BEG airport status
LYBE 1623:30 Z 110°05KT CAVOK 04/01 Q1028 NOSIG=
Direktorat civilnog vazduhoplovstva predsedavao sednicom Stalne komisije Eurokontrola; Održana i sednica Privremenog saveta Na sednici izložena aktuelna situacija u vazdušnom saobraćaju Evrope / Foto: Direktorat civilnog vazduhoplovstva

Direktorat civilnog vazduhoplovstva predsedavao sednicom Stalne komisije Eurokontrola; Održana i sednica Privremenog saveta

Direktorat civilnog vazduhoplovstva u četvrtak 21. juna predsedavao je sednicom Stalne komisije Eurokontrola i na taj način potvrdio visoku poziciju Srbije na vazduhoplovnoj mapi Evrope, saopšteno je iz Direktorata.

Kako navode, direktorka Direktorata Mirjana Čizmarov predsedavala je sednicom Stalne komisije Eurokontrola, najvišeg upravljačkog tela koje je zaduženo za primenu opšte politike Eurokontrola, kao i za nadzor nad radom Agencije.

– U odnosu na prethodne sastanke, dnevni red je bio koncipiran tako da omogući veću efikasnost i stavi u fokus ključne elemente, što je naišlo na pozitivnu ocenu prisutnih, među kojima su bili i generalni direktor Eurokontrola Emon Brenan, kao i Henrik Holovej, prvi čovek direkcije za molbilnost i transport Evropske unije.

Emon Brenan je u svom izlaganju ukazao na izazove koji se mogu očekivati u periodu do 2040. godine, a rezultat su nedavno objavljene studije Eurokontrola. Kao gostujući izlagač, Henrik Hololej, direktor za mobilnost i transport Evropske komisije, je obavestio učesnike o tekućim i planiranim regulatornim aktivnostima na nivou EU, ukazao na probleme defragmentacije vazdušnog prostora i neadekvatnog planiranja kapaciteta, i posebno istakao značaj država koje nisu članice EU u adekvatnom funkcionisanju mreže. – objašnjavaju iz Direktorata.

O kapacitetetima aerodroma i vazdušnog prostora / Foto: Direktorat civilnog vazduhoplovstva

Osim sastanka Stalne komisije održana je i sednica Privremenog saveta kojom je predsedavao direktor civilnih vazduhoplovnih vlasti Španije Raul Medina Kabaljero, a čiji je potpredsednik Mirjana Čizmarov.

Na sednici je izložena aktuelna situacija u vazdušnom saobraćaju Evrope, sa posebnim osvrtom na kapacitet vazdušnog prostora i kapacitet aerodroma kao elemente čijem se unapređenju treba posvetiti najveća pažnja, kako bi se obezbedila redovnost letova i njihovo kašnjenje svelo na najmanju moguću meru, imajući u vidu stalni porast obima saobraćaja, kažu iz Direktorata.

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

16. Nov 2018.Pogledaj

leni na: Drugi deo feljtona o F-35: Od kompromisa do kompromisa – nigde moga stana

MiG 29 Ja vas nisam vrijeđao ali vidim da ste jako nekulturni! Neke stvari ste od kuće trebali ponijeti, ako ste već u godinama time šteta jer je onda već kasno. U svakom slučaju svojim izlaganjem niste me impresionirali. Pusto navođenje s interneta pročitanih podataka bez ikakva smisla i pokrića. Ubuduće mi se neobračajte jer…

16. Nov 2018.Pogledaj

Mig-29 na: Drugi deo feljtona o F-35: Od kompromisa do kompromisa – nigde moga stana

Leni Naprotiv vi ste svojim ''totemizmom'' koji se vise moze okarakterisati kao ''poltronizam'' izgubili vezu sa realnoscu. Ovo sto ja iznosim kao i Sandamov komentar za probleme u kojima se nalazi F-35 navode Amerikanci.I bas oni su se zapitali od brosura o takticko tehnickim mogucnostima F-35 sto za sada imaju samo 30% mogucnosti.Dakle oni imaju…

16. Nov 2018.Pogledaj

Send this to a friend