BEG airport status
Viz er organizovao specijalan let svojim prvim A321 ceo Klasična muzika na specijalnom letu A321ceo kompanije Viz er / Foto: Wizz Air

Viz er organizovao specijalan let svojim prvim A321 ceo

Kompanija Viz er (Wizz Air) počela je letove svojim prvim A321 ceo sa 230 sedišta. Ovaj low-cost prevoznik je tim povodom organizovao specijalni let sa aerodroma Luton u Londonu i proslavu.

Prvi Vizov A321ceo zvanično je počeo sa letovima između Budimpešte i Lutona 20. novembra.

– Najveća prednost novog aviona A321 za naše putnike je ta što možemo da uvedemo nove još niže cene kao rezultat veće efikasnosti u odnosu na A320 – rekao je Džon Stivenson, izvršni potpredsednik Viz era.

FA_20151124_0335-XL
Veći avion kao odgovor na rast broja putnikaa / Foto: Wizz Air

Kako objašnjavaju u kompaniji, uvođenje A321ceo u saobraćaj došao je kao odgovor na „povećanu tražnju za putovanjima u regionu Centralne i Istočne Evrope“.

– U prvoj polovini poslovne 2016. godine (koja se završava 31. marta 2016.) Viz er je prevezao 10,7 miliona putnika što je za 20 % više u odnosu na saobraćaj u istom periodu poslovne 2015. godine, a stopa popunjenosti putničke kabine uvećana je na 90,7 % – objašnjavaju u kompaniji Viz er.

wizz
Prva četiri A321ceo biće bazirana u Budimpešti / Foto Wizz Air

Prve četiri letelice A321 ceo biće bazirane u Budimpešti, dok će ostale biti raspoređene tako da pokriju najprometnije rute u Vizovoj mreži linija.

Wizz
Do 2018. Viz er će imati još 26 A321ceo / Foto: Wizz Air

Do 2018. godine Viz eru će biti isporučeno ukupno 26 aviona, dok se u perodu od 2019. do 2024. godine očekuje isporuka 110 A321 neo čija je narudžbina dogovorena na ovogodišnjem Buržeu.

Iz kompanije, međutim, poručuju da još uvek „nisu odlučili koje će motore imati ovih 110 naručenih aviona“.

Na svojim A320 ceo i A321 ceo Viz er koristi IAE V2500 motore.

wizz
Do kraja godine isporuka još dva A321 ceo / Foto: Wizz Air

Drugi A321 ceo stiže tokom decembra, a naredne godine stiže još devet aviona.

Viz er je nedavno najavio sporazum o lizingu sa „CDB Leasing“ (lizing kompanija Kineske investicione banke) koji omogućava finansiranje šest novih A321 ceo, uključujući i dva koja će biti isporučena u ovoj godini.

wizz

wizz

wizz

wizz

Sve fotografije: Wizz Air

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

bgd na: [ANALIZA] Stavljamo pod lupu kineski PVO sistem FK-3: Premijere pančevačkog Drugog raketnog diviziona

Nama treba bar deset baterija ovog sistema, koje postepeno ytrba dokupljivati. Videli smo na primeru Ukrajine da je napredne sisteme jako tesko unistiti.

22. May 2024.Pogledaj

Islander na: Ivica Ivandić za “Jutarnji List“: Hrvatski Rafali verovatno nemaju AESA radar, pokazaće se u pravom svetlu samo ako budu dovoljno finansirani

@Purgacov @Raider Hvala na linkovima ..ovde sva prica zavrsava ..Pametnom dosta .. Da je bar pilot u mirovini Ivica Ivandic procitao ove linkove onda nebi ljude ostavavljao u nedoumici mozda da ili ne … Ili je veliki propust koji se nije smio dogoditi ili opet pilot je informacije davao onoliko koliko mu je HRZ dozvolio…

22. May 2024.Pogledaj

Zoran Vukosavljević na: [ANALIZA] Stavljamo pod lupu kineski PVO sistem FK-3: Premijere pančevačkog Drugog raketnog diviziona

Moguće da se kabine mogu pomerati u određenom sektoru. Takođe, nije isključeno ni da se ove "antenice" možda mogu pomerati po mesnom uglu. Sve ćemo to, u jednom trenutku, saznati detaljnije.

22. May 2024.Pogledaj

Srbofil na: [ANALIZA] Stavljamo pod lupu kineski PVO sistem FK-3: Premijere pančevačkog Drugog raketnog diviziona

Još jedan odličan tekst autora, a i sam sistem je još uvek velika nepoznanica pa je dosta zanimljivo čitati/istraživati. Treba samo naglasiti da troposkater nije 1:1 zamena za LoS komunikaciju zbog propusnog opsega, gubitaka itd. Laički rečeno, mnogo manje informacija se može tako preneti. Još ostaje nepoznanica kako kineski IFF radi sa Thales modulima u…

22. May 2024.Pogledaj