BEG airport status
Počela testiranja novog terminala zagrebačkog aerodroma U toku testiranje parkiranja A320 na novu stajanku i prilaz aviomostovima / Foto: Aerodrom Franjo Tuđman

Počela testiranja novog terminala zagrebačkog aerodroma

Zagrebački aerodrom protekla tri dana sprovodi prva testiranja novog terminala čije je otvaranje najavljeno za mart 2017. godine.

– Pod nadzorom „Operational Readiness & Airport Transfer“- ORAT tima sastavljenog od stručnjaka iz grupacije ADP, TAV i MZLZ, Međunarodna zračna luka Zagreb i Croatia Airlines od 20. do 22. prosinca provode prva testiranja parkiranja zrakoplova A320 na novu stajanku i pristajanje na aviomostove kojima će se ubuduće putnici ukrcavati i iskrcavati u/iz zrakoplova. – saopštila je zagrebačka vazdušna luka.

unnamed-2
U toku ispitivanje upravljanja operacijama i usklađivanje sa sigurnosnim standardima / Foto: Aerodrom Franjo Tuđman

Navodi se da je svrha ovih testiranja „ispitivanje upravljanja operacijama aviona u kontaktu s novim terminalom i usklađivanje sa reguliranim sigurnosnim standardima i standardima operativne efikasnosti, dogovorenim između Croatie Airlines i zagrebačkog aerodroma“.

– U navedenim će testiranjima svakodnevno sudjelovati više od 50 profesionalaca: posada zrakoplova i zemaljsko osoblje Croatia Airlinesa, MZLZ Upravitelj za sigurnost, aerodromsku zaštitu i koordinaciju operativnih procesa te MZLZ Zemaljske usluge za prihvat i otpremu zrakoplova. Testiranja su simulacije stvarnih operativnih uvjeta u dnevnim i noćnim satima.

Ovaj proces zajedničkog ispitivanja između MZLZ-a i svih dionika uključenih u operativne procese nastavit će se ravnomjernim ritmom sve do otvaranja novog putničkog terminala kako bi se zajamčila optimalna priprema svih zaposlenika koji sudjeluju u operativnim procesima. –

unnamed-3
Nastavak testiranja sve do otvaranja terminala u martu 2017. / Foto: Aerodrom Franjo Tuđman

Novi terminal zagrebačkog aerodroma rezultat je davanja u koncesiju ove vazdušne luke, o čemu je bilo reči i u analizama našeg redovnog kolumniste iz Zagreba, Alena Šćurica – „Lekcije iz regiona: Treba li Aerodrom Nikola Tesla dati pod koncesiju?“ i „Kuda bi trebao ići zagrebački aerodrom„.

unnamed

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

z

Lep aerodrom,takoseto radi,ane sirit modularno stoputa i onda dobijes ruglo od aerodroma.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Pedja na: Pozitivne i negativne strane novog terminala Zračne luke Zagreb

Alene, Pre svega cestitke na tekstu i na novo izgradjenom terminalu. Ocigledno je da je sa estetske strane novi terminal veliki korak napred ali dok sam citao vas tekst ja sam stekao utisak da sto se funkcionalnosti tice taj korak i nije toliko veliki, cak sta vise mozda je negde i korak unazad. Napravili ste…

29. Mar 2017.Pogledaj

Zeljko na: Pozitivne i negativne strane novog terminala Zračne luke Zagreb

Zašto Air Serbia A330 jučer na novoj zgradi ZAG nije pristao na avio most?

29. Mar 2017.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: Pozitivne i negativne strane novog terminala Zračne luke Zagreb

Ma to sa migovima je puno pretjerana priča: 1. Sve je to stvar procedura koje dogovaraju MORH i ZAIC. Nije Zagreb jedini aerodrom koji ima ratno zrakoplovstvo paralelno na istim pistama. Ako to može Frankfurt, sa velikim brojem ratnih aviona, onda to svakako može i Zagreb sa tih par migova. 2. To se neće dešavati…

29. Mar 2017.Pogledaj

Gomi na: [POSLEDNJA VEST] Ministarstvo odbrane „99% odlučilo“ da će Orao biti modernizovan pre G-4

@SF ja postujem sta gospodin Peruni pise u svojim komentarima o avionu JL9, zato sam dosta procitao o istom aparatu i mogu reci da mi se svidja kad je u pitanju avion/cena, ali nisam siguran da postoji volja za nabavku istog i ja to postujem. Jednostavno nisam strucan da donosim ovako kompleksne odluke, bogu hvala,…

29. Mar 2017.Pogledaj

Maxim na: Pozitivne i negativne strane novog terminala Zračne luke Zagreb

Trebalo bi biti brže ako MIG-ovi ne presjeku put busevima :-) Slažem se da je malo prerano za neke ozbiljnije analize, ali ce biti zanimljivo pratiti razvoj aerodroma i CA. Naime siguran sam da koncesionar ima velika ocekivanja, a pitanje je da li ce CA moci pratiti te ambicije ili ce biti lagano istiskivana. U…

29. Mar 2017.Pogledaj