BEOGRAD – Upravni odbor Direktorata civilnog vazduhoplovstvo usvojio je predlog da za novog direktora Direktorata bude izabrana Mirjana Čizmarov, koja je do sada obavljala dužnost v.d. zamenika direktora.

Kako je saopštilo Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Upravni odbor DCV-a, na čijem čelu se nalazi potpredsednik Vlade i ministar Zorana Mihajlović, održao je juče u Vladi Srbije sednicu na kojoj je razmatrao listu kandidata za imenovanje za direktora ove institucije:
– Od ukupnog broja prijavljenih, komisija koja je sprovodila konkurs izabrala je tri kandidata, koje je predložila Upravnom odboru. Upravni odbor je na današnjoj sednici odlučio da, od tri predložena kandidata, za direktora Direktorata za civilno vazduhoplostvo bude izabrana Mirjana Čizmarov, koja je obavljala dužnost v. d. zamenika direktora ove institucije, navodi se u saopštenju.
Ovim je završen proces javnog konkursa dan pre proslave desetogodišnjice rada Direktorata.
Konkurs za izbor novog direktora DCV-a bio je obeležen brojnim nepravilnostima zbog čega je zaštitnik građana oštro kritikovao ovu instituciju.
Vlada
Znaci u Direktoratu sve po starom!
Nenad
Naravno, za dobar CV u DCV-u najvažnije su komovsko-prijateljsko-rodbinske veze. A vi što ste se se mučili i škole za pilote učili, ćutite i gledajte svoja posla.
Milan
Staro za novo,Nemaš ti Vlado pojma kako je lepa fotelja.Nego nastavi da peglaš vazduh za to si stvoren.Ima sada da progledamo ko mačići sa novom postavoma.
A
Kad vidim upravni odbor i Batu Santosa tj. Bratislava Gašića vkv keramičara, koji tvrdi da je išao u gimnaziju (samo ne znam ni jednu gimaziju koja ima smer za keramičara). Koji je naknadno pre par godina kupio diplomu fakulteta. Inace postavljen za ministra ima tri firme koje su u blokadi a drzavi i poveriocima duguje preko 40 milona dinara. Doduše ima on dodirnih tačaka i sa vazduhoplovstvom dvedesetih sa Markom Miloševićem pravio pumpu preko puta sportskog aerodroma u Kruševcu. A trenutno par gonina unazad traži način da oduzme zemljište sportskog aerodroma Koširsko polje u Kruševcu kako bi zemljošte prodao strancima za Ikeu, Lidl kao i raznim investitorima za gradnju stanova.
kikiriki
Know how.Čestitamo i njoj i svim vazduhoplovcima u Srbiji.
janko
jadni vazduhoplovci
Tibor
Zalosno. Ona ne zna ni pravo iako je pravnik sudeci po brojnim nepravilnostima u prethodnom periodu.
Od komunalnog preduzeca za odrzavanje dimnjaka do direktorata civilnog vazduhoplovstva?? Od pogrebnika do predsednika? Od keramicara do ministra odbrane? NIz se nastavlja…
mirko
Ali zna strane jezike, posebno ITALIJANSKI .
Juznjak
Strasno !
Kakav je bre ovo upravni odbor???
Sve vrsni znalci vazduhoplovstva u Srbiji i svetu. ahhahahah
Nije ni cudo sto propadamo.
Nadja
Da nije tragicno bilo bi komicno!Sjahao je Kurta a sada je uzjahao Murta!!!
Nadja
Od malena su nas ucili da pametniji popusta -kao sto vidite sve sto se dogadja u zemlji Srbiji je posledica naseg kolektivnog popustanja i evo gde nas je to dovelo!!!
Inzenjer
Ja predlazem da Tangosix pokrene akciju preko poverenika za informacije od javnog znacaja R. Sabica da se javnosti dostave na uvid rezimei i biografije svih kandidata koji su podneli svoje prijave za konkurs. Tu mislim i na one koji su zbog "nepotpune" ili "neadekvatne" dokumentacije odbijeni, oni koji nisu uspeli ni da prodju dalje od postanskog sanduceta ili pisarnice, oni koji spadaju u te koji su bili "veci broj kandidata".
Najveca nesreca Srbije u istoriji naroda je izreka da pametniji popusta i cuti i gleda svoja posla…….
aviator
Za svaku visoku funkciju u vazduhoplovstvu, koje trenutno vrve od bivsih stranackih lepljaca plakata koji su (o-ho-ho) uznapredovali, i ostalih poslusnika i intimusa pljevaljskog klana D. Draskovic, treba uvesti jednostavan test opste kulture na temu vazduhoplovstva. Evo par pitanja koja bi u startu eliminisala 98% "strucnjaka":
1. Povezi pojmove pod a), b) i c) sa prikazanim slikama:
a) B737
b) B747
c) B757
Pored staviti slike ova tri tipa aviona – garantovano 3/4 otpadaju na prvom pitanju
2. Popuni praznine sa odgovarajucim vazduhoplovnim pojmovima:
a) I_____ C______ A______ O_______
b) I_____ L______ S______
c) S_____ M______ S______ (pomoc: nema veze sa telefonima)
d) F_____ A_____ A______
e) A_____ T_____ C______
3. Opisi poletno-sletnu stazu na LYBE koristeci samo 4 cifre:
_ _ – _ _
4. IATA kod "INI" oznacava:
a) INternational Inspector
b) grad u juznoj Srbiji
c) Initial eNgine Inspection
5. Pronadji uljeza:
a) CFM
b) GE
c) Bentley
c) Rols Royce
6. Upisite brojeve velikih medjunarodnih aerodroma pored ponudjenih odgovora:
Orlando (1) Chicago (2) Washington D.C. (3) Hjuston (4) Dubai (5)
a) WAS ___
b) CHG ___
c) IAH ___
d) ORD ___
e) HOU ___
f) DXB ___
g) ORL ___
h) DUB ___
i) MCO ___
7. Kada u komentarima na B92, Kuriru, Blicu i ostalim portalima (opravdano) spominjete Krishta za astronomske bonuse i finansijske malverzacije, vi ustvari mislite na:
a) JAT
b) Beogradski Aerodrom
c) Direktorat Civilnog Vazduhoplovstva
d) AIr Srbija
e) zar su to razlicite firme?
Juznjak
hahha :D
Bravo za test !
Garant padaju !
Srdjan
Ja ovo znam,molim da me prelozite za neki posao u DCV u
Gost
A gde je izvestaj sa konkursa? da vidimo gde je tu pecat :D
Srdjan
Dobro ljudi,koliko vas koji komentarisete imate PROFESIONALNO ,na svojim radnim mestima,ovde u Srbiji,veze sa DCV ? Jedino tako komentari mogu imati neku tezinu, a ako niste u toj prici onda mnogo pricate napamet.Naravno da mi koji saradjujemo sa njima,u svom poslu,imamo i zamerke i ponekad probleme,ali nemojte ponavljati komentare tzv"bot"-ova sa drugih foruma.Naravno da DCv moze bolje ali ako niste u toj prici onda vam mnoge stvari nisu jasne.Pogotovu sto razni problemi u DCV u i u nasem vazduhoplovstvo uopste,NISU poceli juce,dakle ni sa sadasnjom garniturom ni sa sadasnjim ministrom odbrane ni aerodoma itd,itd.Sve price su stare vec 10-tak godina a mislim da je greska ,( i usput,malo bi se i naslo takvih)da mi Direktor DCv.morao po svaku cenu biti bas obrazovani "vazduhoplovac"-pilot,inzenjer,svejedno-takvi imaju pametnije i sadrxzajnije,pa cesto i bolje ,poslove a poznato je da Direktor DCV uglavnom potpisuje i sprovodi generalnu politiku dok operativne stvari zaista rade STRUCNJACI,e sad sto mi sve znamo najbolje stvar je za psihoterapeutsku analizu. I da, ne rasdim ni u DCV ni u AS ni na ANT
Nenad
U pravu si Srđane, neki od nas stvarno nemaju nikakve profesionalne veze sa DCV-om. Evo,ja imam jedno malo stado, pa stavim ovnu umesto zvona GPS i uvek znam gde su mi ovčice i onda, tako dokon, komentarišem. Nego, nešto mislim, ako mi avion padne na njivu, ili glavu, ko će to da plati?
Srdjan
dokonih ima svuda a sad pomenutu stetu ni u kom slucaju ne bi platio DCV
Brdjan
Bravo majstore na rezonovanju! Takvom logikom smo dobili keramicara za ministra odbrane, grobara za predsednika, estradnog menadzera za (umalo) direktora DCV-a, pravnika bez polozenog pravosudnog ispita I bez iskustva u struci za ministra pravosudja, laznog doktora nauka specijalizovanog za lakovane spicaste cipele za ministra policije. Verujem da ste u prilici (citaj: podrzan od strane politicke partije) da bi ste bez problema prihvatili mesto nacelnika VMA ili direktora Nuklearnog Instituta u Vinci.
Srdjan
imali smo i psihologa ministra odbrane,dramaturga podpredsednika Vlade,necijeg rodjaka direktora DCV ( zna se ko je to bio) pa i navodnog masinbravara za Predsednika.Da ipak ne bi ovde otisli u politiku kojoj ovde NIJE mesto ( a ja nisam poceo) ponavljam da problema u nasem vazduhoplovstvu ima i da nije sve sjajno kao sto se i prikazuje,ali ima tu i drugih stvari osim DCV , i sve to traje puno godina .Osim toga,ponavljam da u DCV ima puno profesionalaca a nova Direktora NIJE bas pala s kruske jer je u tom DCV ipak neko vreme a sad sto mozda neki misle da se u vazduhoplovstvo razumeju samo piloti i da bi samo oni trebali biti pitani za sve pitanje je druge vrste.Ja nemam nista protiv toga pod usklovom da isti i naprave i odrzavaju svoje "radno mesto"
Sanja
Evo, Srdjane, ja imam PROFESIONALNO i VISEGODISNJE iskustvo u radu u DCV-u. I kazem Vam da je ovo sto se desilo SUMRAK srpskog vazduhoplovstva, srpske saobracajne politike i srpske drzave! jer "potpisivanje i sprovodjenje" politike nije tako naivna stvar – to je tacka paralisanja koja sve operativce, koliko god dobri bili, moze jednostavno svesti na letece kisobrancice.
Srbija ima dobre, sjajne ljude koji bi mogli voditi DCV ali koji to ne rade ne zato sto imaju pametnija posla vec zato sto vec neko vreme na ovu temu – PAMET JEDNOSTAVNO NE FIGURIRA!
Srdjan
tu ima istine naravno ali nije pocelo sve juce vec traje neko vreme pa hajde da vidimo sta ce buducnost doneti,pre nego sto sve po inerciji kritikujemo
posto sve nije pocelo juce….
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Albert Einstein
Vlada
Srdjane, klasicna zamena teza sa tvoje strane.
Koliko jos treba vremena da prodje da shvatimo da nestručni kadrovi i loša kadrovska politika od, recimo, vremenski godinu dana unazađuje profesiju za minimum pet godina? Znaci, mandat nove garniture nestručnjaka od pet godina ce nas upropastiti za dodatnih dvadeset godina. Alal vera!
I ne kritikujemo po inerciji vec po znanju i iskustvu.
Ikar
Sanja,
A da recimo u jednom momentu svi eksperti i oni koji znaju nesto da rade i imaju blage veze o vazduhoplovstvu izadju iz zgrade u vlasnistvu poltrona SPO u Bul. Zorana Djindjica 144 pa de lepo u jednom momentu kazu svim politickim podguznim muvama i u i oko DCVAa da mogu da se nose pa da lepo sastave pismo u EASU i FAA i u vladu RS i kazu dokle god je ova bagra ovde iz tih i tih razloga na nas ne mozete da racunate malo bi dugacije bilo. No ipak, vaznija je platica uvek i licna beneficija od svakog sustinskog i kolektivnog dobrog, o drzavnom interesu i da ne pricamo…
Sanja
Eksperata i onih koji nesto znaju u DCVu ima mnogo manje od tih muva. Bili bi izbrisani. Ne bi imali posao, ne bi imali od cega da izdrzavaju svoje porodice. A u DCVu bi sve bilo po starom dok DCV ne bi nestao (ili nesto trece…). A za sve to vreme, mozda mereno godinama, eksperti bi ostali na ulci. Bili bi baceni pod tockove sistema i zaboravljeni.
Nije realno ocekivati od tih ljudi da se bace pod tockove.
Gledajmo ovako: situacija u DCVu je sistemski problem. Problem koji je poznat Vladi (ministri sede u UO), problem koji je poznat napolju (Izvestaj Evropske komisije).
Sistemski problem se iskljucivo sistemski resava. Na njega moraju da reaguju svi – i industrija i DCV i sve ostale strukture sektora. Ako bi se eksperti bacili pod tockove, kako bi DCV mogao da reaguje? Kako bi iko mogao da (iznutra) objasni sta se desava?
E, zbog toga su ti ljudi vazni. Oni treba da budu pragmaticni, da hrane svoje porodice, da ne urlaju po ulici vec da budu na mestima sa kojih se cuju.
Muva je mnogo ali u DCVu ima (jos uvek) vrlo pametnih ljudi.
Ikar
Sanja, iako izgleda zelimo istu stvar, pristup nam se fundamentalno razlikuje.
Dok postojeci eksperti u DCVu cute i cekaju da im se glas cuje….hmm kako to zvuci, cuti i sedi tu za platicu i cekaj da ti se glas cuje…….upravo se desavaju ovakve nebuloze.
Problem jeste sistemski i sve je poznato i ministrima i EU ali problem upravo postoji zato sto je aminovan od "eksperata" koji cute….
Ako se pobunis pa ostanes na ulici izgleda da je vrhunski problem i tematika uspesne karijere u Srbiji. Pa sta ako ostanu na ulici?!? Ako su istinski eksperti, vrlo lako ce naci novi posao! Ako su spremni da nose promene onda ne vidim u cemu je problem.
Kazes sistemski je problem pa mora da reaguje i industrija i DCV, pa evo ja upravo kazem kako treba DCV da reaguje a CAA (da se razlikuje od DCV) u normalnim zemljama cine ljudi koji jesu eksperti i cije misljenje se postuje i uvazava.
Sa druge strane nadji mi eksperta u DCVu koji sam nije pristao da mu se misljenje promeni ili drugacije tumaci upravo zbog brige za svoj polozaj…..
Na takav nacin razni diletanti partijski kao kancer polako jednu po jednu celiju drustva jedu….
Navedi mi primer jedan da je neko u DCVu rekao svom nadredjenom ovo je tako i tako i tako mora biti ili da se strucno cak suprotstavio nadredjenom, e to je cak naucna fantastika….
Eno u svakom SIVu pune kancelarije takvih eksperata koji cute da im se glas cuje i kalkulisu koliko jos do penzije……
Kako bi bilo da bude ovako?
http://tangosix.rs/2013/15/08/javna-lekcija-dcv-u…
Srdjan
Tacno tako
Kiseli
Ja samo znam da je EASA (evropsko regulaciono vazduhoplovno telo) bila nedavno u oditu nasem Direktoratu i da su ih odvalili od…….. da ne kazem cega.Jedna od niz,kako preporuka tako i zahteva, je bila da se Direktor Direktorata treba da bude covek iz struke.Novopecena Direktorka,svakako nije iz te price.Najbitnija kvalifikacija gospodje Cizmarov je da je u prethodnom sazivu Vlade bila savetnica aktuelne ministarke infrastrukture dok je vodila resor energetike.Gospodja Cizmarov je profesiji pravnik i o vazduhoplovstvu zna koliko prosecni prodavac sa Kvantasa o kvantnoj mehanici.Uffff.Zaboravih da kazem i jedinu preostalu kvalifikaciu a to je da je clan SNS-a.Prethodni Direktor DCV-a je vodio ketering Jat Airwaysa pre nekih 12-tak godina i o vazduhoplovnoj regulativi zna koliko i pomenuti prodavci sa Kvantasa.Inace,70% komunikacije u DCV-u se obavlja na engleskom jeziku a prethodnik g-dje Cizmarov ne govori taj jezik???Idemo dalje.Pre pomenutog gospodina DCV je vodio cuveni prodavac patika iz Moskve,Danin miljenik i kadar SPO-a,g-din Starcevic.Kvalifikacija nema ali to u Srbiji nije bitno jer je imao "jaka ledja" u vidu,u tom momentu,najmocnije zene u Srbiji.Pre cuvenog Starcevica DVC je vodio crnogorski kadar,g-din Budimir Saranovic koji je Direktorat zatrpao sa pravnicima iz rodne grude.Opet moram da pomenem da su njegove organizacione sposobnosti komicne.Ukratko,vazduhoplovstvo je u Srbiji umrlo,sto i nije cudo kada se u drzavi zvanoj one man show,struka nista ne pita.Da ne gresim dusu.Ima u DCV-u par respektibilnih likova kojima je tamo i mesto.Ne zelim nikome da pravim probleme,ali mislim na nacelnika inspektorata i jos par ljudi kojima DCV nije bio partijska nagrada,vec su pre dolaska u Direktorat,15-20 godina proveli kao piloti,inzinjeri itd.Ali takvih je malo i govorimo o 10-tak posto kadrova koji se nesto pitaju.U svakom slucaju,tuzna prica o srpskom vazduhoplovstvu se nastavlja a iz "aviona" se vidi da ce kraj biti tragican.
Kontrolor
A sta je sa zamenikom direktora? Konkurs je bio raspisan za direktora i zamenika direktora. Posto je gospodja do sada bila v.d. zamenika verovatno joj ne treba zamenik ili se trazi politicki podoban? Zasto se cuti o tom da je za njenog mandata kontrolu letenja iznad Kosova i Metohije preuzela Madjarska – Hungarocontrol? To je verovatno veliki uspeh nasih vazduhoplovnih vlasti.
fin
Zamisli da od ove ekipe tražiš neko sertifikovanje po nekom EASA Part XY, jer želiš da pokreneš neku svoju malu proizvodnju delova za avione. Gledali bi te ko da si pao sa Marsa.
Vlada
E moj Gospodin Fin, ne bi oni tako odgovorili. A ne bi zato sto oni uopšte ne odgovaraju na pitanja. Jedino sto kazu, kada ih neko nesto pita, jeste da pogledaš na sajtu. Jer, Boze moj, na sajtu sve piše.
Zadnji primer takvog odgovora je bio dat poslednjoj zvanicnoj stranoj drzavnoj delegaciji koja je dosla u DCV sa namerom da osnuje vazduhoplovnu firmu sa sedistem u Srbiji.
Veoma profesionalno, nema sta. Nakon tog fijaska, V.D Direktor DCV, postaje nagradom Direktor DCV.
Inzenjer
Ih brate, sve sami eksperti! Moralne i strucne vertikale….Ljudi u DCVu uopste neshvataju implikacije svog postojanja, neaktivnosti, neznanja, inertnosti…Jesmo mi kao drzava prosli svasta ali tamo gde smo trebali da budemo a nismo i tamo gde smo trebali da dodjemo za poslednjih 12 godina vise od pola krivice zasto to nije tako snosi DCV!
surovi
Preko 80 % komentara "odišu" ljubomorom, neznanjem, negativnom energijom… Kiseli, NEMAŠ TI POJMA ni o čemu. EASA se nikad nije mešala niti se meša u kadrovsku politiku DCV već se bavi usko stručnim poslovima čiji jedan deo, izuzetno profesionalno, rade i službenici DCV – a. Kako DCV radi vidi se po odluci Američkih i Evropskih Institucija za Civilno Vazduhoplovstvo koje su odobrile letove za USA. Ali to Vama "KISELIM" ništa ne znači, jer ste vi "eksperti" za svaku temu koja se pojavi na portalima BG štampe. Što se tiče Direktorke, pa niko Vam ne brani da i dalje budete ljubomorni, zlobni, isfrustrirani, gnevni, primitivni…. Pozdrav za gospođu ČIZMAROV i ceo DCV.
jelena
surovo si naivan :)
Srdjan
Nije covek naivan nego razuman, a takvih malo ovde komentarise.Vecina se svodi upravo na to,kritika,pametovanje,pljuvacina a nema konstruktivnih i pametnih predloga.To navodi na zakljucak da vecina komentatora ZAISTA uopste nije profesionalno u vazduhoplovstvu Srbije, pa i ako jeste onda su nezadovoljni,isfrustrirani,mozda negde i nekako i profesionalno zakinuti,pa onda kivni na sve.Lepo je ovde komentarisati ali se bitka za bolje stanje naseg vazduhoplovstva( koje nije sjajno,ponavljam) vrsi u svim vazduhoplovnim subjektitma i preko njih u institucijama.Sto se tice negde gore pomenutih eksperata za koje neko tvrdi da bi lako nasli posao kad bi nezadovoljni izasli iz DCV to jednostavno ne stoji,bar ne u ovoj zemlji trenutno.Sto se tice AS tu malo skripi ali funkcionisu i dosta vise price o velikim gubicima,velikim troskovima i sl, to je trebalo pricati dok je postojao JAT.Ovi imaju neki novi pristup,koji je takav kakav je,mozda neobican i nerazumljiv sa strucne tacke gledista pojedinih ovde,ali funkcionise.I da, da ponovim,ne radim u DCV ni u AS,pa da ih zato branim ,samo se trudim da budem objektivan
Vazduhoplovac
Nije on surovo naivan, vec surovo bezobrazan kao i vecina koja ima licnih i politickih interesa da se odrzi sadasnje katasrofalno stanje u vazduhoplovstvu, a koje se javnosti raznim manipulacijama prikazuje kao odlicno "po evropskim standradima". Svi komentari "odisu" jezikom vazduhoplovaca i poznavalaca situacije, dok komentar surovog "odise" politickim jezikom poltronizma i vazduhoplovnog diletantizma. Takvim komentarima ne treba davati znacaj, vec im jednostavno lupati minuse.
Goran
Dragi moji, zasto se ovoliko bunite?!
Sto se tice partijskih kadrova, nije nista bolje ni u AirSerbia ni u JAT Tehnici, a ni u drugim firmama takodje…
Ogromni gubitci u AirSerbia ( veci cak nego u bivsem JAT Airways-u) se prikazuju kao veliki uspeh Srpskog vazduhoplovstva. U JAT Tehnici- poluraspad, sa retko nesposobnim ali podobnim kadrovima, nazalost ta firma je mogla da zaposljava nove mlade ljude s'obzirom da ima i Part 145 i FAA sertifikat…
Tako da izbor nove direktorke DCV se potpuno uklapa u opste stanje Srpskog vazduhoplovstva
jelena
Da se razumemo, izbor u DCVu ima itekako veze sa Er Srbijom. Ali, ono sto se ne shvata je koliko je gomila slicnih izbora potpuno katastrofalna za Er Srbiju. Da bi se u maloj zemlji uspostavila i odrzala jaka kompanija potrebno je znanje. Politicki se sve moze uspostaviti I unistiti – ali odrzati uspostavljeno ne moze politika bez struke. Zbog toga Er Srbija vec sada skripi….nazalost.
Nenad
Izbor Mirjane Čizmarov za direktora DCV-a nije bitan problem srpske vazduhoplovne industrije. Ona je samo simptom sistemskih problema koji su prisutni godinama. Kada rešimo sledeće probleme (po mom mišljenju), gospođa Čizmarov će biti smenjena i zamenjena na javnom konkursu koji nije namešten.
Problem #1: Republika Srbija nema Politiku razvoja vazduhoplovne industrije;
Problem #2: Republika Srbija nema ljude sa vizijom koji su sposobni da sastave kvalitetnu Politiku razvoja vazduhoplovne industrije;
Problem #3: Republika Srbija sistemski urušava akademske institucije, uključujući Mašinski fakultet, odnosno Katedru za vazduhoplovstvo;
Problem #4: Veliki deo našeg vazduhoplovnog znanja i iskustva se nalazi van granica Srbije i velika većina ne želi da se vrati i radi za ljude poput M. Čizmarov (ništa lično);
Problem #5: Republika Srbija godinama postavlja dokazane neznalice na mesto Pomoćnika ministra za vazdušni saobraćaj – kad pomisliš da ne može gore, naši političari nas ponovo iznenade.
Ja bih svima poželeo da uzmu tastaturu ili papir/olovku u ruke i pišu ideje koje bi bile sastavni deo Politike razvoja srpske vazduhoplovne industrije umesto što pišu o ženi koja će za par godina biti zaboravljena baš kao i svi partijski postavljeni kadrovi pre nje.
surovi
Slatko su me nasmejali komentari i minusi koje mi "lupiste". Oni su dokaz da i dalje "letite"na "krilima" sujete, gneva i tu i tamo nekog oblika mržnje. Nisam ni u jednoj stranci, ali VOLIM SRBIJU. Laku i mirnu noć svima.
Marko
Imenovanje gospođe Mirjane Čizmarov za direktora DCV najbolje ilustruje koliko je lažna i puna demagogije politika vlade premijera Vučića da na direktorska mesta u javnim preduzećima i agencijama dolaze najsposobniji i najstručniji kadrovi pa bilo to stranački ili nestranački. DCV je javna agencija čiji je osnovni posao da se u ime države bavi regulativom i nadzorom u vazduholovnoj industriji. Po definiciji u DCV-u treba da rade najstručniji i najiskusniji ljudi iz oblasti vazduhoplovstva. To pogotovu važi za direktora DCV. Dugo godina radim u vazduhoplovstvu, lično poznajem gospođu Mirjanu Čizmarov i skoro sve učesnike na konkursu za direktora DCV. Protiv mirjane zaista nemam ništa lično. Mirjana je član SNS-a, završila je pravni fakultet i skoro ništa ne zna o vazduhoplovsvu, vazduhoplovnom pravu i propisima. Kao pravnik je radila u preduzeću Dimničar. Jedan je od najgorih učesnika na ovom konkursu. Od nje su jedino gori Starčević i Živanović. I baš je Izabrana gospođa Čizmarov kao još jedna bruka za srpsku avijaciju i to zahvaljujući ministarki Mihajlović za koju kaže da joj je intimna prijateljica. Ministarka, vama na dušu nazadovanje srpske avijacije za sledećih pet godina Farsa, neukus i greh prema svim ozbiljnim, stručnim i kvalifikovanim učesnicima konkusa i nenadoknadiva šteta za srpsku vazduhoplovnu privredu. Ponovila se ista priča kao i sa direktorima Kontrole letenja (SMATSA) i Aerodroma Nikola Tesla gde su postavljeni ljudi sa kojima se stručna javnost bukvalno sprda. Najgori vode Srpsku avijaciju. Gospodine Vučiću sa ovim ljudima nema reformi. Znam da ništa nećete promeniti ali bar mi je na duši malo lakše.
Milan Zivanovic
Mislim da je namesten konkurs za izbor novog direktora direktorata koji je dosao na moje mesto.Ja kao direktor nisam radio kako treba,nije moglo od javasluka.Kao sto smo imali Beograd na vodi to jest Srbiju pod vodom,pa sad imamo temu brze pruge hoce biti na vodi ili na magli. A sad imamo i gradimo metro hoce biti metro na vodi ili na magli.Pa lepo rekao nas premijer strpite se jos godinu ipo dana do konacne magle,oce to kad krene beograd na vodi,pod vodom,brze pruge,metro na vodi znaci magla pa to vam kazem tako isto izbor i novog direktora.Jel posle Epsa,Telekoma,Aerodroma mi smo sledeci nas su ostavili za kraj kao slag na tortu.
Jelena Visnjic
Mirjana je promenila 101 stranku varira kao euro.
Зорана Михајловић
Па поставила сам Миру на место директора директората наравно нелегално и ван сваке памети,зато што ми је кума и добра познаница,иду жалбе брзо ћу је скинем са функције. Чим Делвенпорт није говорио на прослави 30 Октобра када се обележавало 10 година јавашлука у Директорату зна се колико је сати.Имам информацију нису потрошили паре и сад Еуроконтролу мора да врате милион ипо еура назад.А Вучић би питао јел ви знате на шта сте могли те паре да потрошите и искористите а сад их враћате.Нема није могло од јавашлука да се ради.Ја сам још пре рекла извозићемо ми струју како ствари стоје извозићемо ми маглу.
Cica
Vazduhoplovci,neka Vam je Bog upomoc!
Mika
AMIN!!!
UK
Pa to je i onako „Direktorat za Civilno VazduPLOHOVSTVO“ tako da nemate razlog da se bunite zbog izbora direktora! ;)