BEG airport status
[NAJAVA] ASCE18: Panel Alena Šćurica o razvoju avio-saobraćaja u Evropi i novim bezbednosnim rizicima; Prijava za deset čitalaca besplatna Na koji način velike promene u regionu utiču na pojavu novih bezbednosnih pretnji? / Foto: Dimitrije Ostojić, Tango Six

[NAJAVA] ASCE18: Panel Alena Šćurica o razvoju avio-saobraćaja u Evropi i novim bezbednosnim rizicima; Prijava za deset čitalaca besplatna

Na predstojećoj Airport Security Convention and Exibition (ASCE) konferenciji 19. i 20. decembra u hotelu Hilton u Beogradu, jedan od keynote panelista biće i naš redovni kolumnista i analitičar Alen Šćuric, čiju će kolumnu samo ovog utorka zameniti najava njegovog panela.

Kako je planirano, drugog dana konferencije Šćuric će govoriti o trendovima i razvoju avio-saobraćaja u Evropi i novim bezbednosnim rizicima sa ciljem da sve prisutne rukovodioce vazduhoplovnih kompanija i institucija detaljnije informiše o tome na koji način velike promene u regionu utiču na pojavu novih bezbednosnih pretnji.

Na panelu će biti analizirano šta se u toj obasti promenilo u poslednjih 15 meseci, kako regionalni sukobi između avio-kompanija utiču na avio-saobraćaj, kao i koji su novi rizici koji iz toga proizilaze, objašnjava Šćuric i dodaje:

– British protiv svih, Lufthansa i Air France su trenutno u paktu o nenapadanju, Wizz Air je samo ispostava Indigo Partnersa i JP Morgana, a Turkish kreće u strelovitu ekspanziju. Tu je i umrežavanje LCC između Europe, Sjeverne i Južne Amerike, a pitanje je kako će na to odgovoriti easyJet i Ryanair. Aeroflot će imati 200 ruskih aviona u floti.

U ovoj prezentaciji pokazat ću koliko je situacija zapletena, tko je na kojoj strani i tko je promijenio strane, koji se sukobi vode, te prognoze kako će zračni promet izgledati za dvije godine. Niz ovih zakulisnih igara nije vidljiv, čak ni najvećim stručnjacima, a posljedice će biti ogromne i trajne.

Poseban poslovni, ali i sigurnosni rizik, je u dolasku dvije američke mega-institucije u zračni promet Europe, institucije koje će sve korijenito promijeniti, te peuzeti dobar dio prometa starog kontinenta. Sve se mijenja na dnevnoj bazi, ovakvu vrtoglavu brzinu promijena zračni promet nije nikada, ni izbliza, doživio. Kompanije su prebacile u 6. brzinu i melju sve pred sobom. U vrlo skoroj budućnosti imat ćemo 3 velika legacy prijevoznika, dva mala i tri do četiri Low Cost Carriera, od čega su dva velika američka igrača u Europi. Pritom niz kompanija propada. Kako odgovoriti ovim izazovima u našoj maloj regiji? –

Tim povodom, pozivamo redovne čitaoce Šćuricevih kolumni da nam se pridruže na konferenciji i budu u prilici da se sa njim upoznaju i prodiskutuju o predviđenoj tematici.

Prvih deset čitalaca koji se prijave dobiće besplatne kotizacije za dvodnevnu konferenciju, a to mogu učiniti putem sledećeg formulara:

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Jole7 na: [TREĆI DEO] Izraelsko-iranski rat: Kakav je učinak imala protivraketna odbrane Izraela i savezničkih snaga?

Krije se to koliku je štetu Iran naneo Izraelu. I to da su gađali civilne ciljeve je čista propaganda. Amerikanci su insistirali da se što pre okonča, ali ne zato što vole mir

08. Jul 2025.Pogledaj

Miloš77 na: [TREĆI DEO] Izraelsko-iranski rat: Kakav je učinak imala protivraketna odbrane Izraela i savezničkih snaga?

Haval Zorane na detaljnoj alalizi! Apsolutno se slaem da je ovo bila samo runda #1 raskrinkavanja Irana. Pauza je bila neophodna vise za Izrael nego za Iran zbog velicine i kapaciteta svega neophodnog. Da nisu morali da pauziraju, sigurno bi nastavili jer su jako daleko od cilja.

08. Jul 2025.Pogledaj

Miloš77 na: [TREĆI DEO] Izraelsko-iranski rat: Kakav je učinak imala protivraketna odbrane Izraela i savezničkih snaga?

Vlado, da je Izrael bio sposoban da vodi operaciju dalje, apsolutno bi nastavio. Nema logike da pauziraju kada im ide tako dobro. Nema nikakve logike da se ostavi iranski raketni potencial ako moze da se unisti. Stali su jer su morali. Ne aboravite koliko kosta svaka raketa presretac navedena gore, i ne zaboravite da se…

08. Jul 2025.Pogledaj

radovanovic na: General stao na čelo makedonske Direkcije za zaštitu i spasavanje: Počelo ubrzano rešavanje starih problema

Pa i kod nas nije ništa bolje, u trenutku kada je upitno na koji način ćemo remontovati Mi-17 a svi znamo zbog čega a čiji remont se bliži mi nemamo niti jedan avion koji bi gasio požare već to rade helikopterske jedinice čiji je sat leta astronomski i kojima to nije osnovna namena, milion puta…

08. Jul 2025.Pogledaj

iba na: [TREĆI DEO] Izraelsko-iranski rat: Kakav je učinak imala protivraketna odbrane Izraela i savezničkih snaga?

koliko samo da kažem hvala na vašem trudu i ljudskosti da podelite vaše znanje sa svima, hvala i tangu za ovakvu otvorenost. Ovi dogadjaji su bili predodredjeni okolnostima, bilo je junaka koji su hteli da zaustave sukob. Sve više ide ka opciji 1) Iran pravi svoju atomku i ceo bliski istok ode u pepeo 2)…

08. Jul 2025.Pogledaj