BEG airport status
[INTERVJU] „Kako sam snimao MiG-ove i Air Serbia Airbus“

[INTERVJU] „Kako sam snimao MiG-ove i Air Serbia Airbus“

BEOGRAD – Bili smo na otvaranju izložbe fotografija u kojoj će uživati svaki vojno-vazduhoplovni entuzijasta. Napravili smo intervju sa njenim autorom u kojem on prvi put govori kako je izgledala akcija snimanja prvog aviona kompanije Air Serbia.

 
 
2014-12-16 19.17.28
 
 
Sinoć je u galeriji Ikar Komande Ratnog vazduhoplovstva i protivvazduhoplovne odbrane Vojske Srbije otvorena samostalna izložba fotografija Dragoljuba Stefanovića pod nazivom „Gospodarima neba, bedemima otadžbine“.

Uz prisustvo svojih kolega pilota i starešina srpskog vojnog vazduhoplovstva pilot i fotograf Dragoljub Stefanović izložio je izbor svojih najatraktivnijih fotografija snimljenih iz vazduha. Kao aktivni vojni pilot Dragoljub je spojio svoj posao i fotografski hobi koristeći svaku priliku da zabeleži RV i PVO operacije iz najatraktivnijih mogućih uglova – leteći krilo uz krilo. Iz pozicija koji se sve ređe mogu videti u današnje vreme.

Izložba će u galeriji Ikar biti otvorena do 29. decembra.
 

Fotografisanje Airbusa

 
10358928_930535626959279_5128983414293681070_o
 
Dragoljub je bio jedan od fotografa i snimatelja koji je bio uključen u akciju snimanja promotivnog leta kompanije Air Serbia iznad Beograda i Novog Sada kada je prvi Airbus YU-APC stigao u zemlju. „Naoružan“ sa dva fotoaparata iz drugog sedišta aviona G-4 Supergaleb, jednim za foto drugim za video snimanje, napravio je fotografije i snimke sa kojima se malo koja aviokompanija u regionu može pohvaliti.

Sinoć je prvi put za naš portal ispričao kako je iza scene tekla organizacija ovog snimanja i vežbe lovačke avijacije i sa kojim se izazovima tada susreo:
 
 

 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj