BEG airport status
LYBE 2011:00 Z VRB°02KT 9999 BKN040 28/20 Q1012 NOSIG=
[NAJAVA] ASCE18: Panel Alena Šćurica o razvoju avio-saobraćaja u Evropi i novim bezbednosnim rizicima; Prijava za deset čitalaca besplatna Na koji način velike promene u regionu utiču na pojavu novih bezbednosnih pretnji? / Foto: Dimitrije Ostojić, Tango Six

[NAJAVA] ASCE18: Panel Alena Šćurica o razvoju avio-saobraćaja u Evropi i novim bezbednosnim rizicima; Prijava za deset čitalaca besplatna

Na predstojećoj Airport Security Convention and Exibition (ASCE) konferenciji 19. i 20. decembra u hotelu Hilton u Beogradu, jedan od keynote panelista biće i naš redovni kolumnista i analitičar Alen Šćuric, čiju će kolumnu samo ovog utorka zameniti najava njegovog panela.

Kako je planirano, drugog dana konferencije Šćuric će govoriti o trendovima i razvoju avio-saobraćaja u Evropi i novim bezbednosnim rizicima sa ciljem da sve prisutne rukovodioce vazduhoplovnih kompanija i institucija detaljnije informiše o tome na koji način velike promene u regionu utiču na pojavu novih bezbednosnih pretnji.

Na panelu će biti analizirano šta se u toj obasti promenilo u poslednjih 15 meseci, kako regionalni sukobi između avio-kompanija utiču na avio-saobraćaj, kao i koji su novi rizici koji iz toga proizilaze, objašnjava Šćuric i dodaje:

– British protiv svih, Lufthansa i Air France su trenutno u paktu o nenapadanju, Wizz Air je samo ispostava Indigo Partnersa i JP Morgana, a Turkish kreće u strelovitu ekspanziju. Tu je i umrežavanje LCC između Europe, Sjeverne i Južne Amerike, a pitanje je kako će na to odgovoriti easyJet i Ryanair. Aeroflot će imati 200 ruskih aviona u floti.

U ovoj prezentaciji pokazat ću koliko je situacija zapletena, tko je na kojoj strani i tko je promijenio strane, koji se sukobi vode, te prognoze kako će zračni promet izgledati za dvije godine. Niz ovih zakulisnih igara nije vidljiv, čak ni najvećim stručnjacima, a posljedice će biti ogromne i trajne.

Poseban poslovni, ali i sigurnosni rizik, je u dolasku dvije američke mega-institucije u zračni promet Europe, institucije koje će sve korijenito promijeniti, te peuzeti dobar dio prometa starog kontinenta. Sve se mijenja na dnevnoj bazi, ovakvu vrtoglavu brzinu promijena zračni promet nije nikada, ni izbliza, doživio. Kompanije su prebacile u 6. brzinu i melju sve pred sobom. U vrlo skoroj budućnosti imat ćemo 3 velika legacy prijevoznika, dva mala i tri do četiri Low Cost Carriera, od čega su dva velika američka igrača u Europi. Pritom niz kompanija propada. Kako odgovoriti ovim izazovima u našoj maloj regiji? –

Tim povodom, pozivamo redovne čitaoce Šćuricevih kolumni da nam se pridruže na konferenciji i budu u prilici da se sa njim upoznaju i prodiskutuju o predviđenoj tematici.

Prvih deset čitalaca koji se prijave dobiće besplatne kotizacije za dvodnevnu konferenciju, a to mogu učiniti putem sledećeg formulara:

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

lala na: Burže: prikazan model francusko-nemačkog projekta novog borbenog aviona, projektu se zvanično priključila Španija

Takvu maketu su prikazali i Turci. Mogli smo i mi da sklepamo nešto od špera pa da se hvalimo. Evropa će proći kao sa eurofajterom, koji kad je napravljen bio je preskup i zastareo. Ali radna mesta, fondovi.... Kinezi, Rusi, sutra Indija i Brazil, to su ozbiljni igrači. Već sada Ruski Suhoj je bar duplo…

20. Jun 2019.Pogledaj

Bane na: [VIDEO REPORTAŽA] Detaljan obilazak srpskog MBB-BK117 D2M

@Al-41F Afera helikopter je sistemska afera a ne afera vezana za pojedinačni tip/vrstu helikoptera. @Miloš 77 Smisao mog komentara i jeste da se uloga H-145 ne može meriti sa Mi-24/28. Ne vidim šta bih osporio u vašem komentaru, pošto ste na drugi način rekli isto što i ja. Moja poenta je bila šta nabaviti prvo,…

20. Jun 2019.Pogledaj

Živojin Banković na: [VIDEO REPORTAŽA] Detaljan obilazak srpskog MBB-BK117 D2M

Два Ми-24В је користила Јединица за специјалне операције, Ресора државне безбедности, Министарства унутрашњих послова. Активно су коришћени у борбеним дејствима 1998. изнад Косова и Метохије.

20. Jun 2019.Pogledaj

ljubitelj istorije na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kako je vlast uništila slovensko zrakoplovstvo

Ne znam koliko je to tacno, ali sam cuo da su Slovenci tada na krovu raketiranog hangara postavili protivavionski mitraljez Brauning 12,7 mm. Ako je to tacno, onda je to razlog raketiranja. Inace, pod vatrom aviona JRV bio je na Brniku i JAT-ov DC-9. Pitajte o tome Stevu Ignjatovica koji je bio pilot u tom…

20. Jun 2019.Pogledaj

Živojin Banković na: [VIDEO REPORTAŽA] Detaljan obilazak srpskog MBB-BK117 D2M

ID Јесте ли баш сигурни да нико више не купује Ми-17 какве је купила Србија 2015. године ? Наравно да купује и то са још сиромашнијом опремом. Верзије Ми-17-1В, Ми-17В-5, Ми-171А, Ми-171Е, Ми-171Ш са скромним пакетом основне опреме је у последњих 10 година набавило бар 20 држава. И даље се производе и наручују.

20. Jun 2019.Pogledaj

Send this to a friend