BEG airport status
Er Srbija proširila kod-šer sporazum sa Alitalijom Osim Beograda, Milana i Rima, kod-šer sporazum se od sada odnosi i na druge letove na Balkanu, u Istočnoj i Zapadnoj Evropi

Er Srbija proširila kod-šer sporazum sa Alitalijom

Avio-kompanije Er Srbija i Alitalija proširuju postojeći kod-šer sporazum.

Osim letove Er Srbije i Alitalije između Beograda, Rima i Milana sporazum će se od sada odnositi i na druge letove koje Er Srbija obavlja na Balkanu, u Istočnoj i Severnoj Evropi, kao i na određen broj domaćih i međunarodnih letova koje obavlja Alitalija, saopštio je nacionalni avio-prevoznik.

Po proširenom sporazumu, Alitalija unapređuje ponudu dodeljivanjem svoje oznake “AZ” letovima koje obavlja Er Srbija iz Beograda ka 12 međunarodnih destinacija, u koje spadaju: Tivat i Podgorica (Crna Gora), Banjaluka i Sarajevo (Bosna i Hercegovina), Ljubljana(Slovenija), Stokholm (Švedska), Bukurešt (Rumunija), Zagreb (Hrvatska), Sofija (Bugarska), Skoplje (Makedonija), Prag (Češka), a od 25. oktobra i Varšava (Poljska).

Er Srbija će na sličan način dodeliti svoj “JU” kod letovima Alitalije iz Rima ka 21 destinaciji, od kojih je 17 domaćih (Ankona, Bolonja, Bari, Brindizi, Katanija, Firenca, Đenova, Lamecija Terme, Milano Malpensa, Napulj, Palermo, Piza, Ređo Kalabrija, Torino, Trst, Venecija i Verona, i četiri međunarodne (Barselona, Madrid, Kairo i Kazablanka).

Karte za nove kod-šer letove se mogu kupiti putem sistema za rezervacije dveju avio-kompanija kao i preko turističkih agencija.

Osim novih kod-šer letova i pogodnijih konekcija, gosti Er Srbije i Alitalije imaju mogućnost da stiču i iskoriste milje na celokupnoj mreži linija obeju avio-kompanija.

Zahvaljujući ovom kod-šer sporazumu, gosti mogu da lete ka željenoj destinaciji jedinstvenom kartom, jedinstvenom prijavom na let za celokupno putovanje na aerodromu polaska, kao i da preuzmu predati prtljag na kraju svog putovanja na aerodromu krajnjeg odredišta.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Živojin Banković na: Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele

Branko Србија 6 Хрватска 7 Словенија 1 Црна Гора три од којих се два нуде на продају

08. Feb 2025.Pogledaj

Dejanera na: Srbiji ostalo da se isporuči još 5 lakih višenamenskih helikoptera H145M

Logicno jeste ali je isto tako logicno da se to uradi kada na red dodje neki od vecih remonta. Tehnika napreduje, proizvodjac za dve godine moze da izadje sa D3, pa onda opet sa D4 za nekoliko godina, a mi onda samo da nadogradjujemoo sa jednog na drugi standard svako malo. Pa kad bi onda…

08. Feb 2025.Pogledaj

Branko na: Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele

Od 17 nasledjenih aviona trenutno je u Srbiji 6 aviona, 7 u Hrvatskoj ovoj firmi, 1 je poklonjen Sloveniji za Muyej a 4 preostala su ovi koji se prodaju... I to je sve kada se sabere

07. Feb 2025.Pogledaj

Nenad na: Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele

Možda neki bofors L70 ako imaju i prodaju. Mada sam ja mišljenja da ih mi sami imamo dovoljno. A sve ovo ostalo otpad.

07. Feb 2025.Pogledaj

Dejanera na: Komercijalne operacije „letećim taksijem“ u Srbiji sada i regulatorno definisane: Direktorat civilnog vazduhoplovstva objavio pravila za eVTOL letelice

A ko je lud da izda takav sertifikat i takvu dozvolu a da pre toga tu istu dozvolu ne izdajuFAA, EASA ili bar pojedinacno neka agencija iz zemlje proizvodjaca? I manite se pritisaka! Moze da te pritiska ko god hoce ako treba da potpises nesto to znaci da ces morati i da odgovaras za to…

07. Feb 2025.Pogledaj