BEG airport status
Er Srbija uvodi novu „Elevate Deli & Bar“ ketering uslugu na letovima, Putnicima dve vrste menija Nova usluga na letovima koji traju do tri sata / Foto: Air Serbia

Er Srbija uvodi novu „Elevate Deli & Bar“ ketering uslugu na letovima, Putnicima dve vrste menija

Kompanija Er Srbija uvela je sa novu ketering uslugu „Elevate Deli & Bar“, koja omogućava gostima da uživaju u raznovrsnoj hrani i piću po pristupačnim cenama tokom letova koji traju do tri sata, saopštio je taj avio-prevoznik.

Usluga „Elevate Deli & Bar“ će zameniti postojeću ketering ponudu, a osmišljena je tako da gostima pruži veći izbor i prati unapređenje poslovanja Er Srbije čiji je cilj da putnicima omogući personalizaciju putovanja, kažu iz te kompanije i dodaju:

– U zavisnosti od dužine leta i tipa aviona, putnicima će na raspolaganju biti jedan od dva menija. „Elevate Deli & Bar“ ketering usluga uvodi se paralelno sa novom tarifnom strukturom Er Srbije, koja omogućava gostima da odaberu jednu od četiri tarife prilikom rezervisanja leta.

Od pomenute četiri tarife, dve najjeftinije – Economy White i Economy Blue – ne uključuju obrok tokom leta, te je nova ketering usluga primarno usmerena ka gostima koji putuju sa tim kartama. –

Putnici će u džepu sedišta ispred sebe moći da nađu jedan od dva menija / Foto: Air Serbia

Prema rečima generalnog direktora Er Srbije Dankana Nejsmita, za putnike je veoma bitno da imaju izbor, a nova ketering usluga to i omogućava:

– Udružili smo se sa nekim od najomiljenijih robnih marki u Srbiji da bismo gostima ponudili proizvode koji su im bliski i koje će želeti da konzumiraju tokom leta. Sigurni smo da će sveže spremljena hrana od najboljih sastojaka iz Srbije, kao i mnogobrojne tipične grickalice sa ovog podneblja, biti primamljivi za naše goste. –

Kako navode iz te avio-kompanije, u zavisnosti od dužine trajanja leta i tipa aviona, putnici će u džepu sedišta ispred sebe moći da nađu jedan od dva menija, pri čemu će na meniju za kratke letove dužine do jednog sata biti slatke i slane grickalice, sendviči, topli i hladni napici i alkoholna pića.

Takođe, neki od prehrambenih artikala u ponudi su čokoladice, keks, kikiriki i čips, a kada je reč o baru putnici će moći da naruče tople napitke, sokove i alkoholna pića.

Obroci tokom transatlantskog leta između Beograda i Njujorka ostaju nepromenjeni / Foto: Air Serbia

– Tokom letova srednje dužine do tri sata, meni će sadržati sve prethodno pobrojane artikle, ali i konkretne obroke, kao što su sendviči sa pršutom, odnosno šunkom i sirom, i tortilje sa piletinom ili povrćem. Pored navedenog, gosti imaju u ponudi i dve tradicionalne poslastice – orasnice i vanilice.

Oba „Elevate Deli & Bar“ menija takođe sadrže i specijalne kombinovane ponude, kao što su čaj ili kafa uz pakovanje keksa, konzerva piva sa čipsom, ili bilo koji sendvič sa nekim sokom. – objašnjavaju iz Er Srbije.

Ipak, tu je i nekoliko izuzetaka. Pre svega, obroci tokom transatlantskog leta između Beograda i Njujorka ostaju nepromenjeni, odnosno svi putnici bez obzira na klasu putovanja dobijaju besplatan obrok.

Zatim, putnici sa „Economy Red“ kartama na letovima kratke i srednje dužine mogu besplatno da odaberu hranu i piće iz posebnog dela menija, jer je obrok uključen u cenu karte, dok putnici sa „Business Silver“ kartama na letovima kratke i srednje dužine imaće na raspolaganju niz posebno spakovanih hladnih obroka, uključujući i tradicionalno srpsko meze, navodi srpski nacionalni avio-prevoznik.

Komentari

V

Isto tako je kod Lufthanse i Swissa sa tom razlikom sto u njihovoj economy silver tarifi sto odgovara nasoj ekonomi blue je obrok besplatan ostalo je sve uglavnom isto. Pri tome nasa Er Srbija je od njih malo jeftinija na letovima za Frankfurt i Cirih – economy classic blue tarifa.

Odgovori
B

Ja stvarno ne razumem ove komentare. Kao da polovina ljudi ovde nema sta da jede, pa samo ceka da sedne u avion kako bi pila i zdrala.

Problem je sto ovde i dalje ljudi avion dozivljavaju kao nesto iz cega treba da naprave selfi (i da ovekovece uspeh svoj licni sto su usli u avion), umesto onoga sto avion zaista jeste, leteci autobus, kome je funkcija da te preveze od tacke a do tacke b.

Odgovori
D

Hehe, bravo za komentar!
Jaš se sećam JAT-ove stjuardese koja nam nudi “odžačar”, “bronhi” i “kiki” bombone na poslužavniku da bi lakše izjednačili pritisak u ušima :)

V

Bahrus,

Nije poenta komentara šta je avion. Slazem se da je to autobus da krilima.

Poenta komentara je u ideji da ako gradiš jedan brend na jedan način sačekaj da ga Izgradiš, pa ga onda dorađuj ili prerađuj. AS nije svoj brend do kraja izgradila, a započela je to veoma optimistično i skoro nerealno. I sada ga po ko zna koji put, u osnovnim idejama brenda, menja iz korena.

B

👍

0

Sve to sto kazete ima smisla ako je cena karte flag carierra kako se predstavlja AS povoljna, dobro pozicionirana u odnosu na aktuelnu ponudu.Medjutim AS se brendirao proteklih godina kao legacy carrier, a sada sa ubacivanjem dodatnih sedista i keteringom glumi sta ?

Ako planiramo povoljnu rutu onda se valjda ide prvo od izbora aviona koji ce reprezentovati kompaniju kao legacy carrier, dve klase sa brzim, komfornim transportom, brzom aerodromskom uslugom na tackama a/b, ako je moguce organizovanim smestajem.

Ali ne ! Ovde ce se na keteringu postici taj famozni procenat vise koji opravdava razliku u ceni karte.Predpostavljam toliko ce ukusno biti ovo sto se placa.Kako samo profesionalno zvuci “Economy Red“ – prosto asocira na pristupacnu uslugu.

Kako samo profesionalno radi menadzment AS, ove godine ili sledece sigurno dobijaju neku referencu vise.

P

Dva avioprevoznika lete na istoj liniji sa sat vremena razmaka. Ista cena karte kod oba. Isti model aviona. Sedišta istog proizvođača, isti razmak između sedišta.
Prvi avioprevoznik uz kartu BEZ DOPLATE daje mogućnost izbora sedišta, tople i hladne napitke i kakvu-takvu hranu.
Drugi avio prevoznik UZ DOPLATU daje mogućnost izbora sedišta, UZ DOPLATU daje tople i hladne napitke i UZ DOPLATU daje kakvu-takvu hranu.
Pitanje je kog avioprevoznika biste odabrali da vas preveze od tačke A do tačke B na toj liniji? (Prvi, bez doplata, je Aeroflot. Drugi, sa doplatama, je Air Serbia. Linija je Beograd – Moskva)

b

Dosta putujem i uvek kada sam kupovao karte, druge kompanije su bile jeftinije od Air Serbie (poredim karte ekonomske klase). Air Serbia se raspada. Sramota!

Odgovori
V

Ovo je trend koji je započeo otprilike pre godinu dana. Malo ko je hteo da poveruje u šta se pretvara Kompanija čija strategija poslovanja je do tog trenutka bila, „mi nemamo putnike, oni su naši Gosti“.

E pa sad, zapitajmo se kako bi se mi osećali kad dođemo kod nekoga u goste, a ovako nas dočekaju! Pri tome svaki „Gost“ AS plaća svoje gostovanje. Čudna gostoprimljivost!

Odgovori
D

Za razliku od Ryana, gde odmah znamo da smo stoka ;)

V

Djape,

Nema te? Nismo primetili. Nastavi tako.

B

I u hotelima svoje „posjetitelje“ gostima nazivaju……
U restoranima isto…..

D

Vladimire, tu sam, hvala na pitanju. Zasto persirate sami sebi? Trudicu se.

V

Beduin,

Upravo tako. Ali onda kad ti jednom naplate cenu prenoćišta, ne traže da doplatiš za jastuk ili pokrivač. Zna se kako se definiše gostoprimstvo. I tu je slaba tačka AS.

Prečesto menjaju svoju definiciju gostoprimstva da bi im se Gosti osećali kao kod kuće. A bez toga nema kontinuiteta i osećaja pripadnosti, pa makar bila prevozilačkog tipa.

Kad se jedan brend gradi, onda se gradi na nekoliko osnovnih ideja i te se, osnovne, ideje ne menjaju svako malo.

D

Cena flaše vode od 0,5l je višestruko porasla do 2Eura ili 240 dinara! Nagradno pitanje je kako je uspela da poskupi 6X dok je došla u avion, ako znamo da je cena u svim većim trgovinskim lancima oko 40 dinara za flašu 0,5l? A znamo da je svi trgovinski lanci jnabavljaju direktno od proizvođača te da je to cena sa maržom. Pretpostavka je da je na isti način nabavlja i AS. OK treba da zaradite na uslugama ali ne i da pljačkate putnike! Lično mišljenje je da je ovaj meni sa ovakvim cenama čista pljačka putnika. Ipak me ne poslužuju u Hilton-u, Hyatt-u,, Crown Plazi i sličnim hotlskim lancima već u neudobnom super tankom sedištu ekonomske klase AS.

Odgovori
p

I u cemu je problem da flasica vode kosta i 4 ili 10e?
npr. BA i AF cena 2,5€ , Ryan 3€, Easy 2€ 330ml-
Avion ima ogranicen resurs prostora za hranu i pice. Ako neces da kupis flasicu vode NE MORAS – jednostavno niko te nece prisiliti.- Ako ima kupaca, prodavace se, ako ne nece.
i da npr. > Malina od seljaka se kupi ispod 1€- u marketima kilo ne ide ispod 8 >Nagradno pitanje je kako je uspela da poskupi 8X dok je došla u market?

D

@ prostor i htenje
Problem je u samoj kompaniji AS. Ista od sebe pravi nekakvog nedefinisanog mutanta. Ovom poslovnom politikom ona nije flagship carrier, a nije ni LCC. Ako je flagship carrier onda se podrazumeva da ti je ta čaša vode besplatna, ako je LCC onda ide ta tvoja priča iz Ryana ili Easy-ja. Ograničen resurs nije tu problem već ono ispred navedeno. Mislim leteo sam faktički no name afričkim privatnim kompanijama koje ti tokom lokalnog jednosatnog leta posluže bar tu čašu vode (gde je u velikoj većini slučajeva sok i nekakav mini slatkiš must u ekonomskoj). Priča sa BA je sasvim drugačija od one koju navodiš. Često sam u UK pa vrlo dobro znam o čemu pričam. Cene BA jela i pića na letovima BA koji traju ispod 5 sati su za oko 30do 35% veće nego li cene istog proizvoda u bilo kojoj radnji u UK što ćeš se složiti nije kao u AS 6 puta više. Malina kao reper za poređenje ti apsoluti promašaj! Istu neko od seljaka otkupi kao svež proizvod, te kao takva ima veoma kratak rok trajanja. Njeno skladištenje i čuvanje zahteva posebne uslove (Hladnjaču za čuvanje i vozilo hladnjaču za transport, hladnjaču za skladištenje u trgovinskom lancu gde se prodaje) naravno ovo iziskuje ne male troškove pa zato i cena poraste toliko puta. Što se flaše 0,5l vode tiče jedini ograničavajuć faktor je rok trajanja (koji nije mali), a ista ne zahteva apsolutno nikakve specijalne uslove čuvanja.

L

Ja potpuno podrzavam ovaj vid poslovanja , osnovna delatnost aviona je transport ljudi , hrana , pice , pa cak i prtljag su dodatne usluge. Besplatna hrana i pice samo pravi bespotrebne guzve. Za kratke letove mi uglavnom ne treba nista , ako vec hocu platicu kafu , sok , vodu. Ako vec imam vezni let to vreme izmedju letova cu da iskoristim za restoran i kafu na aerodromu. Za puteve do par dana mi je dovoljan samo rucni prtljag , necu da placam veliki prtljag. Chekiranje na aerodromu mi nije potrebno , uradicu to elektronski , malo je bzv da Air Serbia nema aplikacije za smartfone. Jedino gde mislim da smo prevareni je visoka cena karte za regionalne letove sa ATR-ovima , taj bucan i neudoban avion je gori od autobusa. Cene regionalnih letova moraju da budu manje i tu smo svi prevareni od cene Air Serbie… Ista cena do Crne Gore i Amsterdama , i to nebi spustili da ih ne rastura TransAvia. Jedva cekam vise konkurencije to daje prostora za nove cene AirSerbie .

Odgovori
T

Moram da odgovorim neznalicama i ljudima kojima samo traze nesto da govore kako je u nasoj Srbiji sve lose… obratite paznju i na druge avio kompanije od Evrope, Amerike, Australije koje su drzavni tj nacionalni avio prevoznici i imaju isti oblik poslovanja sto jeftinija cena karte pa sve plus plus… a ko misli da je Rayan air bolji od Air Serbije onda mora malo da poradi na svom ukusu i osecaju za udobnost… pozz

Odgovori
s

Ha,ha,verovatno se salite.Ne mislite valjda da je bolji ATR od 737 NG Ryanaira.

J

100% nece primati platne kartice u avionu vec ce da smisle da ce primati samo Din pa ce vecina stranaca koja leti moci da kupi „sipak“.
Stvarno amateri vode kompaniju!

Odgovori
n

Na

https://www.airserbia.com/Data/Files/asl_bob_katalogatrdo_80_min.pdf

u delu „Način plaćanja/Najveći i najmanji iznos apoeni“ kazu izmedju ostalog i sledece:

„Plaćanje putem kreditne kartice/debitne kartice trenutno nije dostupno.“

D

Ovo je postalo toliko komplikovano sta su oni smislili i sproveli da ima da odustanu i najlojalniji putnici od JU. Bolje bi bilo pun servis ili nista sem vode pa da se zna na cemu smo. Ovo je papazijanija bez kraja i vodi u propast; zamislite samo koliko toga (neprodate hrane) ce se bacati u smece…
Neko je smislio geslo „personalizacija usluge“ i sad je to kao nesto stvarno fantasticno!?!

Odgovori

Pa imas pun servis. Uzmi Economy Red tarifu tu je sve ukljuceno i ne moras nista da razmisljas ako ti je komplikovano da pogledas u meni i narucis.

A

Vojo, po kojoj ceni? Economy Classic kod Lufthanse koji ukljucuje hranu i pice, prtljag 23+8kg i pravo na izbor sedista na liniji za Berlin sa presedanjem kostalo je duplo jeftinije od toga u Air Serbia.

B

Nedostaje okvirna informacija o cenama koje će „gosti“ sa Y/white i Y/blue tarifama morati da plate hranu i piće.

Odgovori
A

Na sajtu Air Serbie ima meni sa sve cenama proizvoda.Uglavnom grickalice i pića.

n

Iskreno mislim da je bolja usluga u rajanu nago u ovoj raspaloj AS. Rajan ne vaga ptrljag – nikad/ovi smradovi te dave ako imas 300gr preko (da, 300gr je limit)

rajan daje dzabe vodu na letu / AS ne da vodu i moras da platis za istu, ni sendvic nece da ti daju

torba u rajanu 25e/torba u AS 50e

bilo bi lepo kad bi neko pametniji od mene (a takvih ima mnogo :D ) napravio poredjenje ovvakvo izmedju AS i RYR, bas bih voleo da vidim breakdown analysis.

Odgovori
P

RyanAirSerbia, rekoh ja onda kad su uveli ove nove tarife po bojama. Klize ka LCC ili ka propasti, pitanje je sad… I neće ovo da se analizira u mainstream medijima jer nije u interesu države, tu su i gradski izbori i (bivši?) gradonačelnik kojifiguriše za novog šefa aviokompanije ili aerodroma… Sve je super i sjajno i nezadrživo srljamo u progres.
Ovo važi za sve letove osim DXB i JFK, ali lepše zvuči kad se kaže ‘letovi do tri sata’. Po čemu će biti konkurentni, ko će kupovati karte? Poješće ih Aeroflot na liniji za Moskvu. Lufthanza će preuzeti sve koji lete za Nemačku… Šta če preostati? London-LHR, Brisel, Pariz-CDG, tu nemaju konkurenciju?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Vladimir na: Miroslav Mišković: Na pokušaju Er Maksija izgubio sam 800.000 evra; Hteli smo da kupimo JAT, bez para poreskih obveznika i nazovemo ga Er Srbija

Drago, Upravo je tako bio zamišljen scenario za Er Maxi i JAT. Samo što je ideja osnivanja Er Maxija bila toliko suluda da nije odmakla od nivoa sulude ideje. Ne zaboravimo da je u toj ideji bilo i preuzimanje Aviogeneksa. Duplo sisanje budžeta Države. Kažem, rasprava o Er Maxiju je bespredmetna.

17. Aug 2018.Pogledaj

Vladimir na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li A380plus stvorio budućnost za superjumbo?

Neće se menjati konfiguracija A380. Ogromna je investicija redizajniranje postojoćeg aviona. Pojaviće se sličan novi dizajn sa dva motora. Ekser u kovčeg za A380. Ustvari već postoje idejni projekti za takav avion i kod Beoinga i kod Busa. Samo da cena izrade takvog aviona dođe u prihvatljive okvire.

17. Aug 2018.Pogledaj

Vladimir na: Jet Airways u problemima

Indija je poznata po špekulacijama na berzi. Može biti da je Jet zaista u go***ma do guše, ali može biti i da se veštački obara vrednost deonica da bi neko treći došao do njih za male pare. Pa onda odjednom, nema više problema. Već viđeno do sada, ne samo u Indiji. Simptomatično je da su…

17. Aug 2018.Pogledaj

Petar na: Vučić: Nastavićemo da ulažemo u razvoj domaćih bespilotnih letelica; Borbene bespilotne letelice iz Kine

@Omnia Poštovani, prvo da kažem da mi je drago da smo se razumeli. Velike sile uvek gledaju isključivo svoje interese. Evo vam primera najnovijeg datuma. Ruski gasovod je preko Grčke, Makedonije i Srbije trebao stići do Mađarske i ostatka Evrope. Rusi su sa svima postigli dogovor koji je bio na opšte dobro kad, eto ti…

17. Aug 2018.Pogledaj

Send this to a friend