BEG airport status
Erbasov A220 dobio sertifikat za ETOPS od 180 minuta Korisnicima A220 omogućeno da saobraćaju neograničeno i na rutama koje su udaljene ili zabačene / Foto: Airbus

Erbasov A220 dobio sertifikat za ETOPS od 180 minuta

Najnoviji član Erbasove prodice putničkih aviona A220 dobio je odobrenje za produženo saobraćanje u trajanju od 180 minuta (Extended Diversion Time Operations – nekada ETOPS sad EDTO) od kanadskih vlasti za civilno vazduhoplovstvo Transport Canada, saopštio je taj evropski proizvođač.

Kako navodi, time je korisnicima ove Erbasove letelice omogućeno da saobraćaju neograničeno i na rutama koje su udaljene ili zabačene.

– S obzirom na to da je A220 jedini avion u svojoj klasi koji je u mogućnosti da obavlja i operacije sa strmim prilazom i long-range letove, on svakako korisnicima otvara nove mogućnosti kada je reč o izboru ruta. – istakao je direktor sektora za inženjering i korisničku podršku Erbasa Rob Devar (Rob Dewar).

Ilustracija: Airbus

Erbasov A220 je prvi putnički avion koji je dobio domestic ETOPS sertifikat od Transport Canadae, a koji omogućava letelicama A220-100 i A220-300 da obavljaju letove u trajanju od 180 minuta, dodaju iz Erbasa.

Prema njihovim rečima, broj dosadašnjih narudžbina aviona A220 ukupno iznosi 537.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Rj

Pa i dobro je što ima sad etops 180. Kad se uporedi koliko problema imaju sa motorima. 😂

Odgovori
Ni

Nema tog aviona koji nije imao problema u razvoju pa i poslije u exploataciji. S toga ne vidim zasto sarkazam zbog motora na ovom avionu. Sve bude i prodje tj otklone se kvaraovi.

BB

Kako kod Alena 88 naručenih?

Odgovori
ZZ

A220-100 je 88 porucenih sto je Alan stavio tabelu
300 model se mnogo bolje prodaje.

ZZ

@Rjx
Mozete li pojasniti komentar?
Tokom razvoja imali su problema sto je poznato. U jednom slucaju doslo je cak i do pozara koji je obustavio testne letove na 6 mseseci i ozbiljno ostetio FTV1. Takodje komore za sagorevanje imaju kraci vek nego sto je inicijalno predvidjeno i to se otklanja tokom normalnog servisa

Odgovori
Vl

Na T6 povremeno se pojavi, doduše više da pročita, nego da prokomentariše, naš Sunarodnik koji je aktivno radio na testiranju A220.

Ako nađe vremena i za shodno, zamolio bih ga da prokomentariše iz prve ruke. Ako ništa drugo, a ono da se vidi da ovde ne pišu samo amateri ili zaljubljenici u vazduhoplovstvo, kao i da u svetskom vrhu samog razvoja novih aviona ima i naših stručnjaka.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Дарвин na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

Odličan tekst, nadam se da ga je pročito i neko iz SMATSA. Pozdrav za Isu, za koga znam, ali ga nisam nikada upoznao.

11. Feb 2025.Pogledaj

max na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

Bilo bi super vidjeti i mali osvrt na budućnost ATC-a, npr SESAR. Ima li kakvih konkretnih rezultata ili je to još sve teorija?

11. Feb 2025.Pogledaj

Željko Tucaković na: Prikazan prvi Rafal za Ujedinjene Arapske Emirate, Bugarskoj predat prvi F-16 Blok 70

Pa nemaju ni svi Francuski avioni taj IRST, ilit OSF, imaju samo neki noviji primerci od 2014-te pa na ovamo, srpski će imati

11. Feb 2025.Pogledaj