BEG airport status
„Nikola Tesla“ izdao prvi broj svog časopisa „Terminal“ Dvojezični časopis, na srpskom i engleskom jeziku, izlaziće ćetiri puta godišnje / Foto: Aerodrom "Nikola Tesla"

„Nikola Tesla“ izdao prvi broj svog časopisa „Terminal“

Aerodrom „Nikola Tesla“ izdao je prvi broj svog časopisa „Terminal“.

Kako kažu sa beogradskog aerodroma, časopis sadrži informacije namenjene putnicima, besplatan je i izlaziće kvartalno, odnosno četiri puta godišnje.

– Cilj štampanja magazina jeste da putnicima, na jednom mestu, budu dostupne raznovrsne informacije o aerodromu, da se upoznaju sa turističkim potencijalima i kapacitetima naše zemlje, kao i o kulturnim i ostalim manifestacijima koje se održavaju u Srbiji. – objašnjavaju sa „Nikole Tesle“.

Prvi primerci dvojezičnog časopisa, na srpskom i engleskom jeziku, nalaze se na 15 lokacija na terminalima 1 i 2 beogradskog aerodroma.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

М

Prvi primerci dvojezičnog časopisa, na srpskom i engleskom jeziku,…

Ваљда треба да буде на нашем Ћириличном писму , и Енглеској латиници, бре !

Срамота за Аеродром.

Odgovori
Go

Ako časopis „Terminal“ ne odbrani sveto srpsko pismo, niko neće.

Možda su išli logikom da latinicu može da pročita više ljudi, a da su Srbi dovoljno pismeni da umeju da čitaju i na latinici?

I, naravno, uvek me fascinira kako ljudi koji fanatično naturaju ćirilicu u svakoj mogućoj prilici i po svaku cenu, ne umeju da napišu ni jednu celu rečenicu bez tri pravopisne greške! Možda biste bolje branili srpski jezik kada biste naučili da ga pravilno govorite i pišete?

Sr

Sto ne srbica, slikovito ili klinasto pismo…kad smo vec krenuli tim putem?

al

Možda bolje na staroslovenskom…To što srpski može da se piše na dva pisma je vrednost a ne sramota.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Mečka na: Renoviranje manevarskih površina i održavanje piste na aerodromu „Pukovnik-pilot Milenko Pavlović“ u toku

Šta danas 2024-te godine možeš da sakriješ od satelita, dronova, kamera? I naravno sva transparentnost raznih dogovora o naoružanju, međunarodnih posmatrača itd.

11. Apr 2024.Pogledaj

Sunny Boy na: Vučić: Potpisivanje ugovora za Rafale u naredna dva meseca

Sedamdesetih je YU kupila (civilne) avione, placala ih je sunkama. Bas me zanima da li cemo sad na isti nacin platiti avione. Doduse, sunki za izvoz vise nemao, ali moze i municija. Pogotovo sto se prica o nekoj dokapitalizaciji vojne industrije. Ili je mozda ta dokapitalizacija u stvari u vezi pomenutog pogona za naoruzavanja helikoptera,…

11. Apr 2024.Pogledaj

Mislav na: Vučić: Potpisivanje ugovora za Rafale u naredna dva meseca

NikolaD Treba, u Rafaleu je nemalo americkih komponenti.

11. Apr 2024.Pogledaj

Galeb G4 na: Višenamenski borbeni avion Rafal: Od nedostatka porudžbina do navale naručilaca

@Bulatovic Nebojsa Izuzetan avion Rafal, ali nije za male zemlje skromnih vojnih budžeta. Preskupo održavanje, preskup nalet, preskupo naoružanje. Za te novce se realno može modernizovati celokupna Kopnena vojska i PVO, a od toga bi dobar deo novca ostao u zemlji. Za naše potrebe M 346, FA 50, HF 17 ili evntualno J 10 C…

11. Apr 2024.Pogledaj