BEG airport status
Er Srbija i Alitalija ponovo proširile kod-šer sporazum Drugo proširenje kod-šer sporazuma Er Srbije i Alitalije

Er Srbija i Alitalija ponovo proširile kod-šer sporazum

Kompanije Er Srbija i Alitalija još jednom su proširile svoj kod-šer sporazum, saopštio je srpski nacionalni avio-prevoznik.

Po ovom sporazumu, Er Srbija će dodati svoj „JU“ kod na domaćim letovima Alitalije između Rima, Peruđe i Peskare, kao i na međunarodnim letovima između Milana i Abu Dabija.

Kod-šer sporazum uključuje i letove sa aerodroma Fjumićino u Rimu ka 14 destinacija u koje spadaju Abu Dabi (od 10. novembra), Atina, Berlin, Bilbao, Diseldorf, Istanbul, Malaga, Malta, Marsej, Nica, Tel Aviv, Tirana, Tuluz i Valensija, čime ukupan broj kod-šer destinacija sa Alitalijom raste na 37.

S druge strane, Alitalija će dodeliti svoju oznaku „AZ“ letovima Er Srbije između Beograda i osam međunarodnih destinacija, među kojima su Abu Dabi (od 10. novembra), Atina, Berlin, Istanbul, Štutgart, Solun, Tirana i Beč, čime povećava ukupan broj kod-šer destinacija sa Er Srbijom na 20.

– Zadovoljni smo što učvršćujemo naš kod-šer sporazum sa Alitalijom kako bismo obezbedili poslovnim putnicima i turistima više izbora i pogodnosti kada lete u okviru mreža destinacija naših avio-kompanija.

Na ovaj način će naša mreža destinacija u Evropi biti znatno produbljena, a istovremeno će Italiju učiniti dostupnijom putnicima Er Srbije, koji sada mogu da iskoriste prednosti jednostavnih konekcija preko Rima do 16 destinacija u Italiji i šire – izjavio je generalni direktor Er Srbije, Dane Kondić.

On je dodao da je zadovoljna što ovakva vest dolazi svega mesec dana od prethodnog proširenja kod-šer sporazume između Er Srbije i Alitalije.

– Italija i Srbija su dobro povezane u poslovnom i komercijalnom smislu, kao i u oblasti turizma.

Zahvaljujući proširenom kod-šer sporazumu, Alitalija će privući nove saobraćajne tokove turista i poslovnih putnika između Italije, Srbije i ka drugim destinacijama – objasnio je Džon Šepli, direktor sektora strategije i planiranja Alitalije.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj