BEG airport status
Direktorat civilnog vazduhoplovstva predsedavao sednicom Stalne komisije Eurokontrola; Održana i sednica Privremenog saveta Na sednici izložena aktuelna situacija u vazdušnom saobraćaju Evrope / Foto: Direktorat civilnog vazduhoplovstva

Direktorat civilnog vazduhoplovstva predsedavao sednicom Stalne komisije Eurokontrola; Održana i sednica Privremenog saveta

Direktorat civilnog vazduhoplovstva u četvrtak 21. juna predsedavao je sednicom Stalne komisije Eurokontrola i na taj način potvrdio visoku poziciju Srbije na vazduhoplovnoj mapi Evrope, saopšteno je iz Direktorata.

Kako navode, direktorka Direktorata Mirjana Čizmarov predsedavala je sednicom Stalne komisije Eurokontrola, najvišeg upravljačkog tela koje je zaduženo za primenu opšte politike Eurokontrola, kao i za nadzor nad radom Agencije.

– U odnosu na prethodne sastanke, dnevni red je bio koncipiran tako da omogući veću efikasnost i stavi u fokus ključne elemente, što je naišlo na pozitivnu ocenu prisutnih, među kojima su bili i generalni direktor Eurokontrola Emon Brenan, kao i Henrik Holovej, prvi čovek direkcije za molbilnost i transport Evropske unije.

Emon Brenan je u svom izlaganju ukazao na izazove koji se mogu očekivati u periodu do 2040. godine, a rezultat su nedavno objavljene studije Eurokontrola. Kao gostujući izlagač, Henrik Hololej, direktor za mobilnost i transport Evropske komisije, je obavestio učesnike o tekućim i planiranim regulatornim aktivnostima na nivou EU, ukazao na probleme defragmentacije vazdušnog prostora i neadekvatnog planiranja kapaciteta, i posebno istakao značaj država koje nisu članice EU u adekvatnom funkcionisanju mreže. – objašnjavaju iz Direktorata.

O kapacitetetima aerodroma i vazdušnog prostora / Foto: Direktorat civilnog vazduhoplovstva

Osim sastanka Stalne komisije održana je i sednica Privremenog saveta kojom je predsedavao direktor civilnih vazduhoplovnih vlasti Španije Raul Medina Kabaljero, a čiji je potpredsednik Mirjana Čizmarov.

Na sednici je izložena aktuelna situacija u vazdušnom saobraćaju Evrope, sa posebnim osvrtom na kapacitet vazdušnog prostora i kapacitet aerodroma kao elemente čijem se unapređenju treba posvetiti najveća pažnja, kako bi se obezbedila redovnost letova i njihovo kašnjenje svelo na najmanju moguću meru, imajući u vidu stalni porast obima saobraćaja, kažu iz Direktorata.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj