BEG airport status
Er Srbija i Alitalija ponovo proširile kod-šer sporazum Drugo proširenje kod-šer sporazuma Er Srbije i Alitalije

Er Srbija i Alitalija ponovo proširile kod-šer sporazum

Kompanije Er Srbija i Alitalija još jednom su proširile svoj kod-šer sporazum, saopštio je srpski nacionalni avio-prevoznik.

Po ovom sporazumu, Er Srbija će dodati svoj „JU“ kod na domaćim letovima Alitalije između Rima, Peruđe i Peskare, kao i na međunarodnim letovima između Milana i Abu Dabija.

Kod-šer sporazum uključuje i letove sa aerodroma Fjumićino u Rimu ka 14 destinacija u koje spadaju Abu Dabi (od 10. novembra), Atina, Berlin, Bilbao, Diseldorf, Istanbul, Malaga, Malta, Marsej, Nica, Tel Aviv, Tirana, Tuluz i Valensija, čime ukupan broj kod-šer destinacija sa Alitalijom raste na 37.

S druge strane, Alitalija će dodeliti svoju oznaku „AZ“ letovima Er Srbije između Beograda i osam međunarodnih destinacija, među kojima su Abu Dabi (od 10. novembra), Atina, Berlin, Istanbul, Štutgart, Solun, Tirana i Beč, čime povećava ukupan broj kod-šer destinacija sa Er Srbijom na 20.

– Zadovoljni smo što učvršćujemo naš kod-šer sporazum sa Alitalijom kako bismo obezbedili poslovnim putnicima i turistima više izbora i pogodnosti kada lete u okviru mreža destinacija naših avio-kompanija.

Na ovaj način će naša mreža destinacija u Evropi biti znatno produbljena, a istovremeno će Italiju učiniti dostupnijom putnicima Er Srbije, koji sada mogu da iskoriste prednosti jednostavnih konekcija preko Rima do 16 destinacija u Italiji i šire – izjavio je generalni direktor Er Srbije, Dane Kondić.

On je dodao da je zadovoljna što ovakva vest dolazi svega mesec dana od prethodnog proširenja kod-šer sporazume između Er Srbije i Alitalije.

– Italija i Srbija su dobro povezane u poslovnom i komercijalnom smislu, kao i u oblasti turizma.

Zahvaljujući proširenom kod-šer sporazumu, Alitalija će privući nove saobraćajne tokove turista i poslovnih putnika između Italije, Srbije i ka drugim destinacijama – objasnio je Džon Šepli, direktor sektora strategije i planiranja Alitalije.

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Gladius na: [POSLEDNJA VEST] Ujedinjeni Arapski Emirati potpisali ugovor za nabavku 80 aviona Rafal za verovatno ne manje od 15 milijardi dolara

Ja sam da mi Mig 31 nabavimo.Kada predje 17 km nedodirljiv je.Nijedna zapadna raketa vv ne ide preko 14 km visine a mig 31 moze sa 25 km da gadja

03. Dec 2021.Pogledaj

Veki na: [POSLEDNJA VEST] Ujedinjeni Arapski Emirati potpisali ugovor za nabavku 80 aviona Rafal za verovatno ne manje od 15 milijardi dolara

Bravo Hrvatska. Eto što znači kada netko kupi avione koji se prije nisu baš i prodavali. Reklama je reklama..

03. Dec 2021.Pogledaj

Andrija na: [POSLEDNJA VEST] Ujedinjeni Arapski Emirati potpisali ugovor za nabavku 80 aviona Rafal za verovatno ne manje od 15 milijardi dolara

Ne može da se poredi sa proizvodnjom aviona u ratnim uslovima (i to prvih 6 svi tokom drugog svetskog rata!) i u vreme kada su avioni bili daleko jednostavniji i jeftiniji.

03. Dec 2021.Pogledaj

Miloš77 na: [POSLEDNJA VEST] Ujedinjeni Arapski Emirati potpisali ugovor za nabavku 80 aviona Rafal za verovatno ne manje od 15 milijardi dolara

Edo, F-16 Blok 60 koji imaju danas ce napuniti 20 godina u UAE upotrebi za koju godinu. Dok Rafali ne dodju, svi F-16ce biti 20 i vise godina. Nisam čuo da se radi modernizacija na njima. Izabrali su Miraže 2000 da modernizuju pre koju godinu i to su danas pa do dolaska Rafal F4 najmoderniji…

03. Dec 2021.Pogledaj

Miloš77 na: [POSLEDNJA VEST] Ujedinjeni Arapski Emirati potpisali ugovor za nabavku 80 aviona Rafal za verovatno ne manje od 15 milijardi dolara

Rafal je impresivan zato sto tek posle 30 (ili 35) godina od prvog leta počinje da postaje popularan za pazar kao jedan od najboljih izbora zapadnog aviona. To ima direktne veze sa nedostatkom aviona pete generacije proizvedenim u Evropi. Rusi su loši sto kasne sa petom generacijom u odnosu na USA, a zapadna Evropa je…

03. Dec 2021.Pogledaj

Send this to a friend