BEG airport status
„Wizz Air“ obeležava 5 godina od uspostavljanja baze na „Nikoli Tesli“ Prvi Vizov avion baziran je u Beogradu 29. marta 2011. godine / Foto: WIzz Air

„Wizz Air“ obeležava 5 godina od uspostavljanja baze na „Nikoli Tesli“

„Low-cost“ kompanija Viz er (Wizz Air) ove godine obeležava pet godina od uspostavljanja tehničke baze na beogradskom aerodromu, saopštio je Viz.

– Prve letove iz Srbije Viz er je obavio u junu 2010. prema Dortmundu i Londonu, a već posle dva meseca od prvog leta objavljeno je i uspostavljanje baze.

U decembru iste godine pokrenute su i linije ka Rimu i Malmeu, a tehnička baza je uspostavljena 29. marta 2011. godine kada je jedan od aviona iz flote Viz er stacioniran na beogradskom aerodromu odakle je ubrzo krenuo sa letovima ka Stokholmu, Minhenui Ajndhovenu – navode u kompaniji i dodaju da je baza u Beogradu  direktno i posredno stvorila oko 1000 radnih mesta.

Viz er danas ima 11 linija iz Beograda i dve iz Niša. 

– Drago nam je da danas obeležavamo ovaj značajan jubilej. Srećni smo što je Srbija pre pet godina postala naša zemlja, a mi njen prvi low-cost prevoznik. Do sada nam je u Srbiji poverenje ukazalo preko 2,2 miliona putnika i mi im obećavamo da ćemo nastaviti da pružamo dobru uslugu, da je stalno poboljšavamo i da širimo mrežu – izjavila je Tamara Mšvenieradze, menadžer korporativnih komunikacija u Viz eru.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Os

Pominju li kad ce da vrate let za Oslo i Brisel? One koje su zbog Er Srbije ukinuli iz Beograda.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj