BEG airport status
Er Srbija i Montenegro erlajns potpisali kod-šer sporazum "Aranžman sa Er Srbijom prilika za pronalaženje budućeg strateškog partnera Montenegro erlajnsa" / Ilustracija: Air Serbia

Er Srbija i Montenegro erlajns potpisali kod-šer sporazum

Kompanija Er Srbija (Air Serbia) i crnogorski nacionalni avio-prevoznik Montenegro erlajns (Montenegro Airlines) zaključili su sporazum o kod-šer saradnji. Mesta na kod-šer letovima mogu se rezervisati od septembra, saopštila je Er Srbija.

Sporazum su u Tivtu potpisali Branislav Malović, izvršni direktor za odnose sa državnim organima i organizacijama Er Srbije, i Zoran Kostić, izvršni direktor avio-kompanije Montenegro erlajns.

– Po ovom sporazumu, Er Srbija će produbiti svoje vazdušne veze sa Crnom Gorom dodajući svoju“JU” oznaku naletove Montenegro erlajnsa između Beograda i Podgorice i Tivta. Pored toga, srpski avio-prevoznik će takođe biti kod-šer partner na letovima između Podgorice i Rima – rečeno je u Er Srbiji.

S druge strane, Montenegro erlajns će ostvariti pristup rastućoj mreži linija Er Srbije pridružujući svoju oznaku „YM” letovima Er Srbije između Beograda i 32 destinacije, uključujući i Tivat i Podgoricu. Putnicima avio-kompanije Montenegro erlajns će se pružiti mogućnost putovanja preko Beograda do značajnih centara, u koje spadaju Njujork, Abu Dabi, Pariz i London.

– Smatramo da potpisivanje kod-šer ugovora sa Er Srbijom predstavlja izuzetnu šansu za budući razvoj crnogorskog avio-prevoznika Montenegro erlajnsa. Na ovaj način smo otvorili vrata našem nacionalnom avio-prevozniku za ulazak u Etihadov partnerski program sa kompanijama kao što su Alitalija i Er Berlin, što je i bio cilj sastanka koji je održan sa predstavnicima Etihad ervejza u Abu Dabiju u februaru ove godine.

Aranžman sa Er Srbijom je izuzetna šansa za pronalaženje budućeg strateškog partnera za crnogorskog avio-prevoznika, što je uostalom i opredjeljenje Savjeta za privatizaciju Vlade Crne Gore – objasnila je Daliborka Pejović, predsednica Odbora direktora Montenegro erlajnsa, saopštila je Er Srbija.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Asda na: [ANALIZA] Da li su Srbiji zaista potrebni izraelski raketni artiljerijski sistemi PULS i besposadne letelice Hermes?

@Alex Da samo sto mi nismo ni jaka ni velika vojska, to da je diverzifikacija dobra, pa gledaj u ratnim uslovima gde imas embargo na dotok rezervih delova da li je bolje da imas mnogo delova za jedan sistem ili po malo za mnogo sistema i od kojih ces neke morati vremenom da cerupas da…

29. Nov 2024.Pogledaj

Nikola P. na: Nakon 17 meseci rekonstrukcije glavna pista aerodroma „Nikola Tesla“ ponovo u funkciji

Dobro je da napokon umetnuta pista ide u istoriju. Umetnuta pista osim što će biti najskuplja rulna staza na svetu, podseća će nas na ogromnu propuštenu priliku da Beogradski aerodrom dobije pravu - drugu pistu kao i novi putnički i cargo terminal koji bi mogli stvarno da nas pozicioniraju kao ozbiljan regionalni hub u narednim…

29. Nov 2024.Pogledaj

Samo kazem na: Nakon 17 meseci rekonstrukcije glavna pista aerodroma „Nikola Tesla“ ponovo u funkciji

bravo za novu pistu, Ali, nakon toliko para I vremena mogli su I travnjak uz pistu urediti

29. Nov 2024.Pogledaj

Feline na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Od toga imaju neposredne koristi ne samo lisice, nego i vukovi, divlje mačke i ostale životinje. Treba tako organizovati i prihranjivanje životinja kojima se staništa neprekidno smanjuju, bilo bi još više mogućnosti za razvoj komercijalne avijacije.

29. Nov 2024.Pogledaj