Najnoviji član Erbasove prodice putničkih aviona A220 dobio je odobrenje za produženo saobraćanje u trajanju od 180 minuta (Extended Diversion Time Operations – nekada ETOPS sad EDTO) od kanadskih vlasti za civilno vazduhoplovstvo Transport Canada, saopštio je taj evropski proizvođač.
Kako navodi, time je korisnicima ove Erbasove letelice omogućeno da saobraćaju neograničeno i na rutama koje su udaljene ili zabačene.
– S obzirom na to da je A220 jedini avion u svojoj klasi koji je u mogućnosti da obavlja i operacije sa strmim prilazom i long-range letove, on svakako korisnicima otvara nove mogućnosti kada je reč o izboru ruta. – istakao je direktor sektora za inženjering i korisničku podršku Erbasa Rob Devar (Rob Dewar).
Erbasov A220 je prvi putnički avion koji je dobio domestic ETOPS sertifikat od Transport Canadae, a koji omogućava letelicama A220-100 i A220-300 da obavljaju letove u trajanju od 180 minuta, dodaju iz Erbasa.
Prema njihovim rečima, broj dosadašnjih narudžbina aviona A220 ukupno iznosi 537.
Rjx
Pa i dobro je što ima sad etops 180. Kad se uporedi koliko problema imaju sa motorima. 😂
Niko
Nema tog aviona koji nije imao problema u razvoju pa i poslije u exploataciji. S toga ne vidim zasto sarkazam zbog motora na ovom avionu. Sve bude i prodje tj otklone se kvaraovi.
BB
Kako kod Alena 88 naručenih?
ZZ
A220-100 je 88 porucenih sto je Alan stavio tabelu
300 model se mnogo bolje prodaje.
ZZ
@Rjx
Mozete li pojasniti komentar?
Tokom razvoja imali su problema sto je poznato. U jednom slucaju doslo je cak i do pozara koji je obustavio testne letove na 6 mseseci i ozbiljno ostetio FTV1. Takodje komore za sagorevanje imaju kraci vek nego sto je inicijalno predvidjeno i to se otklanja tokom normalnog servisa
Vladimir
Na T6 povremeno se pojavi, doduše više da pročita, nego da prokomentariše, naš Sunarodnik koji je aktivno radio na testiranju A220.
Ako nađe vremena i za shodno, zamolio bih ga da prokomentariše iz prve ruke. Ako ništa drugo, a ono da se vidi da ovde ne pišu samo amateri ili zaljubljenici u vazduhoplovstvo, kao i da u svetskom vrhu samog razvoja novih aviona ima i naših stručnjaka.