BEG airport status
Prvih devet polaznika iz Srbije završilo trogodišnju obuku u Etihad ervejzu "Po povratku u Beograd zauzeće menadžerske pozicije u Er Srbiji"/ Foto: Air Serbia

Prvih devet polaznika iz Srbije završilo trogodišnju obuku u Etihad ervejzu

Kompanija Er Srbija (Air Serbia) obeležila je završetak obuke devetoro državljana Srbije u okviru programa za razvoj karijere kompanije Etihad ervejz (Etihad Airways).

– Grupi diplomaca su dodeljeni sertifikati na ceremoniji koja je održana u Al Raha Bič hotelu u Abu Dabiju, gde im se pridružilo oko 300 diplomaca iz Etihad ervejza i Er Sejšela. Milica Marjanović, Milica Bungin, Jovan Đukić, Stefan Radovanović, Ivan Bikić, Nikola Drenovac, Milan Milić, Aleksandar Jeličić i Iva Karadžić započeli su obuku u decembru 2013. godine, a sada su se vratili u Beograd gde će zauzeti menadžerske pozicije u Er Srbiji – navodi se u saopštenju srpskog nacionalnog avio-prevoznika.

Navedenih devet diplomaca su prvi iz Srbije koji su završili „Etihad Graduate Management Program” (EGMP) – kurs uveden 2013. godine sa ciljem razvoja ljudskih resursa koji traje od 24 do 30 meseci.

– Kurs uključuje četiri meseca osnovnog učenja o avio-industriji, nakon čega polaznici prolaze praktičnu obuku u ključnim oblastima poslovanja Etihad ervejza, a posle toga se specijalizuju za konkretne poslove u okviru avio-kompanije – saopštila je Er Srbija.

Ceremoniji diplomiranja prisustvovali su članovi višeg rukovodstva Er Srbije, uključujući i Davora Mišeljića, izvršnog direktora za saobraćaj i Majkla Jultena, direktora za usluge. Završetak obuke polaznicima je čestitao generalni direktor Er Srbije, Dane Kondić.

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

D

Ljudi čestitam vam, nek je sa srećom! Želim vam puno uspjeha u radu

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Pedja na: Pozitivne i negativne strane novog terminala Zračne luke Zagreb

Alene, Pre svega cestitke na tekstu i na novo izgradjenom terminalu. Ocigledno je da je sa estetske strane novi terminal veliki korak napred ali dok sam citao vas tekst ja sam stekao utisak da sto se funkcionalnosti tice taj korak i nije toliko veliki, cak sta vise mozda je negde i korak unazad. Napravili ste…

29. Mar 2017.Pogledaj

Zeljko na: Pozitivne i negativne strane novog terminala Zračne luke Zagreb

Zašto Air Serbia A330 jučer na novoj zgradi ZAG nije pristao na avio most?

29. Mar 2017.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: Pozitivne i negativne strane novog terminala Zračne luke Zagreb

Ma to sa migovima je puno pretjerana priča: 1. Sve je to stvar procedura koje dogovaraju MORH i ZAIC. Nije Zagreb jedini aerodrom koji ima ratno zrakoplovstvo paralelno na istim pistama. Ako to može Frankfurt, sa velikim brojem ratnih aviona, onda to svakako može i Zagreb sa tih par migova. 2. To se neće dešavati…

29. Mar 2017.Pogledaj

Gomi na: [POSLEDNJA VEST] Ministarstvo odbrane „99% odlučilo“ da će Orao biti modernizovan pre G-4

@SF ja postujem sta gospodin Peruni pise u svojim komentarima o avionu JL9, zato sam dosta procitao o istom aparatu i mogu reci da mi se svidja kad je u pitanju avion/cena, ali nisam siguran da postoji volja za nabavku istog i ja to postujem. Jednostavno nisam strucan da donosim ovako kompleksne odluke, bogu hvala,…

29. Mar 2017.Pogledaj

Maxim na: Pozitivne i negativne strane novog terminala Zračne luke Zagreb

Trebalo bi biti brže ako MIG-ovi ne presjeku put busevima :-) Slažem se da je malo prerano za neke ozbiljnije analize, ali ce biti zanimljivo pratiti razvoj aerodroma i CA. Naime siguran sam da koncesionar ima velika ocekivanja, a pitanje je da li ce CA moci pratiti te ambicije ili ce biti lagano istiskivana. U…

29. Mar 2017.Pogledaj