BEG airport status
Zorana Mihajlović: Vlada se dogovara da Er Srbija leti za Čikago i Kanadu Strategija za narednih 5-7 godina biće da aerodrom u Nišu postane centar kao i "Nikola Tesla"

Zorana Mihajlović: Vlada se dogovara da Er Srbija leti za Čikago i Kanadu

Prilikom otvaranja poslovnice turističke agencije „Fly Fly Travel“, ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, Zorana Mihajlović, najavila je buduće planove Vlade i preduzeća „Aerodromi Srbije“ u vezi sa vazdušnim saobraćajem.

– Njujork neće biti jedini grad do koga će leteti Er Srbija. Vlada radi i dogovara se da imamo letove i za Čikago i, nadam se, letove za Kanadu – navela je Mihajlović.

Ona je istakla i da se Srbija već nalazi u Evropi kada je reč o avio-saobraćaju, a da „Nikola Tesla“ pretenduje da postane regionalni lider.

– Aerodrom Nikola Tesla beleži veliki rast od kada je počela sa radom Er Srbija – od oktobra 2013. godine. Pet miliona putnika i trend budućeg razvoja govori da će aerodrom „Nikola Tesla“ biti regionalni lider. Ima mogućnost da se najbrže razvija u narednih deset godina – izjavila je Mihajlović.

Navodi i da se trenutno radi na razvijanju manjih aerodroma u zemlji.

– Ono što radimo u prethodnih godinu i po dana odnosi se na razvijanje aerodroma u Nišu. Puno je uloženo da bi on mogao da se koristi kao aerodrom 12 meseci u toku godine i 24 časa dnevno, bez obzira na vremenske prilike. To je ranije bio problem, ali smo to rešili. Verujemo da će se Niš dodatno razvijati. S obzirom na sve infrastrukturne transportne koridore koji kreću da se razvijaju, Niš je svakako biti centar u narednom periodu, kao i Beograd. To je strategija za narednih 5-7 godina.

Pored toga, mi hoćemo da razvijamo i male, turističke, aerodrome jer Srbiju vidimo kao jednu od poželjnih turistikih destinacija gde imamo najmanje četiri ili pet aerodroma koji se nalaze unutar privrednog društva „Aerodromi Srbije“. Tu ćemo zajedno sa Direktoratom civilnog vazduhoplovstva i SMATSA-om ulagati – navela je Mihajlović.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Pr

Kad bi gospodja ministarka, prestala da se frlja sa destinacijama, investicijama i brojkama, mozda bi joj verovali… Vec vise puta nas je uverila da od njenih izjava nema nista.

Odgovori
Ja

Dovedite Airsrbiju u Nis, sada se Wizz i Ryan otvaranjem destinacija bore za svakog putnika medjusobno ovde vozeci ih na sporedne aerodrome, a svi ti ljudi bi sigurno putovali nacionalnom kompanijom. Na kraju izgleda nije bilo nista pokazivanja A330-200 pre pocetka letova za JFK.

Odgovori
sr

Onda se moraju nabaviti jos najmanje 2 siroko trupna aviona.
Takodje je pitanje koliko je to isplativo.

Odgovori
De

Let do čikada, preko Toronta je isplativiji od leta za NYC, naročito za JFK. Zato je Komdić prvo j pominjao tu destinaciju. Sto se Njujorka tiče Newark (EWR) bio bi bolji izbor za zbog konekcija sa gradom.

Ko

Dejane, sta znaci bolje povezan! Jfk za tvoj info ima direktnu metro liniju sa gradom dok sa ewr mozes doci iskljucivo autobusom! Ewr se ne nalazi cak ni u New York drzavi, da ne pricam o udaljenosti!

JFK je bliži samo onima koji žive u Bruklinu i istočno, svima ostalima je EWR bolja opcija. Malo ko koristi metro kada putuje sa koferima, i s te strane je EWR bolja opcija jer ima bolju vezu sa zapadom, jugom i severom, a i vožnja do Menhetna od EWR-a je sasvim ok (Menheten je podjednako udalljen od oba). Drugo, mislim da u Džerziju ima baš dosta našeg sveta, malo njih će koristiti JFK jer je kraće leteti sa presedanjem od 45-50 minuta u Minhenu ili Cirihu, nego se voziti sat i po vremena do JFK-a. Treće, ako se ne varam, EWR je jeftiniji za avio-kompanije, pa bi i karte bile nešto jeftinije, mada, može da se desi i da nije bilo slobodnih slotova za EWR, ili da su bili preskupi u terminima koji bi bili interesantni za AS. U svakom slučaju, JFK vs. EWR je tema koja neće biti rešena ovom razmenom mišljenja.

Du

A kada će letovi za Albukerki i Montevideo?

Odgovori
Da

na sveti nikad a mozda ni tad . druze pa ima vaznijih destinacija od montevideo bog te video . Pa gde je Maiami. L.A itd .

Aj

Mislim da je Dusko bio sarkastican :)

Odgovori
12

Cek malo, zar nam letovi za Kanadu nisu ranije bili odobreni?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Drazo1 na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

gola je laz da Slovenija placa air policing .ne placaju ni Balticke zemlje i ne znam zasto se to stalno ponavlja

03. Dec 2024.Pogledaj

KK na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

@Goran Da li je Pula jos sposobna da radi s lovackom avijacijom? Bas gledam mapu, Zadar je idealan jer je sredisnje rasporedjen, a citao sam i da se planira obnova podzemne avio vojne baze u Splitu (Cetina). Ne znam koliko je velika i koliko aviona moze primiti, a ni i koliko je zapustena. U svakom…

03. Dec 2024.Pogledaj

Sima Kosmos iz dalekog svemira na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Nego zna li neko koliko može jednu državu koštati iznajmljivanje tuđeg vazduhoplovstva za kontrolu vazdušnog prostora? Ima li kakav stručnjak da nam kaže kako to funkcioniše, od čega zavisi, da li se plaća kešom ili u naturi, i koliko uopšte košta? I ima li negde u svetu neki primer da je neko iznajmio tuđe avione…

03. Dec 2024.Pogledaj

Milki na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

@Brtuala Kakve veze ima civilni zračni promet sa NATO-om ? Lima o čemu ti pričaš ?

03. Dec 2024.Pogledaj

dado na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Konstatacija u ovoj ili onoj rečeničnoj formi da će do početne operativne sposobnosti hrvatske eskadrile naoružane Rafalima dežurstvo preuzeti mađari i Talijani (n x objavljeno na T6 i u tekstu i komentarima) se vuče od potpisivanja (Hr) ugovora za Rafale tako da ne vjerujem da je tu u pitanju neinformiranost, Hr piloti što u Fr…

03. Dec 2024.Pogledaj