BEG airport status
[NAJAVA] ASCE18: Panel Alena Šćurica o razvoju avio-saobraćaja u Evropi i novim bezbednosnim rizicima; Prijava za deset čitalaca besplatna Na koji način velike promene u regionu utiču na pojavu novih bezbednosnih pretnji? / Foto: Dimitrije Ostojić, Tango Six

[NAJAVA] ASCE18: Panel Alena Šćurica o razvoju avio-saobraćaja u Evropi i novim bezbednosnim rizicima; Prijava za deset čitalaca besplatna

Na predstojećoj Airport Security Convention and Exibition (ASCE) konferenciji 19. i 20. decembra u hotelu Hilton u Beogradu, jedan od keynote panelista biće i naš redovni kolumnista i analitičar Alen Šćuric, čiju će kolumnu samo ovog utorka zameniti najava njegovog panela.

Kako je planirano, drugog dana konferencije Šćuric će govoriti o trendovima i razvoju avio-saobraćaja u Evropi i novim bezbednosnim rizicima sa ciljem da sve prisutne rukovodioce vazduhoplovnih kompanija i institucija detaljnije informiše o tome na koji način velike promene u regionu utiču na pojavu novih bezbednosnih pretnji.

Na panelu će biti analizirano šta se u toj obasti promenilo u poslednjih 15 meseci, kako regionalni sukobi između avio-kompanija utiču na avio-saobraćaj, kao i koji su novi rizici koji iz toga proizilaze, objašnjava Šćuric i dodaje:

– British protiv svih, Lufthansa i Air France su trenutno u paktu o nenapadanju, Wizz Air je samo ispostava Indigo Partnersa i JP Morgana, a Turkish kreće u strelovitu ekspanziju. Tu je i umrežavanje LCC između Europe, Sjeverne i Južne Amerike, a pitanje je kako će na to odgovoriti easyJet i Ryanair. Aeroflot će imati 200 ruskih aviona u floti.

U ovoj prezentaciji pokazat ću koliko je situacija zapletena, tko je na kojoj strani i tko je promijenio strane, koji se sukobi vode, te prognoze kako će zračni promet izgledati za dvije godine. Niz ovih zakulisnih igara nije vidljiv, čak ni najvećim stručnjacima, a posljedice će biti ogromne i trajne.

Poseban poslovni, ali i sigurnosni rizik, je u dolasku dvije američke mega-institucije u zračni promet Europe, institucije koje će sve korijenito promijeniti, te peuzeti dobar dio prometa starog kontinenta. Sve se mijenja na dnevnoj bazi, ovakvu vrtoglavu brzinu promijena zračni promet nije nikada, ni izbliza, doživio. Kompanije su prebacile u 6. brzinu i melju sve pred sobom. U vrlo skoroj budućnosti imat ćemo 3 velika legacy prijevoznika, dva mala i tri do četiri Low Cost Carriera, od čega su dva velika američka igrača u Europi. Pritom niz kompanija propada. Kako odgovoriti ovim izazovima u našoj maloj regiji? –

Tim povodom, pozivamo redovne čitaoce Šćuricevih kolumni da nam se pridruže na konferenciji i budu u prilici da se sa njim upoznaju i prodiskutuju o predviđenoj tematici.

Prvih deset čitalaca koji se prijave dobiće besplatne kotizacije za dvodnevnu konferenciju, a to mogu učiniti putem sledećeg formulara:

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Phoenix na: [MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona

Prikazani model jednomotorca je, vrlo ocigledno, projektovan da bude pogonjen klipnim motorom. Stavise, gotovo sam siguran da je ovo neka stara maketa Safat 03. Avion te klase nema nikakvog smisla sa turbo-elisnim pogonom od 260 konja. Avion visih performansi i akro klase za vojnu obuku (kao Grob120TP) da, ali je ovo prikazano sve samo ne…

13. Dec 2024.Pogledaj

Tomix na: [MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona

Ovaj dvomotorni moze da puca na mesto bivseg AN-2 aviona. Dok jednomororac moze da zameni stare utve. Srbija je od pamtiveka imala proizvodnju aviona, i trebali bi i sad pokusati osvojiti proizvodnju ovih lakih letelica kako za vojnu tako i za civilnu upotrebu.

13. Dec 2024.Pogledaj

Perko na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

@Branko Mnogo, mnogo je jeftinije. Brodovi se natovare sa desetinama hiljada tona tereta (najveći i sa stotinama hiljada tona) i tvojih 40 tona je ništa, kamičak. Kao da upoređujemo prenos bombone i velikog džaka brašna u rukama. Avion troši ogromnu količinu goriva + ostali troškovi a preveze samo tih 40t, svi troškovi otpadaju na taj…

13. Dec 2024.Pogledaj