BEG airport status
Ministarstvo nastavlja festival obećanja: Lađevci će biti civilni, imaće redovnog prevozioca i biće profitabilni "Lađevci" ili "Morava"? Ove godine ili sledeće?

Ministarstvo nastavlja festival obećanja: Lađevci će biti civilni, imaće redovnog prevozioca i biće profitabilni

U danu u kojem su DCV i Aerodrom „Nikola Tesla“ skromno ali konkretno pomogli niškoj vazdušnoj luci, nekoliko kilometara severnije, mešoviti vojno-civilni aerodrom „Morava“ bio je žrtva još jedne tirade političkih obećanja, u do sada nezabeleženim količinama.

Naime, potpredsednica vlade i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović izjavila je prilikom iznenadne kontrole kraljevačke građevinske administracije da će „Morava“ imati svetlu, gotovo neverovatnu budućnost.

Ministarka je obećala prve redovne letove sa ovog aerodroma početkom 2016. godine, rekla je da „Morava“ neće dobiti ni dinara lokalnih subvencija, da će biti civilni aerodrom i da će poslovati profitabilno. Ona je naglasila da ne zna ni ko ni gde će redovno leteti sa i do „Morave“ ali je ubeđena da su za razvoj turizma u ovoj regiji potrebni direktni letovi.

Da li će ova nezabeležena količina obećanja u nekoliko vezanih rečenica postati realnost ostaje da se vidi ali brza provera dosadašnjih obećanja ministarske Mihajlović, kada su aerodromi u Srbiji u pitanju, ne ohrabruje.

Naime, pre tačno godinu dana ministarka je izjavila da će „Niš postati stecište low cost avioprevoznika“ pominjući konkretne brojke. Ona je tada obećala da će aerodrom Niš u 2015. godini opsluživati 40.000 a godinu dana kasnije 100.000 putnika.

Direktor niškog aerodroma „Konstantin Veliki“, očigledno bez deljenja ministarkine vizije, juče je objavio medijima da je njegova vazdušna luka uz pomoć Wizz Aira i njegovih linija za Malme i Bazel do sada opslužila 7.000 putnika.

Da nepoverenje u obećanja koja dolaze iz njenog ministarstva nije zlonamerna sarkastična zabava vazduhoplovne struke dokazala je sama ministarka posetom „Moravi“ u februaru ove godine. Tom prilikom su ona i njen pomoćnik za vazdušni saobraćaj Zoran Ilić dokazali da su ljudi od reči, barem kada je u pitanju formulacija obećanja. Koja, takođe, nisu ispunjena:

– Na vojnom aerodromu Lađevci u ovoj godini počeće da se realizuju i civilni letovi, a preduzeće “Aerodromi Srbije” biće formirano u naredna dva meseca, u martu ili aprilu – najavila je tada gospođa Mihajlović.

Pomoćnik ministra za vazdušni saobraćaj Zoran Ilić rekao je tada da aerodrom “Morava” već može da funkcioniše u C kategoriji, odnosno da mogu da ga koriste avioni tipa Boeing 737, Airbus 319, Airbus 320, odnosno avioni koji imaju izmedju 120 i 180 putničkih mesta.

Poslednja obećanja ministarke Mihajlović data danas:

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Al

Koji vam je sledeci rok gospodjo Mihajlovic?
Do kada ce Kraljevo da tone ?
Ako ste vi Gospodjo Mihajlovic zadovoljni radom lokalne samouparve u Kraljevu odmah mozete dole i vi sa vlasti da sidjete sa kompletnom Lokalnom Kraljevackom samoupravom.!!!

Odgovori
Al

Pa sta pustate ovu lazaru ova nikada istinu nije rekla!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

MedoMed na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Zaslužena mirovina :( Jako dobro je imati Saveznike. Hrvatska ne treba žrtvovati obuku pilota na Rafalaima.

02. Dec 2024.Pogledaj

Srbofil na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

@Tomass Sasvim je svejedno da li ce godinu, dve, tri ili koliko vec, saveznicki avioni cuvali VaP HR. @Djuka Ne bih koristio termin "patuljaste", HR je znacajna zemlja geopoliticki, ali svakako ne vidim +12 aviona kao neki mega diprinos NATO, u koliko znamo da je takticka avijacija upravo najjaci adut tog saveza. Sa druge strane…

02. Dec 2024.Pogledaj

Djuka na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Realno ako jedna Bavarska nema sopstvenu lovacku avijaciju ili sta znam, Bec koji ima duplo veci BDP od Hrvatske, ni ja u kontekstu NATO ne razumem potrebu razlicitih patuljastih EU drzavica da istu skupo placaju i trose desetine miliona evra godisnje na minimalno letenje.

02. Dec 2024.Pogledaj

Tomass na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Islo se na polovne jel novi jos ne bi doslii. Znami koliko je roj isporuke za noce Rafale i nove F 16.Bugarska i Slovacka jos nisu dobili svoje nove F 16. A narucili su ih prije nego hr Rafale. Ne brini za Hrz

02. Dec 2024.Pogledaj