BEG airport status
Odobrena dodatna sredstva za remont aviona Mig-29 i Mig-21 Remont kao prelazno rešenje. Foto: Žarko Skoko

Odobrena dodatna sredstva za remont aviona Mig-29 i Mig-21

Vlada Srbije donela je odluku o rasporedu dodatnih sredstava Ministarstvu odbrane u iznosu od 600 miliona dinara koja će biti namenjena za obezbeđenje rezervnih delova, remont i produžetak veka upotrebe aviona MiG-29 i MiG-21.

– Aktuelna poseta Moskvi ministra odbrane Bratislava Gašića i razgovori sa ruskim ministrom odbrane Sergejem Kužugetovičem Šojguom doprineće što hitnijoj implementaciji ove odluke Vlade Srbije –  saopštilo je Ministarstvo odbrane.

Odluka Vlade usledila je posle uskršnje posete premijera Aleksandra Vučića aerodromu Batajnica i sagledavanja stanja u Ratnom vazduhoplovstvu i protivvazduhoplovnoj odbrani.

Dodatna sredstva Ministarstvu odbrane opredeljena su kao prelazno rešenje do nabavke novih vazduhoplova za potrebe RV i PO.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

dj

Produzenje veka upotrebe?! E bas bi to voleo da vidim. Po kojoj verifiovanoj tehnologiji projektnog biroa i proizvodjaca. I MiG 29 (nasa verzija 9.12) i MiG 21bis, su muzejski eksponati u Rusiji. Nema ih vise ni na vojnim otpadima u Rusiji.

Odgovori
Ж

Грешите, МиГ-29 9-12 се итекако користи у Русији а пре неки дан је у 121. АРЗ Кубинка завршен ремонт једног. http://russianplanes.net/id160730

dj

Moguce Zivojine, no te masine su spram novim verzijama bas proslost, na nedovoljnim stokom rezervnih delova.

Ж

Пошто се верзије 9-12 а и 9-12А у Русији још ремонтују онда ће сигурно бити у употреби још неколико година.

Jo

Mig-29 bi mogli da budu solidno remontovani ako se nađu pare (u šta sumnjam) . Što se tiče Mig-21, koliko mi je poznato Rusija više ne nudi takve usluge jer jednostavno nema ni pouzdanih delova kojima bi se vršio remont (proizvodnja prestala pre više od 20 godina) . Ukrajinci su nešto skarabudžili Hrvatima, ali pitanje je koliko je to kvalitetno .

Odgovori
Ai

A može li netko odgovoriti na pitanje, ako su ovo "dodatne pare za remont" koje su i kolike do sad planirane i izdvojene ? I jel' remont tih aviona uopće bio u planu ili njihovo pojačano održavanje ?

Odgovori
VO

Živi bili pa videli. Sve je navodno već dogovoreno, a šta je i kako urađeno saznaće se pre ili kasnije.

Odgovori
Wi

Bilo bi super kada bi veci deo tih para za remont ostao u Srbiji , kada bi sto vise moglo da se uradi ovde.Inace odlicna vest.Jos nesto gde su oni sto su mi kupovali sok i sendvic?

Odgovori
Jo

To nikako ne ! Već smo imali gorka iskustva sa domaćim "remontovanim" avionima . Nažalost, nemamo mi više u Srbiji mogućnosti da tako nešto odradimo .

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj