BEG airport status
Prvih devet polaznika iz Srbije završilo trogodišnju obuku u Etihad ervejzu "Po povratku u Beograd zauzeće menadžerske pozicije u Er Srbiji"/ Foto: Air Serbia

Prvih devet polaznika iz Srbije završilo trogodišnju obuku u Etihad ervejzu

Kompanija Er Srbija (Air Serbia) obeležila je završetak obuke devetoro državljana Srbije u okviru programa za razvoj karijere kompanije Etihad ervejz (Etihad Airways).

– Grupi diplomaca su dodeljeni sertifikati na ceremoniji koja je održana u Al Raha Bič hotelu u Abu Dabiju, gde im se pridružilo oko 300 diplomaca iz Etihad ervejza i Er Sejšela. Milica Marjanović, Milica Bungin, Jovan Đukić, Stefan Radovanović, Ivan Bikić, Nikola Drenovac, Milan Milić, Aleksandar Jeličić i Iva Karadžić započeli su obuku u decembru 2013. godine, a sada su se vratili u Beograd gde će zauzeti menadžerske pozicije u Er Srbiji – navodi se u saopštenju srpskog nacionalnog avio-prevoznika.

Navedenih devet diplomaca su prvi iz Srbije koji su završili „Etihad Graduate Management Program” (EGMP) – kurs uveden 2013. godine sa ciljem razvoja ljudskih resursa koji traje od 24 do 30 meseci.

– Kurs uključuje četiri meseca osnovnog učenja o avio-industriji, nakon čega polaznici prolaze praktičnu obuku u ključnim oblastima poslovanja Etihad ervejza, a posle toga se specijalizuju za konkretne poslove u okviru avio-kompanije – saopštila je Er Srbija.

Ceremoniji diplomiranja prisustvovali su članovi višeg rukovodstva Er Srbije, uključujući i Davora Mišeljića, izvršnog direktora za saobraćaj i Majkla Jultena, direktora za usluge. Završetak obuke polaznicima je čestitao generalni direktor Er Srbije, Dane Kondić.

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

D

Ljudi čestitam vam, nek je sa srećom! Želim vam puno uspjeha u radu

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Gladius na: [POSLEDNJA VEST] Ujedinjeni Arapski Emirati potpisali ugovor za nabavku 80 aviona Rafal za verovatno ne manje od 15 milijardi dolara

Ja sam da mi Mig 31 nabavimo.Kada predje 17 km nedodirljiv je.Nijedna zapadna raketa vv ne ide preko 14 km visine a mig 31 moze sa 25 km da gadja

03. Dec 2021.Pogledaj

Veki na: [POSLEDNJA VEST] Ujedinjeni Arapski Emirati potpisali ugovor za nabavku 80 aviona Rafal za verovatno ne manje od 15 milijardi dolara

Bravo Hrvatska. Eto što znači kada netko kupi avione koji se prije nisu baš i prodavali. Reklama je reklama..

03. Dec 2021.Pogledaj

Andrija na: [POSLEDNJA VEST] Ujedinjeni Arapski Emirati potpisali ugovor za nabavku 80 aviona Rafal za verovatno ne manje od 15 milijardi dolara

Ne može da se poredi sa proizvodnjom aviona u ratnim uslovima (i to prvih 6 svi tokom drugog svetskog rata!) i u vreme kada su avioni bili daleko jednostavniji i jeftiniji.

03. Dec 2021.Pogledaj

Miloš77 na: [POSLEDNJA VEST] Ujedinjeni Arapski Emirati potpisali ugovor za nabavku 80 aviona Rafal za verovatno ne manje od 15 milijardi dolara

Edo, F-16 Blok 60 koji imaju danas ce napuniti 20 godina u UAE upotrebi za koju godinu. Dok Rafali ne dodju, svi F-16ce biti 20 i vise godina. Nisam čuo da se radi modernizacija na njima. Izabrali su Miraže 2000 da modernizuju pre koju godinu i to su danas pa do dolaska Rafal F4 najmoderniji…

03. Dec 2021.Pogledaj

Miloš77 na: [POSLEDNJA VEST] Ujedinjeni Arapski Emirati potpisali ugovor za nabavku 80 aviona Rafal za verovatno ne manje od 15 milijardi dolara

Rafal je impresivan zato sto tek posle 30 (ili 35) godina od prvog leta počinje da postaje popularan za pazar kao jedan od najboljih izbora zapadnog aviona. To ima direktne veze sa nedostatkom aviona pete generacije proizvedenim u Evropi. Rusi su loši sto kasne sa petom generacijom u odnosu na USA, a zapadna Evropa je…

03. Dec 2021.Pogledaj

Send this to a friend