BEG airport status
Er Srbija: Prevezli smo više od 450 hiljada putnika u prvom kvartalu 2017. U prva tri meseca opsluženo 8% više putnika nego u istom periodu prethodne godine / Foto: Air Serbia

Er Srbija: Prevezli smo više od 450 hiljada putnika u prvom kvartalu 2017.

U prva tri meseca ove godine avio-kompanija Er Srbija (Air Serbia) prevezla je 453.859 putnika, što predstavlja povećanje od 8% u poređenju sa prvim kvartalom 2016. godine kada je opsluženo 419.824 putnika, saopštio je srpski nacionalni avio-prevoznik.

Pored porasta u prevozu putnika, kompanija je zabeležila i porast u količini prevezenog tereta sa 1.490 tona prevezenih u ovom kvartalu, što je 70% više u odnosu na 877 tona prevezenih prethodne godine, kažu iz Er Srbije i dodaju:

– Kapacitet za prevoz putnika, iskazan kao proizvod broja raspoloživih sedišta i ukupno pređenih kilometara Er Srbije (Available Seat Kilometers – ASK) dostigao je 834 miliona, što je uvećanje od 20% u odnosu na isti period 2016. godine. Takođe, iskorišćenost kapaciteta za prevoz putnika porasla je na 67%, što je porast sa 63,6% u odnosu na prvi kvartal prošle godine. –

Generalni direktor Er Srbije, Dane Kondić, ovim povodom je izjavio:

– Nastavili smo da poboljšavamo izbor i pogodnosti za naše goste time što smo uveli nove putne opcije u drugom kvartalu, tako da putnici sada mogu da unapred odaberu svoja sedišta, ili kupe dodatan prostor za prtljag ili ulaznice za naš Premijum salon. Uvođenjem ovih novih usluga, kao i putem drugih planova koje imamo za 2017, obezbedićemo da se trend rasta iz prvog kvartala nastavi tokom godine. –

Er Srbija počela je pre nedelju dana da preuređuje kabine u floti svojih „Airbus“ aviona ugradnjom „Recaro“ sedišta BL3520. 

– Rekaro sedišta štede prostor, manje su težine i obezbeđuju više prostora za noge za goste zahvaljujući svom modernom dizajnu. Nova sedišta su oko 2,6kg lakša od sedišta prethodne generacije, što će smanjiti težinu naše flote aviona A320 i A319 za preko 3.500kg u praznom stanju, čime će se smanjiti potrošnja goriva i emisija ugljenika. – saopštila je Er Srbija sredinom maja.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Pe

Voleo bih da mi neko objasni kako 2,6 kg puta 140 putnika postane 3500 kg.Ja tu matematiku nisam učio.

Odgovori
Be

@Pera

Čitaj malo bolje pa će ti biti jasno. Radi se o celoj floti A320 i A319

de

Misli se na cjelokupnu flotu Airbasa a ne na jedan avion.

Dr

Sve sami uspesi i hvalopev a linije se ukidaju, biznis klasa vise nije to sto treba da bude i kompanija sve vise lici na neki lowcost model. Pogledajte se u ogledalo gospodo iz managment-a i prestanite da obmanjujete narod.

Odgovori
Be

@Dr

Pogledaj se ti u ogledalo i razmisli šta si napisao.

Kompanija radi izvanredno i koncentriše se na trzišta gde se bolje moze zaraditi i postoji bolja popunjenost aviona.

Za vreme kada jedan A319 ode do Dubaia i vrati se moze 4x otići i vratiti se iz evropskih gradova gde je potraznja bolja a pritom zaraditi najmanje 2x više novca.

Trzište se menja i snjim se svaka pametna kompanija menja. Ko to nerazume zivi još uvek u snovima socialističke samouprave.

Ne

@ Beli
Vi Beli pricate o samoupravnom modelu i planskoj privredi?! Da drzava nema upliva ( na stetu svih NAS poreskih obveznika Srbije) JAT,tj.Air Serbia bi isao u stecaj. Malo se informisite i vidite koliko je linija ukinuto, UAE su samo jedna od njih.

Ga

Beli je u pravu. Uspesan biznis se zasniva na tome da se radi ono sto donosi pare. A to sto neki vide uspeh u luksuzu, komforu, prvoj klasi, itd. to je neka druga prica. Biznis plan mora da se radi na prostoj racunici i trendovima u svetu koji diktiraju zaradu i uspeh.
E sad ako se vi ne slazete sa planom rada i mislite da bi neki drugi bio uspesniji, nisam bas siguran da imate sve informacije na raspolaganju a ni obrazovanje i iskustvo u tom poslu da bi mogli da se pitate o necemu.

Be

@Nebojsa

Dubai sam samo naveo kao primer konsolidacije. Normalno da i u Evropi postoji linija koje funkcionišu i koje nefunkcionišu dobro.

Drzava je vlasnik 51% kompanije, menadzment je doveden od strane Etihada.
Drzava već skoro dve godine nepomaze AS. A i to što je pomagano bilo je kao deo ugovora sa Etihadom i nije bilo na tvoju štetu jer se radili o oslobadjanja dugova JATa prema aerodromu NT i slično. S druge strane Etihad je imao svoje obaveze.
U svakom slučaju od Air Serbie profitiraju i ANT i Srbija i na stotine drugih preduzeća koji su bobavljači i mi kao turisti i i i i ….

Sve se moze loše predstaviti kada se izuzme pola činjenica, a to vi ovde na forumu volite da radite.

Dr

Ma dajte nam finansiske rezultate za proslu godinu , ali tacne “ ne frizirane “ i sve ce biti jasno. Valda to nije niko rekao menadzmentu u kome je i Sinisa Mali.

Odgovori
Ob

Neto profit Air Serbie je 3.8 miliona € u 2015. Rezultati za 2016 tek trebaju da izadju ovog meseca

Gl

Pricate o Profitu, zar ne? Ne o prihodu?

(simplifikacije radi: Profit = Ukupan Prihod – Ukupan Trosak)

Ako je tako, onda Mashalla !

sl

Koji genije, koja politika kompanije su prestali sa letovima za Istanbul? Tri kompanije iz Turske kupe kajmak. THY dva puta dnevno, a mi nemamo racunicu?
Racunicu ima Etihad.
Da se putnici upucuju na Abu Dabi hub, Etihadu na vodenicu,a ne THY. Kao da je svaki putnik tranzit…

Odgovori
Pe

I mnogo vece kompanije od ASL su obustavile ili znacajno smanjile broj letova za Istanbul. Turske kompanije imaju dobro punjenje pre svega zbog odlicnih/bratskih veza sa njihovim tur operatorima. Srbija je jedna od retkih evropskih zemalja za koje Turcima nije potrebna viza. Posle teroristickih akcija u Turskoj, znacajno je opao broj srpskih turista za Istanbul a avioni su poslednjih godina leteli polu prazni pa je cesto upucivan i ATR72. ASL ima code share sa AtlasGlobalom i na taj nacin ucestvuje u profitu. Naravno da je za ASL Abu Dhabi, mnogo znacajni nego IST, sta je tu sporno?

sl

Sporno je, Pedja, kako smo se doveli (kao kompanija), da dodjemo u situaciju da sa punog 737 dodjemo do polupraznog ATRa. Kako smo se dovelo do toga da sa predstavnistva dodjemo do kioska na aerodromu pa zatvorimo i njega.
Sve ovo je bilo pre teroristickih napada.
Linija razvijana decenijama!
I kakve veze imaju bratske veze sa turoperatorima i npr. prepuni Pegazus sa Turcima koji putuju samo zbog toga sto im je Srbija jeftina i ne trebaju im vize za Srbiju?
Sami smo isekli granu na kojoj sedimo.

Pe

Sistem predstavništva je odavno prevazidjen, avionske karte se danas kupuju on line. Situacija u Turskoj poslednjih par godina je značajno uticala na smanjenje broja putnika pa verujem da ni vi više nebiste otišli na vikend u Istanbul. Kako mislite kakve veze ima što Turcima nisu potrebne vize za Srbiju? Pa to im je jedinstvena šansa da sa relativno malo novca omirišu Evropu. AirSrbija je na posletku napravila odličan ugovor sa Atlasglobalom i ostala je prisutna na tom tržištu.

Vl

Slot,
Ovde se postavlja pitanje zašto Turci imaju putnike na liniji BEG-IST-BEG, a AS nema te iste putnike. Samo što odgovor na to pitanje nećeš dobiti ovde gde se očito propadanje AS hvali kao uspešna poltika.
Koliko je dobro u AS znaju zaposleni tamo, pa niko od njih neće da konkuriše za mesto Direktora Letačke. Prošle nedelje završen konkurs na koji se niko nije javio. Toliko o uspehu ovog modela. Da budem precizan, jedan kandidat se javio, ali je pre kraja toka konkursa povukao prijavu.

sl

@Vladimire, znam ja da necu naci odgovor ovde, nego rekoh ajd’ malo da procesljamo sta je moglo biti bolje.
Mogao bih malo da nacnem i ovaj NYC….
Ili cenu najma prostorija u Belvilu, koliko i kome idu novci.
A novi stari direktor Letacke dolazi. Sacekaj koji dan.

sl

Nekim slucajem zivim i letim u Turskoj poslednjih 10 godina te odlicno znam o cemu pricam. Izizetno mi je krivo sto smo zbrisani sa ovog trzista. O situaciji u Turskoj cini mi se, znam mnogo vise od vas. I koliko turista iz Srbije ima ovde a i kako i zasto i koliko Turci idu za BEG, SJJ, SKP ili ostale zemlje regiona.

Odgovori
Vl

Slot,
Leteo sam i ja za Tursku i živeo i leteo u Turskoj davnih dana. Poznajem tačno šta i kako funkcioniše na turskom tržištu.
Ne treba biti genije pa shvatiti da ako Turkish i ostale kompanije imaju putnika na tim linijama, da bi i AS njih imala. Zasto nema to je već ozbiljno pitanje za detaljnu analizu i raspravu.
Ukoliko na bogatom tržištu ne možeš da opstaneš onda su dva slučaja moguća kao razlog tome.
-Ili si nesposoban i imaš loš i skup produkat koji pokušaš nuditi na tom tržištu
-Ili imaš problema unutar kompanije pa moraš da se povučeš sa tržišta da bi zapušio rupe kod sebe i konsolidovao operacije i poslovanje. No to je kratkog veka jer gubiš bogato tržište.
U narodu se to zove, „Kolje vola zarad kilo mesa!“

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Djuka na: [ANALIZA] Najnoviji iranski raketni napad na Izrael: Problemi sa kojima se suočava savremena protivraketna odbrana

Da, svaka balisticka raketa je "hipersonicna", ako se to tako zeli predstaviti (iz propagandnih razloga)! Takodje svaka raketa koja ima neku vrstu navodjenja modifikuje svoju trajektoriju u zavrsnoj fazi, recimo prima GPS signal i koriguje putanju ili koristi interni INS. Raketa koja signifikantno menja brzinu i trajektoriju u terminalnoj fazi bez aerodinamickih povrsina, izbacuje mamce…

04. Oct 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Najnoviji iranski raketni napad na Izrael: Problemi sa kojima se suočava savremena protivraketna odbrana

@Miks To prosto nije tacno; Izrael je naveo da je ostecena baza ali ne do te mere da Izraelski vazduhoplovstvo ne moze leteti, te su nastavili bombardovanje Sirije i Libana iz tih baza. Da li tvrdite da Izrael nije bombardovao Liban i Siriju posle Iranskog napada?Jer ima video dokaza da jeste. Cim avioni polecu, znaci…

04. Oct 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Najnoviji iranski raketni napad na Izrael: Problemi sa kojima se suočava savremena protivraketna odbrana

Svaka balisticka raketa pri ponovnom ulasku u atmosfeti je "hipersonicna" i dostize brzine 19-20 maha.Razlika je sto ove nove ruske i iranske i manevrisu, princip koji je jos 1960 razvijen i u SSSR i u Americi, pa odbacen zbog minusa koje ima. Tesko da Iran moze razviti bilo sta znacajno,prosli put 45% raketa nije ni…

04. Oct 2024.Pogledaj

Dragan na: [ANALIZA] Najnoviji iranski raketni napad na Izrael: Problemi sa kojima se suočava savremena protivraketna odbrana

Fantastičan tekst,obiman,detaljan,sa gomilom korisnih podataka,profesionalno..svaka čast i veliki pozdrav.

04. Oct 2024.Pogledaj