Prvi put u velikoj ligi. Jedva peti let u novom avionu sa kojim više ne radiš akrobacije već gledaš kako da budeš što brži. Na možda drugoj (neko će reći i prvoj) najtežoj stazi u Red Bull Air Race šampionatu. Novajlija si ali nikako neiskusan. Šta je u tvojoj glavi na jutro velike trke?
Pitanja su na koja samo Peter Podlunšek može dati odgovore ali i pitanja koja mu sigurno neću postaviti pre današnjeg „race day-a“. Jučerašnji rezultat u kvalifikacijama možda nije najsjajniji ali je uzmimajući u obzir da mu je ovo prva trka u „Master Class“ selekciji, da je imao minimalno vreme da zaista leti u svom novom rejseru i da je na stazi u Abu Dabiju i jedan Kirbi Čemblis (Kirby Chambliss) uspeo da završi iza njega – nije loše.
Peter je juče završio na pretposlednjem 14. mestu sa vremenom 1:02.154 što će ga u prvoj rundi danas (pilot protiv pilota) staviti protiv drugog najbržeg u kvalifikacijama Matijasa Dolderera (Matthias Dolderer). Ključna Peterova greška juče je bilo penjanje prilikom prolaska kroz gejt. Da nije ovih kaznenih sekundi završio bi na 7. mestu. Tako dobro „uhvatiti“ svoj novi avion i biti u stanju da završiš na sredini – nije loše.
Ukoliko vam i dalje nije jasan sisitem takmičenja, pogledajte video:
Pit lane talk
Kako je uspeo da uđe u „Master Class“, zbog čega je Abu Dabi tako teška staza, sa koliko strasti i u koliko detalja može ući u objašnjavanje zbog čega je njegov novi Edge 540 tako cool?
Pitanja su koje sam juče postavio Peteru pred početak kvalifikacija dok je njegov tim obavljao poslednje pripreme pred let.
Uvek raspoložen za priču, ovoga puta sa detaljima koje još niste imali prilike da čujete, Peter nam na odličan način objašnjava izazove jednog „Master Class“ pilota:
Svi Red Bull Air Race Abu Dabi postovi grupisani na jednom mestu: