa

 
10358928_930535626959279_5128983414293681070_o
 
Dragoljub je bio jedan od fotografa i snimatelja koji je bio uključen u akciju snimanja promotivnog leta kompanije Air Serbia iznad Beograda i Novog Sada kada je prvi Airbus YU-APC stigao u zemlju. „Naoružan“ sa dva fotoaparata iz drugog sedišta aviona G-4 Supergaleb, jednim za foto drugim za video snimanje, napravio je fotografije i snimke sa kojima se malo koja aviokompanija u regionu može pohvaliti.

Sinoć je prvi put za naš portal ispričao kako je iza scene tekla organizacija ovog snimanja i vežbe lovačke avijacije i sa kojim se izazovima tada susreo:
 
 

 
 

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zimska dominacija Air Serbie

Potpuno ste u pravu. I zato nam zrakoplovne kompanije u regiji vode diplomirani ekonomisti (a taj studij baš stvara zrakoplovne stručnjake), ljudi koje su diplome dobili na privatnim fakultetima na način koji je svima poznat... naravno ne osporavam da u zrakoplovstvu ima stručnjaka, ali vrh većine kompanija u zrakoplovstvu regje to nije. Uzgled znate li…

14. Nov 2019.Pogledaj

Dead1 na: Belorusija dobila prva dva višenamenska borbena aviona Su-30SM

Mayer, vidis meni su dosadile price o F-35 (a i F-15/16-18) koji su na zapadnim blogovima I casposima. Buducnosti zapadne lovacke aviacije je dosadna posto bilo tko sa novcem kupuje sive F-35. A to je I ruzan, zdepast avion. I uvijek ce biti u toj dosadnoj sivoj boji.

14. Nov 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zimska dominacija Air Serbie

Apsolutno i potpuno ste u pravu. LOT, Air Baltic, Air Malta i niz drugih to dokazuju, zar ne?

14. Nov 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zimska dominacija Air Serbie

U pravu ste, i moja isprika. Profesorica latinskog u gimnaziji i profesor Rimskog prava na faksu bi me u top smjestili radi takvog lapsusa. Sorry, i hvala na ispraci.

14. Nov 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: Montenegro airlines nabavlja Embraer E195 do travnja (aprila) 2020

Petronije, ja sam rekao da je evidentno da da avioni rastu. 50-seateri su prošlost kako jetovi, tako i turbopropi. Sa njima se više ne može isplativo letjeti. 70-seateri to još nisu. Niz kompanija sa njima leti, oni se i dalje naručuju. Koliko će dugo još biti isplativi teško je reći, ali 10 godine vrlo vjerojatno…

14. Nov 2019.Pogledaj

Send this to a friend