BEG airport status
Raspisan konkurs za školovanje kontrolora letenja; SMATSA snosi sve troškove obuke Poslednji dan prijave na konkurs je 25. april 2019. godine / Foto: SMATSA

Raspisan konkurs za školovanje kontrolora letenja; SMATSA snosi sve troškove obuke

Kontrola letenja Srbije i Crne Gore objavila je konkurs za prijem 46 kandidata na obuku za sticanje dozvole kontrolora letenja i odgovarajućih ovlašćenja, objavljeno je na sajtu SMATSA-e.

Kako se navodi u tekstu konkursa, potrebno je 24 kandidata za ovlašćenje ASC Beograd, pet za ovlašćenje ADI-GMC/AIR Beograd, pet APP Niš, pet APP Kraljevo, pet ADI-TWR Podgorica i dva kandidata za ovlašćenje APP Tivat, a troškove školovanja pokriva SMATSA.

– Opšti i posebni uslovi za prijem kandidata na obuku su da su oni državljani Republike Srbije/Crne Gore, da su rođeni 1994. godine ili kasnije, da nisu osuđivani, da se protiv njih ne vodi krivični postupak i da nisu pod istragom. Takođe, potrebno je da svi kandidati poseduju IV stepen stručne spreme ili da, školske 2018/2019 pohađaju i završavaju IV razred srednje škole.

Svi prijavljeni moraju i da imaju najmanje „vrlo dobar“ prosečan uspeh školovanja i da u svim razredima srednje škole iz vladanja imaju najmanje ocenu 4 (vrlo dobar), odnosno najmanje ocenu „dobro“ za kandidate iz Crne Gore. Dalje, potrebno je posedovati i zdravstvenu sposobnost za obavljanje posla kontrolora letenja u skladu sa Pravilnikom, nivo znanja engleskog jezika B2, kao i posedovanje predispozicija i psiholoških karakteristika neophodnih za pohađanje obuke. –

Kako ističu na sajtu, svi kandidati da bi se prijavili na konkurs moraju obavezno popuniti on-line prijavu, a preduslov za njeno popunjavanje je da kandidat ima otvoren Google nalog:

– Dokazi koji se prilažu na konkursu su popunjena on-line prijava na konkurs, koju su kandidati prethodno odštampali i potpisali, zatim original ili overena fotokopija izvoda iz matične knjige rođenih, original ili overena fotokopija uverenja o državljanstvu (ne starije od 6 meseci).

Dalje, potrebno je dostaviti original ili overenu fotokopiju uverenja nadležnog suda da se protiv kandidata ne vodi krivični postupak i da nije pod istragom (ne starije od šest meseci), original ili overenu fotokopiju uverenja nadležnog MUP-a da kandidat nije krivično osuđivan (uverenje ne starije od šest meseci). Na kraju, potrebne su i overene fotokopije svedočanstva svih razreda i overena fotokopija diplome srednje škole (za kandindate koji su završili četvorogodišnje školovanje), odnosno, overene fotokopije svedočanstava završenih razreda i overen prepis ocena sa polugodišta četvrtog razreda (za kandidate koji do kraja juna 2019. godine završavaju školovanje).

Kandidat uz navedene dokaze, obavezno dostavlja i dve fotografije, dimenzija kao za pasoš, a fotokopije svih dokumenata moraju biti overene od strane javnog beležnika. –

Poslednji dan prijave na konkurs je 25. april 2019, a svi kandidati su dužni da odštampanu i potpisanu on-line prijavu sa svim navedenim dokumentima dostave na sledeću adresu: Kontrola letenja Srbije i Crne Gore SMATSA doo Beograd, Sektor za ljudske, pravne i opšte poslove, ulica Trg Nikole Pašića 10, 11000 Beograd sa naznakom „Za konkurs za prijem na obuku za kontrolora letenja“.

Više informacija o postupku i kriterijumima selekcije kandidata, kao i o datumima započinjanja obuke po grupama pročitati na sajtu kontrole letenja.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Pe

    Zar ova dokumenta ne treba da priabavi SMATSA?

    Zatim original ili overena fotokopija izvoda iz matične knjige rođenih, original ili overena fotokopija uverenja o državljanstvu (ne starije od 6 meseci).

    Dalje, potrebno je dostaviti original ili overenu fotokopiju uverenja nadležnog suda da se protiv kandidata ne vodi krivični postupak i da nije pod istragom (ne starije od šest meseci), original ili overenu fotokopiju uverenja nadležnog MUP-a da kandidat nije krivično osuđivan (uverenje ne starije od šest meseci).

    Odgovori
    Kr

    Pero, u pravu si, samo predaj omot od pezz bombonica, oni će sve ostalo…

    An

    Mozda je sa opštine Stari Grad… :D

    Mi

    Poštovani/na,
    da li mogu sva dokumenta za konkurs lično da se dostave na datu adresu? Ili moraju da budu poslata poštom? Da li se za krajnji rok računa dan prispeća ili dan kad je prijava poslata?

    Srdačno,
    Milena

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Vlad na: U Hrvatskoj se srušio MiG-21, piloti se katapultirali, komandant HRZ-a izneo za sada poznate detalje

    Avioni padaju bilo da su istočne ili zapadne proizvodnje. Koliko sam razumeo ljude kojima je Mig 21 posao, za preživljavanje njegovih pilota prilikom akcidenta je bitno da avion bude na dovoljnoj visini. To sa našim Mig-om 21 UM nije bio slučaj. Očito je da se u ovom slučaju otkaz motora desio na većoj visini te…

    07. Dec 2022.Pogledaj

    Milan na: U Hrvatskoj se srušio MiG-21, piloti se katapultirali, komandant HRZ-a izneo za sada poznate detalje

    Mig 21 nije akrobatski avion i sa svojim delta krilom i čudnim profilom u podzvučnom letu ne prašta nikakve greške. To je razlog tolikih padova u svim zemljama do sad, naročito kad se taj avion upotrebljava za širok spektar zadataka za koji i inicijalno nije bio konstruisan (a konstruisan je samo da poleti i sruši…

    07. Dec 2022.Pogledaj

    Zicer na: U Hrvatskoj se srušio MiG-21, piloti se katapultirali, komandant HRZ-a izneo za sada poznate detalje

    Jebala te sovjetska tehnologija? Pa ta tehnologija je izbaciva sedista koje Rusija proizvela je spasila ova dva piota. Jednako padaju i zapadni avioni. Pa jedna Francuska ne proizvodi izvaciva sedista. a ti psujes Rusku tehnologiju, koja je stara 60 godina a radia je.

    07. Dec 2022.Pogledaj

    Feline na: Predstavljen novi američki strategijski bombarder B-21 Raider: Prvi novi bombarder u svetu nakon Hladnog rata

    @B kao Beograd Ne znam ko je konstruktor B-2, ali je jasno da je ovdašnji komentator Petrovic Dusan bio konsultovan oko umanjivanja radarskog odraza i kod B-2 a i kod B-21, evo čovek je podelio sa nama jednu tajnu nevidljivosti stealth aviona: “@Stojko Da, jer je ranije mogao samo nocu da bude nevidljiv.Ali zbog napretka…

    07. Dec 2022.Pogledaj