Kompanija Er Srbija uvela je sa novu ketering uslugu „Elevate Deli & Bar“, koja omogućava gostima da uživaju u raznovrsnoj hrani i piću po pristupačnim cenama tokom letova koji traju do tri sata, saopštio je taj avio-prevoznik.
Usluga „Elevate Deli & Bar“ će zameniti postojeću ketering ponudu, a osmišljena je tako da gostima pruži veći izbor i prati unapređenje poslovanja Er Srbije čiji je cilj da putnicima omogući personalizaciju putovanja, kažu iz te kompanije i dodaju:
– U zavisnosti od dužine leta i tipa aviona, putnicima će na raspolaganju biti jedan od dva menija. „Elevate Deli & Bar“ ketering usluga uvodi se paralelno sa novom tarifnom strukturom Er Srbije, koja omogućava gostima da odaberu jednu od četiri tarife prilikom rezervisanja leta.
Od pomenute četiri tarife, dve najjeftinije – Economy White i Economy Blue – ne uključuju obrok tokom leta, te je nova ketering usluga primarno usmerena ka gostima koji putuju sa tim kartama. –
Prema rečima generalnog direktora Er Srbije Dankana Nejsmita, za putnike je veoma bitno da imaju izbor, a nova ketering usluga to i omogućava:
– Udružili smo se sa nekim od najomiljenijih robnih marki u Srbiji da bismo gostima ponudili proizvode koji su im bliski i koje će želeti da konzumiraju tokom leta. Sigurni smo da će sveže spremljena hrana od najboljih sastojaka iz Srbije, kao i mnogobrojne tipične grickalice sa ovog podneblja, biti primamljivi za naše goste. –
Kako navode iz te avio-kompanije, u zavisnosti od dužine trajanja leta i tipa aviona, putnici će u džepu sedišta ispred sebe moći da nađu jedan od dva menija, pri čemu će na meniju za kratke letove dužine do jednog sata biti slatke i slane grickalice, sendviči, topli i hladni napici i alkoholna pića.
Takođe, neki od prehrambenih artikala u ponudi su čokoladice, keks, kikiriki i čips, a kada je reč o baru putnici će moći da naruče tople napitke, sokove i alkoholna pića.
– Tokom letova srednje dužine do tri sata, meni će sadržati sve prethodno pobrojane artikle, ali i konkretne obroke, kao što su sendviči sa pršutom, odnosno šunkom i sirom, i tortilje sa piletinom ili povrćem. Pored navedenog, gosti imaju u ponudi i dve tradicionalne poslastice – orasnice i vanilice.
Oba „Elevate Deli & Bar“ menija takođe sadrže i specijalne kombinovane ponude, kao što su čaj ili kafa uz pakovanje keksa, konzerva piva sa čipsom, ili bilo koji sendvič sa nekim sokom. – objašnjavaju iz Er Srbije.
Ipak, tu je i nekoliko izuzetaka. Pre svega, obroci tokom transatlantskog leta između Beograda i Njujorka ostaju nepromenjeni, odnosno svi putnici bez obzira na klasu putovanja dobijaju besplatan obrok.
Zatim, putnici sa „Economy Red“ kartama na letovima kratke i srednje dužine mogu besplatno da odaberu hranu i piće iz posebnog dela menija, jer je obrok uključen u cenu karte, dok putnici sa „Business Silver“ kartama na letovima kratke i srednje dužine imaće na raspolaganju niz posebno spakovanih hladnih obroka, uključujući i tradicionalno srpsko meze, navodi srpski nacionalni avio-prevoznik.
Petar P. Petrović
RyanAirSerbia, rekoh ja onda kad su uveli ove nove tarife po bojama. Klize ka LCC ili ka propasti, pitanje je sad… I neće ovo da se analizira u mainstream medijima jer nije u interesu države, tu su i gradski izbori i (bivši?) gradonačelnik kojifiguriše za novog šefa aviokompanije ili aerodroma… Sve je super i sjajno i nezadrživo srljamo u progres.
Ovo važi za sve letove osim DXB i JFK, ali lepše zvuči kad se kaže ‘letovi do tri sata’. Po čemu će biti konkurentni, ko će kupovati karte? Poješće ih Aeroflot na liniji za Moskvu. Lufthanza će preuzeti sve koji lete za Nemačku… Šta če preostati? London-LHR, Brisel, Pariz-CDG, tu nemaju konkurenciju?
nikac od rovina
Iskreno mislim da je bolja usluga u rajanu nago u ovoj raspaloj AS. Rajan ne vaga ptrljag – nikad/ovi smradovi te dave ako imas 300gr preko (da, 300gr je limit)
rajan daje dzabe vodu na letu / AS ne da vodu i moras da platis za istu, ni sendvic nece da ti daju
torba u rajanu 25e/torba u AS 50e
bilo bi lepo kad bi neko pametniji od mene (a takvih ima mnogo :D ) napravio poredjenje ovvakvo izmedju AS i RYR, bas bih voleo da vidim breakdown analysis.
Bivši Jatovac
Nedostaje okvirna informacija o cenama koje će „gosti“ sa Y/white i Y/blue tarifama morati da plate hranu i piće.
Aleksa
Na sajtu Air Serbie ima meni sa sve cenama proizvoda.Uglavnom grickalice i pića.
DR
Ovo je postalo toliko komplikovano sta su oni smislili i sproveli da ima da odustanu i najlojalniji putnici od JU. Bolje bi bilo pun servis ili nista sem vode pa da se zna na cemu smo. Ovo je papazijanija bez kraja i vodi u propast; zamislite samo koliko toga (neprodate hrane) ce se bacati u smece…
Neko je smislio geslo „personalizacija usluge“ i sad je to kao nesto stvarno fantasticno!?!
Voja
Pa imas pun servis. Uzmi Economy Red tarifu tu je sve ukljuceno i ne moras nista da razmisljas ako ti je komplikovano da pogledas u meni i narucis.
Aleksandar
Vojo, po kojoj ceni? Economy Classic kod Lufthanse koji ukljucuje hranu i pice, prtljag 23+8kg i pravo na izbor sedista na liniji za Berlin sa presedanjem kostalo je duplo jeftinije od toga u Air Serbia.
Jatko
100% nece primati platne kartice u avionu vec ce da smisle da ce primati samo Din pa ce vecina stranaca koja leti moci da kupi „sipak“.
Stvarno amateri vode kompaniju!
neko iz daleka
Na
https://www.airserbia.com/Data/Files/asl_bob_katalogatrdo_80_min.pdf
u delu „Način plaćanja/Najveći i najmanji iznos apoeni“ kazu izmedju ostalog i sledece:
„Plaćanje putem kreditne kartice/debitne kartice trenutno nije dostupno.“
Tile
Moram da odgovorim neznalicama i ljudima kojima samo traze nesto da govore kako je u nasoj Srbiji sve lose… obratite paznju i na druge avio kompanije od Evrope, Amerike, Australije koje su drzavni tj nacionalni avio prevoznici i imaju isti oblik poslovanja sto jeftinija cena karte pa sve plus plus… a ko misli da je Rayan air bolji od Air Serbije onda mora malo da poradi na svom ukusu i osecaju za udobnost… pozz
serdar
Ha,ha,verovatno se salite.Ne mislite valjda da je bolji ATR od 737 NG Ryanaira.
Los
Ja potpuno podrzavam ovaj vid poslovanja , osnovna delatnost aviona je transport ljudi , hrana , pice , pa cak i prtljag su dodatne usluge. Besplatna hrana i pice samo pravi bespotrebne guzve. Za kratke letove mi uglavnom ne treba nista , ako vec hocu platicu kafu , sok , vodu. Ako vec imam vezni let to vreme izmedju letova cu da iskoristim za restoran i kafu na aerodromu. Za puteve do par dana mi je dovoljan samo rucni prtljag , necu da placam veliki prtljag. Chekiranje na aerodromu mi nije potrebno , uradicu to elektronski , malo je bzv da Air Serbia nema aplikacije za smartfone. Jedino gde mislim da smo prevareni je visoka cena karte za regionalne letove sa ATR-ovima , taj bucan i neudoban avion je gori od autobusa. Cene regionalnih letova moraju da budu manje i tu smo svi prevareni od cene Air Serbie… Ista cena do Crne Gore i Amsterdama , i to nebi spustili da ih ne rastura TransAvia. Jedva cekam vise konkurencije to daje prostora za nove cene AirSerbie .
Dejan D
Cena flaše vode od 0,5l je višestruko porasla do 2Eura ili 240 dinara! Nagradno pitanje je kako je uspela da poskupi 6X dok je došla u avion, ako znamo da je cena u svim većim trgovinskim lancima oko 40 dinara za flašu 0,5l? A znamo da je svi trgovinski lanci jnabavljaju direktno od proizvođača te da je to cena sa maržom. Pretpostavka je da je na isti način nabavlja i AS. OK treba da zaradite na uslugama ali ne i da pljačkate putnike! Lično mišljenje je da je ovaj meni sa ovakvim cenama čista pljačka putnika. Ipak me ne poslužuju u Hilton-u, Hyatt-u,, Crown Plazi i sličnim hotlskim lancima već u neudobnom super tankom sedištu ekonomske klase AS.
prostor i htenje
I u cemu je problem da flasica vode kosta i 4 ili 10e?
npr. BA i AF cena 2,5€ , Ryan 3€, Easy 2€ 330ml-
Avion ima ogranicen resurs prostora za hranu i pice. Ako neces da kupis flasicu vode NE MORAS – jednostavno niko te nece prisiliti.- Ako ima kupaca, prodavace se, ako ne nece.
i da npr. > Malina od seljaka se kupi ispod 1€- u marketima kilo ne ide ispod 8 >Nagradno pitanje je kako je uspela da poskupi 8X dok je došla u market?
Dejan D
@ prostor i htenje
Problem je u samoj kompaniji AS. Ista od sebe pravi nekakvog nedefinisanog mutanta. Ovom poslovnom politikom ona nije flagship carrier, a nije ni LCC. Ako je flagship carrier onda se podrazumeva da ti je ta čaša vode besplatna, ako je LCC onda ide ta tvoja priča iz Ryana ili Easy-ja. Ograničen resurs nije tu problem već ono ispred navedeno. Mislim leteo sam faktički no name afričkim privatnim kompanijama koje ti tokom lokalnog jednosatnog leta posluže bar tu čašu vode (gde je u velikoj većini slučajeva sok i nekakav mini slatkiš must u ekonomskoj). Priča sa BA je sasvim drugačija od one koju navodiš. Često sam u UK pa vrlo dobro znam o čemu pričam. Cene BA jela i pića na letovima BA koji traju ispod 5 sati su za oko 30do 35% veće nego li cene istog proizvoda u bilo kojoj radnji u UK što ćeš se složiti nije kao u AS 6 puta više. Malina kao reper za poređenje ti apsoluti promašaj! Istu neko od seljaka otkupi kao svež proizvod, te kao takva ima veoma kratak rok trajanja. Njeno skladištenje i čuvanje zahteva posebne uslove (Hladnjaču za čuvanje i vozilo hladnjaču za transport, hladnjaču za skladištenje u trgovinskom lancu gde se prodaje) naravno ovo iziskuje ne male troškove pa zato i cena poraste toliko puta. Što se flaše 0,5l vode tiče jedini ograničavajuć faktor je rok trajanja (koji nije mali), a ista ne zahteva apsolutno nikakve specijalne uslove čuvanja.
Vladimir
Ovo je trend koji je započeo otprilike pre godinu dana. Malo ko je hteo da poveruje u šta se pretvara Kompanija čija strategija poslovanja je do tog trenutka bila, „mi nemamo putnike, oni su naši Gosti“.
E pa sad, zapitajmo se kako bi se mi osećali kad dođemo kod nekoga u goste, a ovako nas dočekaju! Pri tome svaki „Gost“ AS plaća svoje gostovanje. Čudna gostoprimljivost!
Djape
Za razliku od Ryana, gde odmah znamo da smo stoka ;)
Vladimir
Djape,
Nema te? Nismo primetili. Nastavi tako.
Beduin
I u hotelima svoje „posjetitelje“ gostima nazivaju……
U restoranima isto…..
Dajpe
Vladimire, tu sam, hvala na pitanju. Zasto persirate sami sebi? Trudicu se.
Vladimir
Beduin,
Upravo tako. Ali onda kad ti jednom naplate cenu prenoćišta, ne traže da doplatiš za jastuk ili pokrivač. Zna se kako se definiše gostoprimstvo. I tu je slaba tačka AS.
Prečesto menjaju svoju definiciju gostoprimstva da bi im se Gosti osećali kao kod kuće. A bez toga nema kontinuiteta i osećaja pripadnosti, pa makar bila prevozilačkog tipa.
Kad se jedan brend gradi, onda se gradi na nekoliko osnovnih ideja i te se, osnovne, ideje ne menjaju svako malo.
batica
Dosta putujem i uvek kada sam kupovao karte, druge kompanije su bile jeftinije od Air Serbie (poredim karte ekonomske klase). Air Serbia se raspada. Sramota!
Bahrus
Ja stvarno ne razumem ove komentare. Kao da polovina ljudi ovde nema sta da jede, pa samo ceka da sedne u avion kako bi pila i zdrala.
Problem je sto ovde i dalje ljudi avion dozivljavaju kao nesto iz cega treba da naprave selfi (i da ovekovece uspeh svoj licni sto su usli u avion), umesto onoga sto avion zaista jeste, leteci autobus, kome je funkcija da te preveze od tacke a do tacke b.
Djape
Hehe, bravo za komentar!
Jaš se sećam JAT-ove stjuardese koja nam nudi “odžačar”, “bronhi” i “kiki” bombone na poslužavniku da bi lakše izjednačili pritisak u ušima :)
Vladimir
Bahrus,
Nije poenta komentara šta je avion. Slazem se da je to autobus da krilima.
Poenta komentara je u ideji da ako gradiš jedan brend na jedan način sačekaj da ga Izgradiš, pa ga onda dorađuj ili prerađuj. AS nije svoj brend do kraja izgradila, a započela je to veoma optimistično i skoro nerealno. I sada ga po ko zna koji put, u osnovnim idejama brenda, menja iz korena.
Beduin
👍
Anonimni
Sve to sto kazete ima smisla ako je cena karte flag carierra kako se predstavlja AS povoljna, dobro pozicionirana u odnosu na aktuelnu ponudu.Medjutim AS se brendirao proteklih godina kao legacy carrier, a sada sa ubacivanjem dodatnih sedista i keteringom glumi sta ?
Ako planiramo povoljnu rutu onda se valjda ide prvo od izbora aviona koji ce reprezentovati kompaniju kao legacy carrier, dve klase sa brzim, komfornim transportom, brzom aerodromskom uslugom na tackama a/b, ako je moguce organizovanim smestajem.
Ali ne ! Ovde ce se na keteringu postici taj famozni procenat vise koji opravdava razliku u ceni karte.Predpostavljam toliko ce ukusno biti ovo sto se placa.Kako samo profesionalno zvuci “Economy Red“ – prosto asocira na pristupacnu uslugu.
Kako samo profesionalno radi menadzment AS, ove godine ili sledece sigurno dobijaju neku referencu vise.
Petar P. Petrović
Dva avioprevoznika lete na istoj liniji sa sat vremena razmaka. Ista cena karte kod oba. Isti model aviona. Sedišta istog proizvođača, isti razmak između sedišta.
Prvi avioprevoznik uz kartu BEZ DOPLATE daje mogućnost izbora sedišta, tople i hladne napitke i kakvu-takvu hranu.
Drugi avio prevoznik UZ DOPLATU daje mogućnost izbora sedišta, UZ DOPLATU daje tople i hladne napitke i UZ DOPLATU daje kakvu-takvu hranu.
Pitanje je kog avioprevoznika biste odabrali da vas preveze od tačke A do tačke B na toj liniji? (Prvi, bez doplata, je Aeroflot. Drugi, sa doplatama, je Air Serbia. Linija je Beograd – Moskva)
Voja
Isto tako je kod Lufthanse i Swissa sa tom razlikom sto u njihovoj economy silver tarifi sto odgovara nasoj ekonomi blue je obrok besplatan ostalo je sve uglavnom isto. Pri tome nasa Er Srbija je od njih malo jeftinija na letovima za Frankfurt i Cirih – economy classic blue tarifa.