Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

27. nov 2024

Međunarodna radionica posvećena žirokopterima okupila najiskusnije pilote iz Hrvatske, Srbije i Mađarske u Čakovcu

14. nov 2024

Rekordna godina za Aero-klub Otočac: Ostvareno 1000 operacija na Špilniku

12. nov 2024

Avio-služba Vlade Srbije: Osvežen izgled Lirdžeta 31, novi hangar u rebalansu državnog budžeta

11. nov 2024

Vazdušni saobraćaj budućnosti: Srpski i svetski stručnjaci na panelu o „letećim taksijima“

1. nov 2024

Od utopije do realnosti: Analiza izvodljivosti „letećih taksija“ za EXPO 2027 u Srbiji

31. okt 2024

ISSA simpozijum na Mašinskom fakultetu: Kompanija „Prince Aviation“ i održivo poslovanje – od „pametne zgrade“ do „chat bota“ u procesu zapošljavanja

30. okt 2024

FAA usvojila novu regulativu za eVTOL letelice: Prva nova regulatorna kategorija civilnih vazduhoplova od 1940-ih

28. okt 2024

„Prince Aviation“ produžio ugovor sa američkom kompanijom: Instalacija inovativnih vingleta za unapređenje performansi poslovnih aviona u Beogradu

25. okt 2024

[EKSKLUZIVNO] „Flying Bulls“ ispod mosta Mala Rijeka u Crnoj Gori: Negativna petlja Gripen pilota jer im je Red Bul to organizovao

24. okt 2024

Avioni Utva-75 u nepriznatoj afričkoj državi Somalilend, u projektu učestvuju i stručnjaci iz Srbije

24. okt 2024

[INTERVJU] Kanadska komercijalna korporacija: Pomoć zemljama Balkana u finansiranju kupovina aviona i helikoptera

22. okt 2024

Isporuka privatnog Air Tractora za Osijek preko Kanade, Grenlanda i većeg dela Evrope

14. okt 2024

Nakon pozajmice Skoplju radi restauracije i izlaganja jedrilica Ilindenka vraćena u Beograd

1. okt 2024

Bili smo na otvaranju novog hangara „Prince Aviationa“: Nova etapa u rastu srpskih bizjet eksperata

1. okt 2024

[NAJAVA] Trodnevni vazduhoplovni događaj u Trsteniku: Šesti po redu „Blanik Kamp Kup“ i otvoreni Letački dan

28. avg 2024

Direktorat civilnog vazduhoplovstva zabranio poletanja i sletanja ultra-lakih aviona sa „operativnih mesta na vodi“

22. avg 2024

[NAJAVA] Fly-in na aerodromu Ćuprija u subotu 7. septembra

19. avg 2024

Egzotične registracije vazduhoplovnih vatrogasaca u Makedoniji: Nakon južnoameričkih, pomogli i australijski Er Traktori

15. avg 2024

[ANALIZA] Crnogorska dilema: Treba li ukinuti policijsku helikoptersku jedinicu i šta kupiti – „mali“ ili „veliki“ Kanader?

9. avg 2024
Preljina: Prvi aeromiting sezone
Motorni zmaj tipa Tanarg, francuske firme Air Creation. Za komandama pilot Vladimir Stojković.

Preljina: Prvi aeromiting sezone

Na dan vojne parade u Moskvi jedano malo sportsko letelište po drugi put je otvorilo letačku sezonu i okupilo do sada najveći broj učesnika. Iako je vojska ovoga puta bila odsutna raznovrsnost letelica je bila na nivou.

Ultralake letelice su dominirale. Air Creation, Pipistrel, Aero East, Pionir, Alpi Aviation. Gosti su došli iz Trstenika, Zemun Polja, Kraljeva, Vojke i drugih lokacija, što letelicama što drumom.

Boriša Mandić je ponovo bio zadužen za besprekornu organizaciju, posluženje i ono najbitnije – razglas.

Atmosferu pogledajte na fotografijama Žarka Skoka.

IMG_3554-2
Ultralaki avion Sila 450 C, proizvođača Aero East Europe iz Kraljeva. Pilot Milorad Matić.
IMG_3459
Pipistrel Virus, VK Vihor, pilot Dragan Vrenčev.
IMG_3338
American Champion 7GCBC Citabria Explorer
IMG_3276
Pionir iz Zemun Polja.

 

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

М

Иначе тај аеродром у Прељини, име је РАВАН ( само име говори о карактеристикама аеродромске писте) иам занимљиву историју…чини ми се да је са тог аеродрома полетео први војни авион на Скадар , тамо далеко…

Odgovori
Mi

Gledao sam snimke sa ovog fly-in dogadjaja i zaista sam bio razočaran nivom bezbednosti letenja. Kao da u toj zemlji niko ništa nije naučio iz brojnih udesa sa smrtnim ishodima u poslednje vreme. Avioni su nadletali publiku na veoma maloj visini i pri tome izvodeći zahtevne manevre često na ivici operativnih limita aviona. Zašto je to tako? Gde je inspektor direktorata u toj situaciji da kazni organizatore i barem privremeno zatvori letelište dok se ne nadje neko kompetentan da ga vodi? Krajnje je vreme da se neko ozbiljno posveti bezbednosti letenja, pogotovu u generalnoj avijaciji gde vlada opšta kaubojština trenutno.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs