BEG airport status
WTF momenat: Smenjen v.d. DCV-a, uskoro novi v.d.

WTF momenat: Smenjen v.d. DCV-a, uskoro novi v.d.

BEOGRAD – Aktuelni v.d. direktor Direktorata Civilnog Vazduhoplostva smenjen je danas uz obaveštenje da bi novi v.d. trebalo da bude imenovan u četvrtak. Uz javni konkurs za ovu poziciju koji nikada nije realizovan strategija bezbednog i održivog upravljanja vazduhoplovstvom Srbije nejasnija je nego ikad.

 
2013-12-24-11.27.17
 
Na svečanoj sednici Vlade Srbije u Nišu smenjeno je sedam direktora preduzeća i agencija koje su pod upravom države. Među njima vazduhoplovstvo je položilo dve žrtve: Velimira Radosavljevića, direktora Aerodroma Nikola Tesla i Milana Živanovića, vršioca dužnosti direktora Direktorata Civilnog Vazduhoplovstva.

Iako je smena direktora aerodroma bila očekivana posle njegovog (drugog) hapšenja pod optužbom da je zbog zloupotrebe položaja oštetio preduzeće za više od 207 miliona dinara, smena prvog čoveka DCV-a ilustruje koliko država i preciznije nadležno Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture nema jasnu strategiju u oblasti vazduhoplovstva.

Podsetimo, ovlašćena politička partija za zloupotrebu i monetizaciju državnih funkcija Srpski Pokret Obnove dala je dva svoja najsposobnija čoveka ovoj agenciji. Nebojša Starčević je posle svog brilijantnog vođenja Jat Airwaysa premešten u DCV da bi posle podjednako uspešnog rukovođenja ovom institucijom bio zamenjen još jednim, doduše ne kurentnim, članom SPO-a Milanom Živanovićem. Milan Živanović je odlukom Vlade Srbije od 24. januara 2013. godine postavljen kao vršilac dužnosti Direktorata sa proklamovanim ciljem da u „doglednom roku“ bude zamenjen direktorom koji će biti izabran na javnom konkursu.

Javni konkurs za mesto direktora DCV-a raspisan je 31. jula prošle godine nakon sedam meseci Živanovićevog imenovanja i do danas nije sproveden. Ovaj konkurs inače predstavlja jedan od najnestručnijih poraza vazduhoplovne struke u novije vreme i Tango Six ga je kao takvog javnoj poruzi izložio u ovom postu.

Danas, nakon javne pripreme da još jedan visoki funkcioner srpskog vazduhoplovstva (Živanović) ne zna engleski jezik, dobijamo verovatno još zanimljiviju situaciju od prošlogodišnje. Naime, v.d. Direktorata biće zamenjen još jednim v.d.-om dok izbor direktora na konkursu koji nema nikakvog dodira sa vazduhoplovnom strukom traje rekordnih godinu dana i još nije okončan..

Zemlja koja nije sposobna da štiti svoj vazdušni prostor i koja se na ovaj način odnosi prema jednoj od najbitnijih funkcija civilne avijacije sigurno ne vodi računa o održivosti i bezbednosti svog vazduhoplovstva, koliko god da neko stručniji tvrdi suprotno.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Vl

Novi direktor, pardon VD direktor ce biti sumar, drvoseca ili parkadzija. Na to smo spali.

Odgovori
LK

……."Srpski Pokret Obnove dala je dva svoja najsposobnija čoveka ovoj agenciji. Nebojša Starčević je posle svog brilijantnog vođenja Jat Airwaysa premešten u DCV da bi posle podjednako uspešnog rukovođenja ovom institucijom bio zamenjen još jednim, doduše ne kurentnim, članom SPO-a Milanom Živanovićem." Za trenutak pomislih da je u pitanju "Njuz net"!!!! Pa ova dvojica "najsposobnijih" nikakvog dodira sa vazduhoplovstvom nisu imali, kada su došli u Jat! Možete li navesti nešto konkretno šta su njih dvojica doprineli Jat-u, odnosno DCV-u,osim udomljavanja mnogobrojnih članova "familije" SPO….

Odgovori
Sr

Човеку припадне мука када се сети и других "истакнутих" функционера политичких партија који су добијали високе руководече функције у ваздухопловству у Србији, без трунке знања о материји: Милош Алигрудић из ДСС, а што се СеПеОа (како је лидер те странке сам скраћено називао своју странку) тиче, ту је најгори пример био својевремни председник управног одбора Јат-а.
Кад смо код СПО, да подсетимо: http://www.alo.rs/mobilni/single_news.php?id=4689

Odgovori
Sr

Zaštitnik građana o smeni direktora DCV: http://www.rtv.rs/sr_ci/politika/jankovic-smenjen

Odgovori
12

Šta očekivati od neuređene države? Samo ovakve neprijatnosti.

Odgovori
Ti

Onako uzgred je potpisao gomilu nevazecih dokumenata i omogucio svojim ljudima da zarade nelegalno – gomilu para. Na pr. licenca za AVIOTRETIRANJE koja ne postoji i zahteva se na osnovu nepostojeceg clana zakona! Samo jedan centar u Srbiji je ovlascen za izdavanje takve licence i uzima gomilu para za to. Pare se naravno dele! Otimacina!

Odgovori
Fi

Direktorat civilnog vazduhoplovstva je zapravo najveca sramota srpskog vazduhoplovstva. Umesto da bude institucija za primer, sto se od glavne vazduhoplovne regulatorne ustanove ocekuje, i da gura kompletnu industriju napred, on je slika i prilika nepotizma, korupcije, nesposobnosti i sto je paradoks krsenja zakona. Institucija koja ne pamti zaposljavanje bez debele veze, gde zaposleni hvataju zjala dok se pozivaju da "odrade posao" ljudi koji su odavno u penziji i zarade jos koji dinar preko vec velike penzije. Mora nekako da se opravda egzistiranje onog trznog centra na Novom Beogradu. I mozete vi da pisete koliko hocete sve ovo nije tajna i sam Vucic sve ovo dobro zna. Pitanje je samo da li ce i sledeci direktor od vazduhoplovnog iskustva imati iskustvo u vodjenju firme koja se bavi pravljenjem sendvica ili pak uvoz/izvoz fila patika. Cirkus…

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Zaljubljenik na: Višenamenski helikopter S-92: Od naftnih platformi do prevoza predsednika SAD

Флајт летач H145 nikako nije zamena za Mi17, već pre dođe dopuna njemu (ili Mi17 dođe dopuna njima, zavisi kako postaviš šta je osnova vertikalnog transporta kod nas). Problem H215 leži u tome što nema rampu, pa nije potpuna zamena za Mi-17, koji kod nas praktičko predstavlja "teški" transportni helikopter prema trenutno stanju stvari (a…

17. Jan 2025.Pogledaj

Srbofil na: [ANALIZA] Ukoliko se ubrzo ne naprave konkretniji koraci, Srbija bi mogla imati problem sa nedostatkom vojnih transportnih helikoptera

@Dragan Imate vi stručnjake, ali niko od nas stručnjaka nije vodio projekat razvoja helikoptera u prošlosti, a nema nas baš puno da mogu svi projekti u zemlji da stanu, da bi mi razvili helikopter, potrebne mašine i alate za proizvodnju, dobili licence za razvoj, licence za testiranje i da sve to bude iole isplativo i…

17. Jan 2025.Pogledaj

Medo s mora na: [ANALIZA] Ukoliko se ubrzo ne naprave konkretniji koraci, Srbija bi mogla imati problem sa nedostatkom vojnih transportnih helikoptera

@Nebojsa Kojem ratu? Sloveniji, Hrvatskoj,...? Da te podsjetim, Slovenci su jednu oborili praktiččno s ničim. I ako si vidio što je ostalo od iste kada ja pala na tlo...ništa, proguglaj fotke.

17. Jan 2025.Pogledaj

Saša na: [EKSKLUZIVNO] Imenovan novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA)

Konačno nekog stručnog i pametnog čoveka da postave na tako odgovorno mesto.

17. Jan 2025.Pogledaj