BEG airport status
Direktorat civilnog vazduhoplovstva predsedavao sednicom Stalne komisije Eurokontrola; Održana i sednica Privremenog saveta Na sednici izložena aktuelna situacija u vazdušnom saobraćaju Evrope / Foto: Direktorat civilnog vazduhoplovstva

Direktorat civilnog vazduhoplovstva predsedavao sednicom Stalne komisije Eurokontrola; Održana i sednica Privremenog saveta

Direktorat civilnog vazduhoplovstva u četvrtak 21. juna predsedavao je sednicom Stalne komisije Eurokontrola i na taj način potvrdio visoku poziciju Srbije na vazduhoplovnoj mapi Evrope, saopšteno je iz Direktorata.

Kako navode, direktorka Direktorata Mirjana Čizmarov predsedavala je sednicom Stalne komisije Eurokontrola, najvišeg upravljačkog tela koje je zaduženo za primenu opšte politike Eurokontrola, kao i za nadzor nad radom Agencije.

– U odnosu na prethodne sastanke, dnevni red je bio koncipiran tako da omogući veću efikasnost i stavi u fokus ključne elemente, što je naišlo na pozitivnu ocenu prisutnih, među kojima su bili i generalni direktor Eurokontrola Emon Brenan, kao i Henrik Holovej, prvi čovek direkcije za molbilnost i transport Evropske unije.

Emon Brenan je u svom izlaganju ukazao na izazove koji se mogu očekivati u periodu do 2040. godine, a rezultat su nedavno objavljene studije Eurokontrola. Kao gostujući izlagač, Henrik Hololej, direktor za mobilnost i transport Evropske komisije, je obavestio učesnike o tekućim i planiranim regulatornim aktivnostima na nivou EU, ukazao na probleme defragmentacije vazdušnog prostora i neadekvatnog planiranja kapaciteta, i posebno istakao značaj država koje nisu članice EU u adekvatnom funkcionisanju mreže. – objašnjavaju iz Direktorata.

O kapacitetetima aerodroma i vazdušnog prostora / Foto: Direktorat civilnog vazduhoplovstva

Osim sastanka Stalne komisije održana je i sednica Privremenog saveta kojom je predsedavao direktor civilnih vazduhoplovnih vlasti Španije Raul Medina Kabaljero, a čiji je potpredsednik Mirjana Čizmarov.

Na sednici je izložena aktuelna situacija u vazdušnom saobraćaju Evrope, sa posebnim osvrtom na kapacitet vazdušnog prostora i kapacitet aerodroma kao elemente čijem se unapređenju treba posvetiti najveća pažnja, kako bi se obezbedila redovnost letova i njihovo kašnjenje svelo na najmanju moguću meru, imajući u vidu stalni porast obima saobraćaja, kažu iz Direktorata.

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miroslav na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kreće li Turkish u otvaranje kompanija u regiji?

OK. All ste toliko sigurni u svoje procene, hajde da padne opklada! Ja tvdim da Istanbul nece biti medju prvih 10 najprometnijih u svetu 2023! I spreman sam da se kladim sa vama. Jel stajemo iza svoje tvrdnje ili ne, Alene? Opklada u 2 povratne karte do Santiago de Chilea! Moze?

21. Jul 2018.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kreće li Turkish u otvaranje kompanija u regiji?

Svakako nije polusvijet. Bio sam u Turskoj vise nego nekoliko puta i ni na koji nacin ju se ne moze nazvati polusvijetom.

21. Jul 2018.Pogledaj

mateus na: Rumunija od Portugala kupuje još 5 borbenih aviona F-16

Nemci i Francuzi nece moci dalje od 5te generacije lovaca za narednih 30 i vise godina. Koja crna 6ta generacija bez obzira sto imaju vise para od Rusije. Francuzi su krajnjim naporima dosli do realizacije projekta zvanog Rafale. Da li Nemacka moze odrzavati celu flotu EF u potpuno ispravnom stanju. Kako ce resiti stealth program…

21. Jul 2018.Pogledaj

Beduin na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kreće li Turkish u otvaranje kompanija u regiji?

Turska nije polusvijet. Turska je svijet, i to onaj visokotehnoloski.

21. Jul 2018.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kreće li Turkish u otvaranje kompanija u regiji?

Hvala na preciznim informacijama. ULS Cargo svakako nije Turkish cargo. Ne znam jel oni imaju kakav globalni deal ili im uletavaju ad hoc. Stoga je vrlo vjerojatno da taj ponedjljak nije Turkisheva cargo linija. Ili?

21. Jul 2018.Pogledaj

Send this to a friend